Franta moare, dar stanga nu se preda!

ctx-rxmwiaa-6ks

Sâmbată, la Nantes, Stânga anti fascistă și pro islamistă și-a mobilizat adepții. Au trecut doar câteva ore de la masacrul comis de islamiști la Paris, dar cei 129 de morți se pot odihni liniștiți, iar cei câteva sute de raniți grav pot avea încă speranță: în Franța, stânga este mai hotărâtă ca niciodată să combată rasismul, islamofobia, xenofobia și fascismul. Nu și terorismul islamic, pentru că nu el este, nu-i așa?, pericolul mortal. Nu el reprezintă cea mai gravă amenințare la adresa democrației franceze, ci rasismul! Nu Islamul, ci islamofobia sapă la fundamentul Republicii!

Pe pancarta purtată de manifestanți se putea citi “Nantes contra rasismului” , “Nici fasciști, nici frontiere” sau “ACAB” (All Cops Are Bastards).

La Metz, sâmbătă, manifestația adepților multiculturalismului, a toleranței și a diversității fără limite și frontiere a fost perturbată de câțiva “fasciști”, care au îndrăznit să afișeze o pancartă pe care scria “Afară cu islamiștii!” Adică, “fasciștii” cereau ceea ce în Franta nu e deloc recomandabil să ceri – expulzarea celor care cred că a-i ucide în numele lui Allah și al Islamului pe “câinii necredincioși”, este o datorie sfântă. Pe cât de majoritari pe atât de mânioși, toleranții cetățeni francezi s-au repezit asupra lor, strigând: “ Rasiști, fasciști, fii de curve”!

Multiculturalismul a făcut în Franța cel puțin un miracol: acum nu numai musulmanii îi numesc pe francezi “fii de curve”, dar sunt și mulți francezi care, fiind de acord cu ei, își identifică astfel compatrioții!

http://www.fdesouche.com/668921-fachos-dehors-la-manifestation-degenere-metz

Tot sâmbătă, la Lille, stângiștii de la Liga Drepturilor Omului au organizat în centrul orașului o adunare de susținere și solidaritate cu victimele atentatelor. “Suntem solidari cu morții și familiile lor” au declarat cei prezenți. La marginea manifestației, câțiva “identitari francezi” au expus ostentativ, ca la Metz, pancarta cu “Expulsons les Islamistes”. “Suntem solidari cu morții și familiile lor” s-au repezit asupra “fasciștilor”! În Franța, cei care mai apară încă identitatea franceză sunt considerați fasciști și trebuiesc alungați. Apărați de poliție, “fasciștii” au fost nevoiți să se retragă.

Victorie! Stânga obligă Franța să-i împărtășească tristul destin – de a susține azi niște cauze al căror faliment nu-l va percepe decât atunci când va fi prea târziu. Numai că stânga s-ar dezice de gena ei dacă ar face altfel.

http://www.lavoixdunord.fr/region/un-millier-de-manifestants-place-de-la-republique-a-ia19b0n3160799

Așa că, Franța moare, dar stânga franceză nu se predă încă. O va face, totuși, în cele din urmă, dar numai după ce, sub privirea răbdătoare a Islamului, va termina de îngropat Franța. Apoi …. se va supune.

 

Articol preluat de pe bogdancalehari.com

PS Eu personal (GeorgeGMT) i-as bate direct cu ranga peste dinti pe toti aia de marsaluiau sambata in favoarea „multi-culturalismului” si a unei democratii imbecil intelese!

PSS Pentru o corecta informare spunem ca in presa a aparut si informatia (periferica) conform careia in Franta ar fi fost si cateva marsuri impotriva imigrantilor, dar presa nu prea le-a dat atentie…

155 de comentarii:

  1. De aia fac misto de servicii camatarii/corduneni ca nu au cazut pe megadate :-))) si daca prelucram megadatele , minidatele nu trebuie verificate pe teren ?
    http://www.evz.ro/cum-explicam-rudelor-victimelor-de-la-paris-ca-programul-de-prelucrare-a-megadatelor-s-a-incheiat-si-atacurile-teroriste-nu-mai-pot-fi-prevenite-pulsul-planetei.html
    sa iau masuri si la noi :-))) ce nu stie nea chifu analistul e ca jihadistii stau pe site uri porno sau de gaming …

  2. Fac pariu ca mulți „multiculturali” sunt născuți prin Magreb, ei sau părinții lor.

    Oricum, UE se apropie în viteza de un zid de beton. Urmează impactul.

    Te shit is about to hit the fan.

  3. cam asta este situatia in multe tarii in vest cu acordul politicienilor al presei si idiotilor ca cei de mai sus Europa moare sufocata usor usor ce vezi in tarii ca Suedia este de speriat
    ps este adevarat? am auzit ca unul dintre ei avea pasaport Sirian

    • Exclusiv CNN: Cum s-a CAMUFLAT cu SUCCES unul dintre MĂCELARII de la Paris într-un REFUGIAT AMĂRÂT şi a circulat prin Europa FĂRĂ nicio PROBLEMĂ

      Despre doi dintre atacatorii sinucigași care au semănat moarte și teroare în capitala Franței sunt informații care relevă faptul că au intrat pe teritoriul Franței cu valul de refugiați venit din Siria.

      Cei doi teroriști ar fi sosit în Grecia luna trecută, iar amprentele relevă faptul că au intrat în ţară ca și refugiați sirieni . Unul dintre ei – care s-a aruncat în aer lângă Stade de France – a fost identificat de presa din Serbia drept Ahmad al Mohammad, în vârstă de 25 de ani.

      Ministrul adjunct de Interne din Grecia, Nikos Toscas, susţine că teroristul kamikaze a fost identificat ”potrivit normelor Uniunii Europene în momentul în care a pătruns pe teritoriul Greciei” şi nu știe dacă documentele bărbatului au mai fost verificate pe parcursul deplasării sale.

      http://www.evz.ro/exclusiv-cnn-cum-s-a-camuflat-unul-dintre-macelarii-de-la-paris-intr-un-refugiat-amarat-si-a-intrat-in-europa.html

    • cine numea astfel de oameni ” idioti necesari” ? Stalin sau Lenin ?

  4. Francezii care mai exista sunt niște idioți supuși de jupanii lor mai deștepți arabiciunile precum spunea jirinovsky al rușilor franta este pierduta. Le a dat voie sau infiltrat generații nu I mai scoți pana și prezentatorii tv erau ciuhabi toți, nu mai are cine sa vina la putere în franta .nu mai poate renaște pentru ca nu mai exista francezi doar corcituri le au luat femeile le au luat tot I au tocat …trebuie izolare altfel ne vor năpădi și pe noi .

    • exagerezi nu toti sunt inca oamenii cu cap inca in franta dar politicienii ii ignora si presa nu le da atentie si astea ii numesc fascisti si rasisti daca protesteaza invaziei

  5. No comment! Pare-mi-se ca arabetii intind coarda. Probabil nu cunosc ce inseamna sa-si puna in cap un popor latin, temperamental. Ca si noi…, francezii tac, inghit, sunt toleranti, dar pana la un moment dat. Intrebarea este ce se vor face arabetii cand frustrarile si mania acumulate de francezi vor sari in aer?! Nu cred ca le-ar placea sa afle…

    • Si cam ce ar putea face francezii/europenii, vreo forma de purificare etnica/religioasa pe model sarbesc ?

      America nu ar permite asa ceva, Franta/Europa ar fi aduse rapid la ascultare.

      • Iustinianus Augustus, renovator Romaniae

        Vorbim de o politica de stanga aici. Nu ii vad pe americani sa fie de stanga. USA nu au o problema de minoritati enorme musulmane iar dupa 11 septembrie stau cu ochii ca pe butelie pe cei pe care ii au. In plus in USA nu pot ajunge sute de mii de islamici fara stirea lor. Nu poti trece oceanul asa cum treci prin Europa. Imigratia lor este mexicana, aia insa sunt crestini si nu se detoneaza in mijlocul multimilor. In plus a fi american nu tine de o etnie anume ci de cetatenie americana si aderarea la valorile americane care sunt ca si baza crestine. Adica asa cum era in Imperiul Roman, a fi roman nu era o chestiune de etnie in epoca imperiala.

    • Asa e, dincolo de glumele cu francezii, sunt un popor sangeros din fire, doar ca in marea majoritate a istoriei, s-au casapit intre ei sau doar cu englezii.

  6. e limpede,nu au invatat nici acum nimic.acesti filfizoni sclifositi sunt atat de rupti de realitate incat isi vor da foc la tara cu zambetul pe buze si mandrii ca de un lucru bine facut.
    pana mai azi il consideram un socialism de salon dar incep sa cred ca la mijloc este un stangism bolnavicios de sorginte rosie amestecat cu ceva anarhism .

  7. Daca-n astfel de momente spalatii astia pe creier (cu detergent) inca fac marsuri din astea de c..t si nimeni nu-i calca pe cap, atunci se pare ca ei stau mai grav decat noi! Macar noi mai avem vreo 50 de ani pana vom fi aproape sufocati de tigani (ca numar ma refer), astia nici in ceasul al 13-lea nu se trezesc!
    Sa le fie tarana usoara, situatia e nasoala rau! 😉

  8. Iustinianus Augustus, renovator Romaniae

    Mai sunt si pe la noi o gramada de invitati pe la televiziuni care spun ca niciodata nu vor fi suficienti imigranti musulmani pentru ca Europa e cladita pe frumoasele idealuri revolutionare franceze conform carora in statul laic nu conteaza religia si musulmanii vor deveni si ei laici, si este doar vina noastra ca ei din cauza saraciei si lipsei de locuri de munca s-au radicalizat. Deci trebuie sa le dam locuri de munca si ei vor deveni laici si vor adera la idealurile revolutionare franceze. Deci intr-un final pe toata planeta toti vom fi stangisti fericiti…

    • pai… eu cred ca bombardeaza unde nu trebuie… ca aia au cam plecat de acolo … sunt in franta, in germania…

      • Eu zic ca bombardeaza unde trebuia 🙂

        • daca nu era socialist fara c… Hollande a doua zi baga un nuke micut.. tactic.. peste Raqqa… aia era masura… nu cu gura… si 5 avioane obosite care feresc sa nu omoara o batrana din greseala… nu poti invinge un inamic decat cu propriile arme atunci cand e o asimetrie gen eu cu bata (ca nu imi da voie legea altfel:() el cu arcul si cutitul…

    • Decat sa se duca dupa ei prin Orient mai bine francezii si-ar trimite armata in primul rand in cartierele alea in care politia nu intra sub nici o forma de ani de zile.
      Asta-i praf in ochii prostilor!

      • ei tot spera ca nu se va intampla… ca nu va fi nevoie… ma ingrozesc la gandul unei Europe care sa se asemene cu Palestina… cu militari patruland, iti dai seama ca daca ar face asta numarul militantilor islamisti s-ar tripla… ar fi o escaladare exponentiala al atacurilor…

      • Miscarea e menita sa ii aduca indirect pe americani in joc pe frontul sirian si sa ii transforme in parte a solutiei siriene.
        Astfel miscarea poate folosi ca un atu in negocierile cu rusii sau ca pretext de a interveni militar in Siria.

        Acu vad ca se trage tare ca teroristii veneau din Siria desi sunt voci din politie care spun ca documentele erau false.
        http://www.zerohedge.com/news/2015-11-15/false-flag-link-passport-found-next-suicide-bomber-was-fake-claim-us-french-sources

        E un deja vu: atac terorist, cartile de identitate uitate la fata locului arata noua tina, interventie militara asupra tintei.

        Tactic vorbind ISIS trebuia sa faca asta in Rusia nu in Franta…

        • @watcher
          Cei de al Zerohedge bat campii.

          Cum adica sa-i aduca pe americani in joc si sa-i transforme in parte a solutiei? Ei sunt deja in joc si nu au cum sa nu fie parte a solutiei. Si francezii erau in joc deja.

          Apoi cei de la 0hedge si alti constipationisti au cumva impresia ca islamistii vor sa nu se faca legatura cu ei? Vor cumva sa fie atacuri anonime sau ce? Ha. Pai ei vor sa se stie clar ca ei au fost, isi revendica, isi justifica (dp lor dvdr) si se mandresc cu atacurile.

          In cazul de fata faptul ca au lasat un pasaport sirian acolo e si o lovitura psihologica – baieti, am intrat la voi in cetate cu sutele, miile, nici nu stiti cine, cum si pe unde, va vom lovi unde nu va asteptati.

          • Bre interventia rusilor i-a scos din carti pe toti in Siria. Daca ii incurci pe rusi da prost ca aia macar ii rup pe ISIS cu bombardamentele. Singura solutie pana acum era 50 de instructori pe teren adica o frectie. In noul context coalitia occidentala primeste un nou motiv solid pentru a fi prezenta militar in Siria.

            Conform politiei franceze pasapoartele siriene sunt false iar bombardamentele din Siria atat pare ca se bazeaza pe aceasta informatie…

            • @watcher
              Toate intalnirile diplomatice pe tema Siria au loc intre principalii actori regionali implicati, + Rusia si… America. Iar americanii sunt prezenti in Siria cu aviatia, la fel ca rusii. Deci nu era nevoie de nici un atac ca americanii sa fie parte a solutiei.

              Individul cu pasaportul a fost identificat pe baza amprentelor luate pe insula greceasca cand a fost inregistrat ca refugiat. Pasaportul sirian e fals in sensul ca nu ii prezinta identitatea adevarata, dar l-a folosit sa intre in Europa cu refugiatii. BTW, Bashar in criza de valuta incepuse acum cateva luni sa vanda pasapoarte siriene (ca cererea era mare). Cu cateva sute de euro iti luai pasaport sirian fara dureri de cap.

              • Bre solutia diplomatica e dictata in mare parte de situatia militara din teren.

                Am mai scris asta si mai demult, daca chiar vroiau sa ii barbiereasca pe isis in desertul ala o faceau cu dronele demult. Mi-e greu sa cred ca il barbieresti pe Jihadi John si altii ca el punctual si nu poti beli convoaie intregi centre de comanda si depozite. Acu cand e mai aglomerat optiunile vesticilor sunt extrem de limitate dpdv militar.

                Cu tot respectul dar cu 50 de instructori la sol, cu parasutat armament care ajunge in mod constat in mainile isis, cu grupari de rebeli atrenate cu 500 de milioane care ajung pana la urma sa lupte pentru isis si cu o aviatie care face mai mult impresie artistica de mai mult de 1 an e greu sa impui solutii adecvate realitatii din teren.

                Pasaportul ala pana acum este singura motivatie publica pentru care Franta bombardeaza Siria si nu bombardeaza Libia, Irak, Afghanistan sau alte locatii din care pot veni teroristii.

                • @watcher
                  Perioada in care ar fi putut fi opriti cu drone a zburat pe geam. Asta ar fi avut sanse de reusita in primele luni.
                  Acum cat timp ISIS nu-si concentreaza fortele (lansand ofensive sau fiind nevoiti sa reziste in fata unor trupe terestre), nu prea ai ce sa lovesti decisiv. Singura varianta ar fi bombardament masiv gen WWII impotriva zonelor in care sunt concentrati. Dar nu e posibil la momentul asta.

                  Franta bombardeaza centrele Statului Islamic, care a revendicat atacul.

                  • Bre centrele de comanda, depozitele, taberele de antrenament, fabricile improvizate nu se misca si le poti vedea sigur cu drone aviatie sateliti. Nu e nici macar Vietnam sa se ascunda in jungla.

                    Jihadi Jhon si restul tipilor jihadistilor eliminati sunt doar niste indivizi care se ascund. Daca ai putut sa ii elimini pe aia nu vad ce e asa de greu sa elimini grupari de indivizi mult mai mari si mai vizibile care de regula umbla in coloana in Toyote albe.

                    Aia care cumpara petrol de la ISIS puteau fi trackuiti foarte usor si afli si cine sponsorizeaza ISIS si ii belesti si pe aia.

                    Si cand faci treaba calumea ai venit si cu solutia ca lider global care asigura pacea in lume si iti reconfirmi credibilitatea exceptionala datorita careia lumea te urmeaza. Altfel stam la mila alorlati sa faca treaba si sa ne rezolvam si noi problema refugiatilor.

                    Franta bombardeaza ISIS doar in Siria califatul alora e si in Irak si Libia.

                    „France is going to intensify its operations in Syria… We will continue to strike [at the terrorist targets] in the coming weeks,”
                    Motivatia: Siria este „the biggest factory of terrorists the world has known”
                    Francois Holland

                    • @watcher
                      Cred ca multi nu realizeaza complexitatea problemei.

                      ISIS controleaza o populatie de cateva milioane de oameni. Iar populatia asta e concentrata in zone urbane. Mosul, Tal Afar, Hawija, Hit, Fallujah, Ramadi, Rakka etc. Sunt orase mari iar ISIS e dispersata si baricadata in ele.

                      Impresia ca pot fi invinsi cu drone si bombardamente de precizie e gresita. Sunt hartuiti cu lovituri, au pierderi, dar nu mai pot fi scosi de-acolo decat cu ofensiva terestra majora, dublata de bombardamente masive. Si cel putin deocamdata nu are cine sa lanseze ofensiva asta terestra.

                    • De acord ca nu pot fi eliminati prea usor.

                      Totusi oricat de complexa e problema macar tintele fixe lovite de la mare altitudine de rusi le puteau lovi si americanii si asta insemna mult mai mult decat au facut pana acum.

                      Si niste intrebari la modul general in afara discutiei:
                      Daca politica inarmarii rebelilor moderati este un esec complet, toate resursele ajungand la ISIS, ce rost are sa insisti cu ea?!

                      Daca stii ca e imposibila problema eliminarii ISIS fara trupe la sol de ce nu l-ai agatat pe Assad ca parte a solutiei?! Trebuie sa raspandeasca ISIS teroarea prin Europa ca sa reevaluam ordinea prioritatilor?!

                      Pana la urma ce e mai important pentru comunitatea globala eliminarea ISIS sau eliminarea lui Assad ?!

                    • @watcher
                      Eu cred ca americanii au lovit mai mult ISIS decat au facut-o rusii.

                      Comparativ, rusii au intrat in scena de mai putin timp, lovesc numai in Siria (nu si in Irak ca americanii) iar efortul lor principal s-a concentrat impotriva rebelilor non-ISIS.

                      Pentru comunitatea globala pot fi importante multe lucruri, dar trebuie sa ia in calcul si interesele jucatorilor regionali si sa ajunga la un compromis acceptabil pentru ei. Pentru ca nici Rusia nici America nu par a fi dornice sau capabile sa forteze o solutie peste capetele sauditilor si iranienilor.

              • „Toate intalnirile diplomatice pe tema Siria au loc intre principalii actori regionali implicati, + Rusia si… America. Iar americanii sunt prezenti in Siria cu aviatia, la fel ca rusii. Deci nu era nevoie de nici un atac ca americanii sa fie parte a solutiei.”

                Americanii sunt oricum acolo cu logistica: informatzii, satelitzi, drone, SOF, agenti, informatii de la grupurile dizidente siriene controlate de ei, ce’or mai avea. Plus evreii 🙂

                Francezii nu pot sa se duca sa bombardeze caine surd la vanatoare fara americani in spate, asa a fost si in Lybia

      • Pai nu sunt socialistii chiar aia de ne faceau pe noi tigani si ne cereau sa plecam la noi acasa? Foarte bine le fac, ca prostul moare de grija altuia!

        • Hm… Dumnezeu are simtul umorului.
          Noi (românii) nu eram buni. Ca le stiam si limba, aveam origini latine ca si ei. Las’ ca-s buni magrebienii si tot soiul de ciuhabi.
          Si in alta ordine de idei, chiar credeti ca Franta are vreo sansa sa cistige razboiul contra terorismului? Cind a cîștigat Franța ultima data un război? Ca nu-mi aduc aminte … Poate nu-s prea tare la istorie.
          Teroristii au lovit exact unde se asteptau sa nu primesca replica. De unde replica? De la armata franceza? Nici la cîntat nu-s buni. De Corul Armatei Rosii am auzit, de al francezilor nu prea.
          Legiunea Straina nu se pune. Aia nu-i franceza. Ca de aia-i si zice „Straina”.

          • Pai cu dusmanul la ei in casa nu prea ii vad in stare sa castige mai nimic….poate doar nitel mai multa teroare prin societate, mai multa decat in prezent! 🙂 Pacat!

        • Ai un Like, Cezar .

  9. Se pare ca pentru IDIOTII astia cel mai mare pericol il vor reprezenta in continuare romanii,care sunt nespalati,fura iar femeile lor au fuste largi si multicolore….
    Doamne,cat de spalati pe creier pot sa fie,ce fel de politicieni au?
    P.S ne plangem de politicienii nostri,dar cred ca se poate mai rau….

  10. foarte fierbinti spirite. iertati ignoranta mea. ce ar trebuii sa faca politicienii si nu fac?

    • De la spiritele fierbinti citire: politicienii occidentali sunt o adunatura de cacaciosi care nu au avut niciodata curaj sa abordeze problema refuzului de integrare al minoritatilor musulmane (africana, araba, pakistaneza etc) iar in tot acest timp au servit electoratului tot felul de petarde si fumigene avandu-i ca „actori principali” pe amaratii proveniti din Romania si Bulgaria.
      Si asta dintr-un motiv foarte simplu: nici romanii si nici bulgarii nu se vor duce sa se arunce in aer cu centuri cu exploziv, nu vor organiza atentate cu masini capcana sau alte tipuri de atacuri teroriste.

      • Sa nu se supere Eroul pentru copy paste(replica este a lui),dar cred ca a exprimat cel mai bine situatia….atatia ani am fost vazuti in occident ca sursa primara a raului,elementul primordial al ciocnirii civilizatiilor (salbaticii de romani vs. civilizatii de francezi,englezi,italieni etc) asta in timp ce elementul arab neintegrat in societate (incurajat sa se impuiasca prin acordarea de ajutoare sociale destul de consistente) se radicaliza de la an la an.
        Asa ca @alexandru b ,tu ce crezi ca ar fi trebuit sa faca politicienii (francezi,italieni,englezi,olandezi,belgieni) si nu au facut?
        Ca ce au facut se vede…….

    • CONTROL!

      In primul rand controlul moscheilor : vorbeste de cele sfinte? Tres bien monsiu ! Face politica radicala? Nu vrei matale sa te duci nitel in alta parte? Parca in tara ta te asteoapta cu camera de tortura pregatita… Asta asa ca sa paorecizei umanimsul meu ..

      In la doilea rand controlul populatiei .. Nu lasi sa se aglomereze cu miile „mai rasfirati baieti mai rasfirati! tres rasfirati!!!” astfel incat noua generatie sa se fi rantuzit de pe locurile de joaca .. iar parintii lor sa se trezeasca ca vrkbesc franceza si in casa …

      In la treilea rand politici active de integrare . Nu nu consumu onligatioriu de vin insa sa ii inveti ca sunt francezi. De exmoplu frntzuzoiece nu poarta val . Cei care vor cu val se pot muta in Arabia Saudita, Somalia samd … sau vor fi mutati!

      Samd etc .
      Inclus niste politici vizand nistefrancezi mai batuti in cap „ausculta aici ma musiu Dupont : avem nevoie de Ali asta. Asa ca fii amabil si demostreaza-i ce este aia politete franceza sau trebuie sa te invat eu goujat?!”

      Control suveran asupra teritoriului national. Ce este aia „cartier in care politia nu are voie sa intre”? E pe teritoriu francez? Nu dpresc ca autoritaile franceze sa apara pe acolo? INTRI!! In forta cine misca , misca-n brisca ! Si este bine sa intri si cu niste caini politisti .. ca nimeni nu se apuca sa scuipe un lup si cam, totio se gandesc ca este bine sa fie calmi .. ca se stoe ca aninlau nu stioe prea multe si te ia lulu … hatz!! Dupa 2 demosntratii de forta urmate si de expulzari .. sa vezi ce cuminti se fac …

      Fiindca sa fim cinstiti – de multe ori s-au comportat ca niste imbecili. De ex in 1940 un deputat african a lansat un apel „Razboiul nu este perdut! Franat este un Imperiu. Ne retragem in Imperiu si cu fote unite vom elibera patria noastra comuna! Vive la France!” si toti au ras de „cioroi” .

      • @ bizonu, pune mana si citeste coranul din shura n shura si afla ca acesta reglementeaza fiecare aspect al vietii si al mortii,inclusiv politicul sau cat de potent vei fi p lumea ailalta daca o mierlesti in numele lu allah! Islamul este total INCOMPATIBIL cu civ.europeana! E ca si cum gheorghe funar ar trebui sa imparta casa cu voma gabor!

      • @ Ghita B

        Pai nea Ghita, cam aceeasi chestie spusă de monsieur africaine a spus-o si Churchill când vb despre cum va lupta Anglia împotriva nazistilor. Bine, englezii or fo mai seriosi si l-or crezut pe nea Winston.

  11. Acelasi tip de capac multiculturalisto stangist sta si pe oala in clocot din germania si alte cateva tari europene! …pana presiunea l va azvarli si l va face tandari! N as vrea sa fiu musulman in europa cand acele zile vor veni! Holocaustul va parea o glumitza atunci cand monstrul razbunarii va iesii din oala multiculturaliamului……..

  12. Poti sa auzi si clopoteii/zurgalaii de la gatul oitelor:

  13. psycho
    15 noiembrie 2015 at 22:34
    e limpede,nu au invatat nici acum nimic.acesti filfizoni sclifositi sunt atat de rupti de realitate incat isi vor da foc la tara cu zambetul pe buze si mandrii ca de un lucru bine facut.
    pana mai azi il consideram un socialism de salon dar incep sa cred ca la mijloc este un stangism bolnavicios de sorginte rosie amestecat cu ceva anarhism .

    Pentru o mai bună înțelegere a fenomenului:

    http://www.rumaniamilitary.ro/scoala-de-la-frankfurt-si-tavistock-marxismul-cultural-limbajul-care-distruge-i

    http://www.rumaniamilitary.ro/scoala-de-la-frankfurt-si-tavistock-marxismul-cultural-limbajul-care-distruge-ii

  14. Daca nici acum in al 12 lea ceas nu au inteles nimic inseamna ca isi merita soarta. Nu au inteles ca razboiul purtat Impotriva lor ( francezilor ) este declansat de proprii cetateni de origine musulmana aflati la a doua sau a treia generatie in Franta.
    Adica , wtf , numai un exemplu , uitati-va la nationala de fotbal a Frantei si spuneti-mi cati dintre jucatori sunt francezi sadea .Politica asta a ochelarilor de cal in care nu vrei sa-ti privesti dusmanul in fata si sa-i tragi un glont intre ochi este foarte periculoasa . Citeam cred ca ieri pe aici pe net ca frantuzul asta fara vana in instalatie a propus ca tarile care nu vor sa accepte cotele alea obligatorii sa fie scoase in afara UE . Cat de cretin sa fi sa declari asa ceva cand sangele compatriotilor tai nu s-a uscat inca pe pavaj si sa-i obligi si pe altii sa-si submineze securitatea nationala . Asta probabil referire la Romania , Ungaria , Cehia si Slovacia .Polonezii sau razgandit si au spus ca nu vor accepta aceste cote. dupa ce in prealabil votasera pentru .

  15. „Ministrul Apărării din Germania : În fluxul de refugiaţi nu se ascund terorişti”

  16. Poate ca 20 – 30 de tembeli nu-s relevanti pentru o natie intreaga. Cel mai bun sondaj despre cum gândesc francezii vor fi alegerile prezidentiale. Daca madame Le Pen va castiga înseamnă ca tara si-a schimbat – radical – mentalitatea.
    Pe de alta parte, bombardamentele is bune atât timp cat vizeaza infrastructura (rafinariile, in special) detinuta de Isis. Pe lângă asta ar trebui „lucrati” sponsorii din Golf. Adicătelea, prinzi seicu in camera de hotel din Geneva si-l sinucizi. Dai un copy-paste la actiunile Mossadului din anii ’70 – ’80 ca sa mai raresti din ciuhabii donatori de fonduri.

    PS

    Pe un canal tv se afirma ca niciun sef din securitatea franceza nu si-a dat demisia după episodul Charlie Hebdo. Misteaux profesionisti!!!

    • Cred ca balanta teroristilor inclina serios spre cetateni UE (nascuti si educati aici, chiar daca parintii sau bunicii au fost emigranti) si nu spre proaspat sositi cu valurile de refugiati!
      Asta e marea reusita a educatiei pe care au primit-o pe sol european si a tolerantei excesive. La care se adauga izolarea multora in anumite cartiere rau famate, fara sanse la o educatie sanatoasa si un loc de munca decent. Asta a dus la autoizolare, frustrare si orientarea catre islamism.

      • Corect!
        Primele (de)generații îs bucuroase pt traiul european, cunoscând ce au lăsat în spate, muncesc mult și caută să se integreze. Următoarea(ele) degenerații au idei mai bisare, nu contabilizează decât discriminarea și izolarea, neavând idee de nivelul zonei și neajunsurile patriei islamice de unde au fugit părinții.
        În mahala, neintegreți, cu școala străzii și a găștii dă la bloc și fără repere morale/culturale a unei credințe – de, biserica și creștinismul practicant nu mai sunt demult în vogă, trăind viața ghetto style… sunt atrași ca moliile la „lumina” unei credințe cu ceva sens și multă vigoare – islamismul (de cartier) predicat de un „frate mare” spiritualist anti-sistem care mulează mesajele pe frustrările convertiților de ghetto. Și cuvântul merge, puterea crește în indiferența tolerantă evazivă vestică, indivizii se radicalizează și lipsește doar „detonatorul” tensiunii. Când se găsește grupul-celula dispusă la martiriu șefu comunică, logistica livrează activul-marfa și soldățeii dreptății trec la atacul semenilor.
        Dacă servițiile române consideră că la noi nu se aplică… sunt în eroare, părerea mea, iar ca pregătire sunt pe lângă. Nu au fost „calați” pe asemenea amenințare și nu vor reacționa corespunzător. Realizăm asta, sper.

      • @ Marius

        Am mai spus-o si cu ocazia masacrului de la Charlie Hebdo, o voi spune si acum: cum mama zmeilor sute de mii sau milioane (cati or fi) de est europeni au reusit sa-si creeze o viata-n Franta iar astia, „ai lor” – nu reusesc? Cum? Pai nu-i mai misteaux sa stai la moschee si sa lrimesti ajutor social decât sa mergi la Renault, Lafarge, Carrefour etc etc si sa muncesti?! Sau sa vinzi droguri la colt de strada mai degrabă decât sa te angajezi in port la Marsilia?! Au pasaport francez si pot calatori oriunde in lume, fără viză, in orice tara superdezvoltata pt a găsi un job. Dc nu o fac?

    • „Pe un canal tv se afirma ca niciun sef din securitatea franceza nu si-a dat demisia după episodul Charlie Hebdo. Misteaux profesionisti!!!”

      nu mai radetzi de prostii aia ca rad arabii de ei suficient cand ai impusca in cap prin capitala emiratului franc

      dujmanii lor de moarte sunt tiganii romani, asa ca deocamdata is OK

      astia sunt cu socialismul stiintific, rup hainele de pe manageri daca dai cateva sute afara de la o companie cu pierderi, la propriu, le’au sfasiat hainele…

      partea mai naspa e ca bursele se cam caca pe ele, muero scade, Japonia se pare ca a reintrat in recesiune, colac peste pupaza afaceristii lu peste prajit cica se refugiaza acuma in yen deci daca yenul o sa se intareasca le mai scumpesc si le mai fout un pic exporturile

      turismul e mort de craciunul asta, emiratul si asa era la limita recesiunii si turismul era un income important, miliardul de chinezi care’si facea selfie la „luvru” si „versai” prin aprilie anu asta nu cred ca mai vine, am asa un feeling ca iar o s’o luam toata lumea in jos in zona asta

      pai normal ca nu’i schimba, ca sunt numiti pe pile, probabil ai iau p’aia verificati cu stagiu de secretara la firma sotiei sefului de partid 🙂 🙂 🙂

      altfel, asa boi incaltati mai rar, dupa episodul hebdo n’au mirosit ditamai operatiunea cu nu stiu cati aurolaci, care au trebuit sa comunice, sa planifice, sa se inarmeze etc

      handilaii il cauta acuma pe un aurolac harap cu televiziunile dupa ce l’au intervievat sambata noaptea si i’au dat drumul 🙂 🙂

      cum sa le dai drumu ma mancatzash cand ai niste evenimente d’astea, ai legi, le pui cagula pe cap si’i tzii sa se pise pe ei pe podea cateva saptamani pana se lamuresc treburile

      boii aia incaltati mai dau acuma cu o bomba in Syria, in principiu cred ca consuma resursa la rafale degeaba, daca nu intra 10-15 brigazi acolo sa curetze terenul e practic degeaba, mai face si prostavanul ala la andropauza niste figuratie, erau sa se cace pe ei si in Lybia daca nu erau americanii

      probabil or sa iasa nationalistii, papagalul ala nu cred ca mai prinde mandat

      englezii sunt cu rahatul la cour acuma, au anuntzat pe bibisii ca mai angajeaza 2000 de oameni la MI 666 🙂

      • Gogu' de la cazane

        Si ce angajeaza ? Arabi, pakistanezi si ceva „francezi”?

      • Serviciile de securitate franceze s-au facut de ras in toata Europa si boul de Hollande ar trebui sa-i demita pe toti si sa-i injure in piata publica.
        Atentatul asta a fost unul mare, gandit si pregatit timp indelungat, au participat multe persoane, au cumparat arme, au fabricat bombe, etc, asadar francezii ar fi avut timp sa-i agate…
        Curios as fi daca-l cauta pe ala de a construit bombele, pt ca o astfel de meserie este una rara si talambii aia de s-au aruncat in aer nu-s capabili de asa ceva.

        • Bre,parca a intrat politrucismu’n voi.Securisti francezi,aia profi,au zis de 1000 de ani ca situatia nu poate fi controlata decat pana la un punct.Pt ca aparatul de securitate are limite.Politia are limite.Armata are limite. Problema e mult prea complexa deja pt a a fi tinuta sub control astfel.Nu poti tine sub control milioane de oameni,nici inchizand moschei,nici arestand cativa gargaragii,nici dand legi big brazar,nici macar aplicand aceste legi.Nici macar politic nu poti tine situatia sub control.Sa zicem ca le dau autonomie,le permit sa aplice legea sharia in cartier,etc…Nu ca ar avea nevoie de permisiune,dar tot nada dinero.Asa ca tot e nevoie de jizya.Pretexte se inventeaza instant.
          Nevoia prostilor socialisti-pleonasm,stiu- de victime oropsite nu dispare.Nici macar sa castige Le Pen nu se schimba nimic de esenta.Pt ca nu dispare nici una din cauzele ce duc la conflict.Demografia babulanilor nu scade.Ajutoare sociale tot s-ar da.
          Iar crize africane se vor gasi,pe masura ce se caftesc aia.Intariri,babulanii vor primi.
          Sigur,as vrea sa iasa bine,ca sa nu fie rau.Dar nu am nici un element care sa ma faca sa schimb verdictul Bosnia si Kosovo+razboiul civil din Rusia.Evenimentele au o logica implacabila.Asta ma face poate extremist,radical.Pt ca mi se falfaie de prostii superficiale.”Spargeti sticla in caz de razboi”. 😀

          Si nu stiu ce mare kk pe batz ca isi da sau nu demisia un politruc numit director.Sigur,moralmente,in acceptiunea jurnalizdelor si jurnalizdilor asa ar trebui.Dupa bunul simt cel de toate zilele,n-are importanta. Pleaca un habarnist,vine altul.

          • @ Mihais

            Coane, demisia unui politruc poate ca nu-i asa de imoortanta însă demisiile unora „profi” si-ar găsi rostul prin institutia aia. Pe de alta parte, victoria uneia precum madame LePen ar putea însemna începutul sfarsitului unor politici tembele sau a introducerii unei legislatii mai dure împotriva cretinilor extremisti musulmani. Ar fi un nceput si, mai ales, un semnal ca natia nu mai vrea sa suporte un anume gen de mizerie.

            • In primul rand,e mult pana castiga Le Pen.In al doilea,problema de fond nu e ca sunt cativa cretini.Io stau in limba daca imi arata cineva ca aia de ucid,in orice loc si orice timp is altceva decat o mica minoritate.
              Mongolii care au omorat milioane erau o infima minoritate din randul intregii populatii.Restul erau ”inocenti”.Bolsevicii erau o minoritate,iar nkvd-istii erau o minoritate a minoritatii.
              Problema e ca exista si se va acutiza un conflict intre 2 tabere ce locuiesc pe acelasi teritoriu si care prin natura lor nu prea pot gasi cale de mijloc.Daca te uiti in paralel la evolutia situatiei din Iugoslavia si la Vestul contemporan de la o vreme incepi sa casti de plictis,atat de mult seamana.
              Genul asta de situatii nu se linistesc doar pt ca bagi cativa flacai la parnaie.Nici macar daca-i omori nu se calmeaza.Si e simplu de ce.Priveste la numaratoare.Ei omoara de 10-20 de ori mai multi de-ai nostri decat omoram noi de-ai lor.

              Genul de schimbari la care te referi nu-s decat o etapa.Sunt acutizarea conflictului.Sigur,asta e necesar si obligatoriu.
              Io stau bine mersi in liniste si pace.Am ce sa fac,ma simt bine,ma simt util.Nu-mi trebuie razboi ca sa nu ma plictisesc.Dar se intampla ca-s contemporan cu vremuri de astea.Si se intampla ca nu-mi fac iluzii asupra naturii umane,a ramurii sale birocratice mai ales.Se va face tot posibilul mai putin ceea ce e dureros dar necesar. Pana cand nu se va putea face altceva.Dar atunci va fi nasol.Ca nu profesionistii vor fi la butoane,ci aia suparati pe viata,inraiti de toate mizeriile si care vor revarsa o ura acumulata in decenii.

              • @ Mihais

                Coane Mihai, îi poti aduce la gânduri mai rezonabile pe babulani lucrând cu cap si pe toate planurile. Cu schimbari de legislatie, cu metode mossadiste d-acu’ treiji-patruji d-ani, cu interventii militare terestre prin plină zona Isisiana (vezi cazul Bin Laden), etc-etc. Am mai spus-o mai sus: mai sinucizi un imam, mai arunci vreun seic dp vreun pod londonez, mai castrezi (la propriu, cum a facut Kgb-ul in Beirut) pe fratele vreunui sef de celula terorista, mai trimiti dracului Legiunea la munca (ca s-asa stau dejeaba prin Djibouti sau Corsica) si multe-multe altele. Asta ca sle transmiti ălora care contează, ca si tu le dai la gioale.

                • Da mon cher,merge asa,dar nu cata vreme pe jumate din plozii din maternitati ii cheama Mahomed.
                  Pana ajungi in acest punct fatidic le dai la gioale,te inconjori cu ziduri si te asiguri ca ai o armata care le poate bate in camp deschis orice ar strange ei.

                • Aoleo..aia cu castratul, ce poveste. Poate o spui, e interesanta si arata cam pana unde se merge cand ai un scop si determinare.

    • Gogu' de la cazane

      In situatia actuala, daca va castiga LePen, unul sau mai multi „martiri” se vor detona langa masina ei si vor rezolva situatia.
      In ceea ce priveste golferii, lucrul cu bucata nu prea e productiv, trebuie rezolvata problema „en gros” cum ar zice franckistanezii si multe lucruri se vor schimba….

  17. nationalistu_de_serviciu

    Eu nu pricep de ce cereti de unde nu-i, cind vezi ca dragii de ei neaga evidenta e clar ca-s spalati pe creier. Compasiunea, toleranta trebuie sa faca parte din „bagajul” comunitatii si a indivizilor, totodata trebuie stabilit si un nivel, nivel de unde toleranta se transforma in tendinta suicidala. Cum zice romanul, „cei prea mult strica”, oarecum si „mai binele este dusmanul binelui”. Daca tot continua asa… tot ce putem zice Frantei este: fie-ti tarina usoara.
    GeorgeGMT te-ai facut „miner”? Hai sa „scenarim” pe ideea ta, tu si altii cu aceiasi idei iesiti la o contrademonstratie, cind va intilniti cu aia scoateti „argumentele palpabile”, si dai munca de convingere. Majoritatea populatiei va fi oripilata, ingrozita, astia se vor transforma in martiri, voi, brute, salbatici, extremisti, opinia publica va zice,acum este si mai evident ca „martirii” au dreptate. Adicatelea tocmai ce ati dat un serios boost celeilalte parti. Nu numai ca nu e tocmai uman ce propui tu, e si contraproductiv, si nu, nu are legatura cu Piata Universitatii, in cazul de fata e doar o coincidenta.

  18. Multiculti francezi sunt nepotii colaborationistilor francezi!!! Aschia nu sare departe !

  19. Nu zic ca nu aveti dreptate, dar poate chiar reactiile astea le vor de la noi

  20. GMT-ul rupe ranga-n dinții studenților… sigur n-ai fost miner într-o altă existență?!
    La subiect, reținem că:
    1. Nantes este oraș universitar
    2. Populat preponderent cu oameni tineri, mulți studenți
    3. care studenți au fumuri proprii sau figurate
    4. e capitala morală a unei regiuni „altfel”, mereu opusă Parisului
    5. politica integristă dă maselor o anumită inerție
    6. protestul și francezul fac casă bună de peste 300 de ani
    7. Media și politrucii lor au îngânat din 1990, deci UN SFERT DE VEAC, leitmotivul cu românii păduchioși (uitând francofonia!!!) și dominații din dominioane moralmente francezi…
    Iar populația se mișcă greu.
    La fel în N Oiropei, sudicii greți sunt răi și leneși, însă harapii năpăstuiți sunt buni săracii 😉 8servă ei cât de buni, dar tot nu doresc imigranți europeni din Est…

    • Bre aia cu ranga-n dinti era o metafora 🙂 Las ca le dau arabi cu bombe si AK 47 de-i satura. Student am fost si eu si multi altii, dar talmab n-am fost frate niciodata. Pt mine stanga a fost principalul pericol in calea dezvoltarii unei tari inca inainte sa termin liceul.

      • Francii, cetățenii (nu politrucii lor) sunt serioși și când devin realmente furioși se lasă cu artificii, atâta zic. Ca mental sunt ușor sangvinici, dar nemțomani, iar când își bagă o idee în țeastă… o țin. Oricum, Europa și noi vom suferi acum, nu mahalagii lor. Ce contează că țiganii, românii cei răi sau esticii sunt doar hoți, maxim, ca ai lor… degenerația a doua de harapi și negrii vor să se afirme cu ce pot – săracii. Sunt agresivi, violenți și nu tare timizi în a exprima lumea ghetoului!
        Mare păcat!!!

        • Gogu' de la cazane

          Si sa intelegem ca dupa Charlie si masacrul asta nu au devenit suficient de nervosi? Cat mai au nevoiie? Sa nu fie prea tarziu…

    • Cine este un mare sponsor al multor universitati europene si americane precum si ale unor ONG-uri?.

      Nu cred ca ar trebuii sa mire pe nimeni faptul ca universitatile sunt unul din terenurile fertile unor concepte si teori care faciliteaza si/sau incurajeaza astfel de manifestatii.

      De ce Arabia Saudita da sute de milione de pertro-dolari universitatilor?. Simplu, iti place o idee o finantezi. Profesorii predau aceste concepte iar in cativa ani studenii vor ajunge in posturi de unde vor raspandii si/sau impune acele idei pe care le poti sprijini si prin media, ONG-uri, asociatii, etc (multi din membrii putand fi studentii acelor profesori).
      Este un mecanism simplu si eficient de a impune o tendinta in societate.

  21. Aseara in Offenbach(periferia Frankfurt-ului) a fost alarma mare, strazi inchise…amenintare de terorism. Nimeni nu avea voie sa intre si sa iasa de pe bulevardele principale din centrul orasului. Desi niciun oficial nu a suflat o vorba, la toate televiziunile era brakingnews de acolo, erau trupele speciale pe strazi inarmate pana in dinti. Se pare ca a fost alarma terorista de grad ZERO.

    Ce semeni aia culegi….frau Merkel! 🙂

  22. Dupa acest nou atentat, o sa avem parte iar de multe declaratii sforaitoare din randurile UE ( lupta acerba impotriva terorismului…dar asa la modul general, fara nominalizari legate de etnie, etc ), marsuri de solidaritate…, ONG-uri si trusturi de presa care vor lupta cu cutitul in dinti sa demonstreze ca nu se poate face nici o legatura intre valurile de imigranti si atentatele produse sau cele viitoare ( pt ca 100% or sa mai fie… ). Or sa ajunga sa se laude cu statistici de genul: anul acesta este adevarat ca au murit 4000 de oameni..insa si noi am dejucat 12 atenatate, daca nu faceama sta mureau 12.000 etc… deci, victorie! ..in plus vom afla ca daca europenii ii primeau omeneste la venire, sia veau grija de ei, atentatorii poate nu se radicalizau..sau daca veneau radicalziati, puteau fi dusi pe drumul cel bun, deci ..Rusine Europa!!! … cam asa merg lucrurile….

  23. Mda, servicii de informatii incapabile. Bineînteles.
    Dacà este ceva care functioneazà bine în Franta, este sistemul de informatie si represiune si armata. Problema este politicà

    Actualmente au fost identificati 5 teroristi dintre care 3 erau stabiliti în BELGIA, desi nàscuti în Franta, si un al patrulea venit din Siria, via Grecia (amprente confirmate).

    A fost identificat si un complice si mai ales „comanditarul” aflat în Siria (asa zis „franco-belgian”, dar arab sadea) si pentru care nu pariez pentru sànàtatea lui.

    Nu stiu dacà sunt multe servicii politiste în lume asa de rapide.

    • MirceaS,
      Daca isi faceau treaba, un atentat de talia asta nu apuca sa fie pus in practica… acu’, dupa ce s-a dat cu oistea de gard, incearca sa o dreaga, mai canta o Marseilleza, mai aresteaza familia lui nu-stiu-care.
      Probabil ca politicul le-o pus capac, insa dupa faza cu Charlie-hebdo s-a vazut clar ca pierd situatia din mana, pentru ca e prea mare fataiala intre Paris/Bruxelles/etc. si Turcia/Siria/Libia/Maroc/Algeria. Au prea multe filiere posibil periculoase de urmarit, mai ales in intern, unde o celula adhoc cu cativa oameni este aproape imposibil de detectat.
      Fara o reforma in modul de lucru (posibil si legislativ), o reorientare a prioritatilor si poate si o extindere a „resurselor umane”, nu vor face fata. Si cel mai important, colaborare inter-UE intre servicii!
      Altfel ramanem la gargara de tip SRI, ca ei au facut tone de rapoarte, dar nimeni nu le-a analizat sau a luat vreo decizie 🙂

      • Marius, sunt 10.000 de nume în fisierul „S” din Franta. Câti functionari de politie îti trebuie sà-i supraveghezi pe toti ?

        Din cei 5 indivizi identificati, unu este „belgian”, iar 3 „francezi” rezidând în Belgia.

        Cu Schengen, ce control vrei sà ai ?
        Politia francezà este eficace, politicul si judiciarul nu merg. Unul din teroristi a fost condamnat de OPT ori pentru diverse infractiuni. ZERO zile petrecute în închisoare.

        Et problema societàtilor deschise si a tolerantei sinucigase decurse din discursul ambiant (politic, educational si media). Lucrurile se vor schimba când un prag al luàrii de constiintà va fi depàsit.

        • Imi place ca tu inca mai speri. Francezii sunt atit de spalati pe creier incat o sa moara inainte sa se schimbe in bine, o sa vedeti.

          Oricum Franta ca tara se duce de rapa, si nu pot sa zic ca imi pare rau. Stati sa vedeti in 4-5 ani cum toti ‘telectualii o sa se intoarca inapoi acasa, ca in Franta nu mai e de stat.

        • pentru supraveghere mai nou iti trebuie softuri si nu un numar echivalent de functionari de politie… dar poate si aici e o buba, ca daca iau prea multe softuri, trebuie sa recalifice o parte dintre functionari iar alta, fie nu mai pot tine pasul, fie nu mai vor, asa ca s-ar putea sa fie dati afara. Insa daca sindicatele se opun, poate nu mai e nevoie sa cumpere softuri ci lucreaza „a l’ancienne”, ca in „Jandarmul si …” 🙂

    • „Dacà este ceva care functioneazà bine în Franta, este sistemul de informatie si represiune si armata. Problema este politicà”

      Numai MirceaS poate sa vina senin cu gogosi umplute d’astea pe aici 🙂 🙂 la genul numai Rafale zboara

      Cum dracu sa functzioneze bine daca au avut inca un esec monumental ?!?

      Daca functzionau bine era liniste si pace pe strada, aia rai arestati sau impuscati

      Asa rezultatele s’au vazut live pe euronews…

      Deci in conditziile astea pe ce dracu criterii functzioneaza bine 🙂
      Sunt mai eco, reduc poluarea, consuma mai putzina hartie la imprimanta, au becuri economice, masini Euro 5, care’s alea…

      Acuma probabil se practica sportul aruncatului pisicii, astia ca politicul, ailalti ca justitia, politicul ca serviciile samd

      Si in interiorul serviciilor se arunca vina de la un serviciu la altul si totzi or sa-si acopere fundul de hartii si or sa dea vina departamentele intre ele, practic isi scapa fundul cine poate …

      „Nu stiu dacà sunt multe servicii politiste în lume asa de rapide.”

      Rapide pe dracu, i’au identificat dupa cu ajutorul belgienilor si probabil tuturor serviciilor panicate din mUEropa, cand ei trebuiau sa’i identifice inainte

      Ca nu e bun Schengen, pai ori iesitzi din el ori va invatzati sa functionatzi bine in Schengen, cam asta e…

      „sunt 10.000 de nume în fisierul „S” din Franta”

      Asa, si?

      DGSI >3,300

      DCPJ – 5,200

      DPSD – 1,279

      DRM – nu stiu catzi are

      ANSSI – 500

      Police nationale – 144,000

      Gendarmerie nationale – 98,155

      Pai ori isi fac treaba bine cu cei o zece-douazeci de angajatzi, ori mai raresc din aia 10000 din lista „Ț” (probabi document clasificat la care numai matale ai access asa ca intre initziatzi 🙂 ), ori mai angajeaza repede cateva mii ca englezii, ori isi dau demisia in block si asa mai departe…

      Legatzi cate un jandarm de fiecare aurolac din lista aia, sa doarma cu el in pat…

      Sa te vaitzi ca tu esti ultra-mega-uber profesionist dar e vina altora … asta nu e o solutzie, decat pt unii 🙂

      Cum-necum trebuie sa-si faca treaba bine in conditziile care este , ca altfel se lasa cu dare lungi de cadavre pe asfalt…

      Si nu da bine la … profesionalismul ala 🙂

      • cred ca MirceaS ar fi bun la CNADNR ar explica cu convingere ca avem autostrazi bune si destule. Ar trece inclusiv testul detectorului de minciuni :))

  24. Lasand la o parte ca este a doua oara cand se intampla o tragedie de acest gen in Paris, reactiile de la o extrema la alta sunt normale si, dupa umila mea parere, nu reflecta (niciuna din ele) opinia si parerea majoritatii.
    Inteleg ca in acest moment, toate cartierele alea in care politia nu are curaj sa intre sunt ocupate de armata si ca Hollande doreste prelungirea starii de necesitate/urgenta/asediu sau cum naiba i-or zice la ei acolo.
    Ambele mi se par gresite!
    Nu este treaba armatei sa pacifice cartierele Parisului ca d-aia sunt platiti baietii aia prin ministerul de interior iar prelungirea starii de necesitate este excesiva raportat la cele intamplate, ceea ce poate sa insemne ca francezii sunt momentan intr-o mare degringolada si au cam pierdut controlul propriei capitale. Ca sa nu mai zic ca daca se prelungeste starea de what ever they call it vor fi si importante consecinte economice…
    Cam ca la noi pe vremuri… armata face treaba ISU in caz de cod portocaliu de zapada.
    Nu in ultimul rand, sa nu uitam ca Franta este tara multor contraste si violente (Noaptea Sfantului Bartolomeu, excesele revolutiei franceze, promotorii lui 1848 ca sa enumar ce-mi este foarte la indemana)
    La naiba, sa nu-i uitam pe agricultori care la cel mai mic semn ca nu li se da ceva (nu ca li se ia ceva!) blocheaza instantaneu drumurile si arunca cu balegar pe unde le vine sau considera ei oportun…
    Daca extremismul francez antimusulman se porneste pe scara larga nu-i vad bine pe supusii lui Allah!
    Nu cunosc Parisul, nu l-am vizitat niciodata, dar am fost vreo 3 veri prin Provence&Cote de Azure. In Nisa era plin de ei, ca si in Marsilia insa pe masura ce se trece in zona rurala rar mai vezi magrebieni. Plus ca provencalii mi s-au parut a fi niste oameni foarte strasnici! 🙂

  25. Ia de vezi unele cazuri mai pe aici :
    –––––––––––––––
    La aproape 100 de ani de la Proclamaţia de la Alba Iulia, care promitea drepturi egale tuturor minorităţilor etnice, şi după ce România şi-a ales un preşedinte minoritar, ţara noastră este departe de a fi asigurat aceste drepturi tuturor cetăţenilor săi. Exempli gratia: cazul doamnei Liszkay Piroska, căreia, după ce statul comunist român a privat-o de accesul la educaţie, acelaşi stat, prin Tribunalul Oradea, îi refuză dreptul la limba maternă!

    Ne plângem că românii plecaţi aiurea, peste hotare, sunt persecutaţi de cei de-acolo şi nu sunt trataţi cu respect, dar şovinismul şi fascismul musteşte din piepturile româneşti mai ceva ca pe vremea lui Ceauşescu (de unde şi pleacă de altfel, prin ideologia fatidică a naţional-comunismului, de care vor trece eoni până să ne dezbărăm). Faptul este vizibil mai ales în Ardeal, unde tangenţa dintre cele trei naţionalităţi conlocuitoare conduce la multe asperităţi, iar oficialităţile, bineînţeles, ţin totdeauna partea majoritarilor, aşa cum au învăţat de la 1918 încoace (asta chiar dacă veţi auzi mereu altceva de la anumite televiziuni şi trusturi de presă specializate în manipularea şi deformarea adevărului, instanţe de multe ori de un naţionalism fetid).

    Prin Proclamaţia de la Alba Iulia de la 1 Decembrie 1918, de la care ne pregătim să aniversăm 100 de ani, cei care au decis Unirea cu România s-au angajat la asigurarea drepturilor egale pentru toţi cetăţenii statului cu graniţe mărite, dar se pare că treaba asta a rămas, uneori, o simplă vorbă goală, un ideal irealizabil. Mai mult, alegerea anul trecut a unui preşedinte minoritar, sas în speţă, dădea speranţe şi în acest sens, dar, ca şi în alte domenii, acestea s-au dovedit deşarte. Se-aude, Klaus Johannis?

    […………………..]

    Doamna Liszkay însăşi a suferit direct prigoana comunistă, fiind întemniţată timp de un an în penitenciarul Oradea la vârsta de 15 ani. Din acest motiv, acum doi ani a încercat la rândul ei să îşi găsească puţină dreptate şi pentru ea ca victimă a regimului represiv totalitar comunist românesc, dar din nou s-a lovit de obscurantismul judiciar, prin refuzul absurd şi îndărătnic al unui sistem judecătoresc pe care evidenţa îl arată ca nemilos şi nedrept, neglijent, imoral şi corupt.

    Ca fiică a unui fost deţinut politic, potrivit legislaţiei româneşti, d-na Liszkay ar putea beneficia de nişte gratuităţi în conformitate cu Legea nr. 118/1990, însă a încercat să ceară direct pe numele ei aceste drepturi reparatorii, pe cale administrativă, tocmai pentru că din pricina statului român comunist a rămas cu doar patru clase primare.

    Citeste mai mult: adev.ro/nxwfhs

    ––––––––––––––––––––––––––
    Divolul se ascunde in amanunte. Dna respectiva are numai 4 clase. Deci .. a fost scolarizata intre 7 si 11 ani. Pana la 15 mai ar fi incaput chiar si gimnaziul …

    Si ia de vedeti asta :
    –––––––––––––––––––––––––
    http://www.activenews.ro/stiri/Noi-abuzuri-la-Nadas-satul-retrocedat-ilegal.-Jurnalist-retinut-abuziv-de-jandarmi-in-timpul-unei-executari-silite-126712

    Am asistat la scene de-a dreptul halucinante! Am încercat să le explic jandarmilor şi executorului că acea hotărâre judecătorească pe care o aduseseră nu poate fi pusăîn executare, întrucât o altă hotărâre, a aceleiaşi judacătorii, excepta construcţiile, împrejmuirile şi bunurile. Mai mult, proprietarii prezenţi NU figurau în hotărârea aflată la executor. Să nu mai vorbim de faptul că DNA pusese sechestru asigurător pe sat. I-am informat de asemenea că pot fi părtaşi în acest caz la o infracţiune. Din nou, nimic! Veniseră croiţi să intre în curte cu executorul şi să evacueze, eventual să ia cu japca, locuinţa, cabana, animalele, maşinile şi anexele pe care NU aveau titlu executoriu. Au început apoi să tragă de oameni, desi constataseră că sunt paşnici. Nimeni nu i-a agresat pe jandarmi, nici fizic, nici verbal. Pe mine m-au reţinut, contrar voinţei mele, fără să-mi spună ce articol de lege am încălcat, informându-i la ce se expun”, a povestit Marcel Bărbătei, jurnalistul reținut.
    ––––––––––––––––––––––––––-
    In Romania abuzului bine facut autoritaile „romanesti” brutalizeaza romani on dispretul legilor romanesti, a unor acte vechi (de banzare!) , trecand peste 2 trate de pace samd .

  26. O intrebare non related:
    De noul ministru al apararii stiti ceva? Sa ne facem vreo speranta in privinta lui sau nu e cazul?

  27. Fara suparare dar Basescu are dreptate fara imigrantii in ROMANIA si asa avem noi ale noastre in primul rand Unguri extremisti care mai nou sunt infiltrati in SRI noroc noroc ca si ei sunt de parere ca mai bine romani decat musulmanii a doua problema Tiganii nu totii sunt rai dar defectul lor ii mare mare la unii iar Europa nu va scapa de ei atata timp cat curvele de femei ii sustin nu degeaba se zice ca adevaratul barbat in casa ii femeia .La frantuzoice si francezi le place bastoanele negre (GAY) asa ca prima oara si prima oara trebuie dat in vite si dupaia pe restu asta ii realitatea in toata europa slabii slabii PANA si America ajunge din urma aceleasi obiceiuri doar din Arizona si alte state americane patriotice mai pot face purificare la tot ce ii de o prostie rara

  28. Incep sa ma simt bine ! O filozofie idioata cu multiculturalismul lor, din pacate, preluata si de unii fara minte de la noi, fiindca asa vad ei democratia, si bineinteles numai ei au dreptate.
    Acuma totul se intoarce impotriva lor. Auzi sa emigrezi la Paris si sa-ti tatie fundul ca poti sa fii impuscat in casa, sau pe strada sau aiurea, si te gandesti sa te intorci in Romania, in mijlocul unui popor pe care l-ai dispretuit si caruia i-ai mancat banii, cel putin pentru studii, este totusi CEVA !

    • Ce spui tu pare a fi un discurs de sorginte comunist, nu ca as da multe parale pe ideologii in Romania. O mare parte din cei care au plecat, departe de familii sau prieteni, au fost nevoiti pentru ca in specializarile,lor nu au gasit uneori nici macar un loc de munca… nu unul prost platit. Altii au plecat ca vor si ei o casa … un viitor, unde sa il aibe in tara pe niste salarii de 2 lei? Probabil ca sustii si curentul de opinie care ar dori ca diaspora sa nu aibe drept de vot. Eventual sa o judecam pentru inalta tradare. Ca este ironic faptul ca in inima unei tari civilizate ajungi sa te temi pentru viata si te intorci in Romania, sunt de acord… dar ca i-ai mancat banii de studii …si ca ai dispretuit poporul pentru ca ai plecat, sunt complet in dezacord. P.S. Acum si intorsul in Romania…este liniste aici pentru ca nu prezentam un mare inters, daca si-ar pune in cap…ai ajunge si aici sa mergi cu frica la metrou, la mall … etc.

    • atata ai intele ?! trist.

  29. o operatiune a armatei la 4-5 dimineata cand strazile sunt goale! blocat fiecare bloc/casa din cartierele cu probleme sa nu iasa nimeni si facut perchezitie si arestati chiar daca doar ridica suspiciuni! restul imprastiati pe tot teritoriul frantei si oprite ajutoarele sa fie obligati sa munceasca!

    • @ Mihai : „sa fie obligati sa munceasca!”
      Musulmani la munca? E cea mai tare gluma din ultimul deceniu. Am gasit pe aici si unul care muncea (e un amărăștean din Africa de est) dar nu vă puteți închipui cum îl priveau ceilalti.
      Poți să mă crezi pe cuvînt: musulman și muncă sînt două chestii care nu se pot amesteca în nici un fel, ceva precum apa și uleiul.

  30. Putin off topic:
    La audierea la comisii, Mihnea Motoc a cerut sprijin parlamentar pentru 2% pentru MApN DIN 2016.
    Sa fie intr-un ceas bun.

  31. Sa speram ca o implicare serioasa a comunitatii euroatlantice de inteligence va stopa ale atenate si va indeparta ideea de razboi.

  32. Gogu' de la cazane

    Am o mare neintelegere asupra situatiei de ansamblu. Eu asociez stanga cu masoneria si cu evreii (o parte din ei). In situatia in care Europa se islamizeaza (Emiratul Franc fiind probabil primul, impreuna cu Belgistanul) cum cred cei aprox 500.000 mii de evrei franci (ca parca atatia ziceau ca sunt dupa Charlie) ca vor convietui? Cum crede Israelul ca va exista intr-o mare de islam de la Atlantic pana dincolo de Indus si de la Tropic pana dincolo de Caucaz si pana in Scandinavia la Cercul Polar? Ca imi par foarte relaxati de parca totul este sub control, este in regula si pot dormi linistiti in timp ce stanga isi face acelasi numar tampit ca de obicei….

    Sa fie Sharia singurul antidot pentru feminismul desantat si pentru alte aberatii ale „politically correct” ?

    • @Gogu’ de la cazane
      Nu cred ca problema e stanga. Poate extrema stanga. Ceea ce e altceva. Un partid de centru stanga nu va iesi cu ACAB si alte chestii anarho-marxiste la demonstratie. La fel cum un partid de centru dreapta nu va iesi cu steaguri naziste sau simboluri legionare. E o mica mare diferenta.

      Unde vezi evrei relaxati. Nici cei din Israel nici cei din Europa nu-s relaxati in privinta islamistilor. In Israel de vreo luna si ceva sunt cateva atacuri pe zi. Dar asta nu inseamna ca cei din Europa vor sustine extrema dreapta.

  33. Ai dreptate John De. ..Ghita bizonul e rupt de ce e aici ,eu trăiesc muncesc aici,Nu se mai poate face nimic ce nu pricepe lumea subt arabiciuni toți, toată franta ,care e francez sta pitit în casa îi văd cu rahatul la fund. Arabiciunile au o singura lege și pe acea o aplica ,vor ajunge la allah cu 70 de fecioare și 50 de capre dacă omoară omu pe strada ce ne mai trebuie mai mult de atât.

  34. Iustinianus Augustus, renovator Romaniae

    Misticii si profetii occidentali, nu zic ca si au dreptate dar spun aici pentru informatie parerea lor, timp de aproape 2000 de ani au profetizat pentru vremurile noastre in Franta aproximativ ceva de genul: va exista o alianta socialisto-islamica care va ajunge sa conduca Europa si Franta. Victoria insa nu va dura, in acel moment in Franta va veni marele monarh (iarasi dupa multa vreme un rege crestin) care ii va infrange si va elibera Europa (inclusiv Rusia) si Orientul Apropiat de sub stapanirea acestei aliante si va urma o epoca de renastere a crestinismului si un timp al pacii si bunastarii. Nu zic ca aceste profetii, mai degraba interpretarea lor, pentru ca orice profetie este scrisa in limbaj simbolic, ar fi adevarate. Insa in ultimii ani am observat ca partea de inceput cu alianta dintre socialisti si musulmani pare din ce in ce mai veridica. Si ma refer nu la declaratii ci la actiunile concrete ale lor. Revenind acum in lumea reala, sunt profund dezamagit de stanga europeana, ca de aia sovietica eram de mult timp oricum.

    • Ce sa faca, Europa sa elibereze Russia ? :))))))

      Stati linistiti, Russia se descurca si fara ,,legendarii” luptatori europeni.

      Tare imi e sa nu fie invers.

      • Sau s-o elibereze de rusi ?

      • Iustinianus Augustus, renovator Romaniae

        Eu nu zic ca asa va fi, doar spuneam ce versiuni exista in acele medii si ca inceputul se potriveste. Cand vorbim de Rusia repet, e vorba de eliberarea de socialism mai exact de elita politica comunista/neocomunista care o conduce. La asta fac referinta acele profetii. Repet nu spun ca au vreo legatura cu realitatea insa inceputul lor mi se pare destul de realist.

      • Iustinianus Augustus, renovator Romaniae

        Unii interpreteaza ca revenirea monarhiei in Rusia se va face de la sine si imparatul Rusiei impreuna cu Regele Frantei vor alunga socialistii si vor instaura o noua ordine. Oricum, eu mentionam doar pentru ca am impresia, poate gresita, ca stanga apara musulmanii si mi-am amintit de acele site-uri care nu sunt expun nimic stiintific.

        • 🙂 Ce-are imparatia cu socialismul?! Suedia si Norvegia sunt regate…

          • Iustinianus Augustus, renovator Romaniae

            Eu am prezentat tezele doar pentru ca inceputul lor mi se pare ca seamana cu ce se intampla astazi. Dupa cum spuneam ca si in cazul lui Nostradamus de exemplu ca e mai cunoscut, omul a scris ceva, o fi adevarat sau nu, si altceva este interpretarea. Prin urmare interpretarile profetiilor occidentale nu sunt chiar clare. Sunt clare doar pe tema faptului aliantei dintre islamici si socialisti si ca va veni Marele Monarh sprijinit de un Papa, ca orice rege trebuie inscaunat, care va elibera si va curata Europa si Tara Sfanta de sub dominatia acestei aliante. Este clar si ca Rusia la randul ei va fi eliberata de conducerea de factura socialista, unii insa spun in acest caz ca va fi ca urmare a actiunii acestui mare monarh sau altii spun ca Rusia de la sine va renunta la acea conducere de sorginte socialista si va reveni la monarhie la randul ei. In orice caz acea epoca de pace si triumf care va urma ii va gasi in aceiasi alianta pe toti crestinii, adica biserica occidentului si orientului nu vor mai fi separate. In fine in cazul oricaror interpretari e vorba de multa speculatie. Ca sa nu mai spunem ca profetiile pot fi false. Insa inceputul lor seamana din cate vad cu ceea ce se intampla acum. Despre Suedia si Norvegia nu am vazut date exacte decat ca toata Europa va fi libera de socialism. Ca sa exacti socialismul este considerat diabolic de biserica din cauza celor care il conduc care sunt considerati ca au o agenda malefica incompatibila cu crestinismul, vorbim de ateism si de tot felul de drepturi neconforme cu religia crestina. Ca altfel ideea de justitie sociala este crestina la origine, sa nu uitam ca timp de cateva sute de ani in biserica primara oamenii au avut bunurile in comun si banii in comun insa in mod liber, fara sa fie obligati, pentru ca asa au ales ei. Deci nu ideea de justitie sociala, oricat de radicala ar fi ea, deranjeaza biserica ci agenda socialista si comunista care este considerata ca fiind anticrestina.

    • Nea Iustica, nus’ce fumezi matale da e bun, vreau si eu!

  35. Iustinianus Augustus, renovator Romaniae

    Cand zic eliberarea Europei ma refer si la Constantinopol sau Anglia.

  36. Cred ca suntem aproape de o noua „Noapte a Sfantului Bartolomeu” sau una „De cristal”, ceea ce nu e rau..

  37. Lumea nu duce lipsă de imbecili,eu zic că jegurile alea ar trebui să se gîndească ce simt cei care au pierdut pe cineva in atentate și pe urmă să iasă in stradă să-i susțină pe ciuhabi. Cit credeți că europenii vor mai răspunde cu toleranță la teroare? Din cauza toleranței creștinilor ciuhabii vor continua să ucidă, pentru că știu că nu le va răspunde nimeni în același mod, dar la teroare singurul antidot este tot teroarea și atunci vor sta liniștiți în banca lor.

    • @lone wolf : vei ramane uimit cati idioti sunt pe lumea asta… vor spune ca vinovati suntem noi ca aia pun bombe si omoara oameni nevinovati, prin lipsa noastra de toleranta si pentru ca nu gandim „politically correct”! de fapt, ce zic eu vor spune, spun deja lucrul asta… spalarea pe creier e generalizata, suntem invatati cu sarguinta sa devenim tot mai putin independenti in gandire, in activitati, pana si relaxarea si odihna trebuie sa depinda de ceva… in spetza hartiutzele alea colorate 😉 daca pana acum am fost invatati sa consumam bunuri materiale, ei bine, acum baietii incep sa ne serveasca la consum … idei 😉 si ca un simplu exemplu va dau… steagul frantei de pe feisbuuuc…. cati romani si-au pus steagul Romaniei cand au fost ptotestele sau tragedia din acel club? si cati si-au pus steagul frantei?

      • Conceptul „politically correct” mi se pare un exemplu perfect de oximoron. Ce cînd politica e corectă?
        A, dacă traducem „corect din punct de vedere politic” – atunci e altceva. Ar veni ceva de genul „incorect, dar băgat pe gîtul fraierilor”. Păi spuneți așa măi fraților, ca să pricepem și noi, ăștia proștii! Cîtă dreptate avea Alexandrescu (parcă) – dreptatea nu-i pentru căței!
        Mai pe scurt: „Average Joe” – adică ăla care pune votul / botul – are mai puține drepturi („politically correctness reasons” – isn’t?) decît cuhabul venit în șlapi si cu nisipul patriei mamă între deștele de la picioare. Pen’că Ali (sau Mustafa – dacă doriți) e persecutat în țara lui – adicătelea el are mai puține drepturi decît Abdullah (sau Ahmed) la el în Banghinezia și se hotărăște – luminat de Allah, firește – să-și mute hoitul (dimpreună cu tribul) la Tante Angelika sau la Pere Francois Olandezu’ în califat. Iar acoloșea va cere să fie tratat „politically correct” – carevasăzică Hans sau Pierre să nu cumva să îndraznească să-i tulbure cele cinci dări cu curu’n sus zilnice ori să puie lumînări in brad – că-l jignește pre Profetu’ – n-am idee, în palmier e voie? 😀 . Iar cînd postește Ali (sau Mustafa) – vorba vine postește, noaptea baga în el ca spartu’ că atunci e voie, cre’că atunci Șefu’ ăla mare trage și el un pui de somn și nu vede – să nu cumva Hans (sau Pierre, sau John) să-l ofenseze nici măcar bînd apă, necum mîncînd ori făcînd alte alea nefăcute!
        Ce păcat că nu există recprocitate!
        Adică dacă ai pretenția să fii tratat „politically corect” la mine acasă ai face bine să mă tratezi și pe mine la fel atunci cînd muncesc la tine pentru cîțiva firfirei! Că eu muncesc măi prietene la tine în țară, nu vin să stau pe „social” invocînd fel de fel de discriminări!
        Iar dacă ești discriminat la tine acasă atunci rezolvă-ți singur problemele! Și abia cînd nu reușești vino să-mi ceri ajutorul.

  38. http://euromaidanpress.com/2015/11/14/will-france-follow-its-advice-to-ukraine/#arvlbdata

    Au si ei dreptatea lor. Degeaba bombardeaza astia in Siria. Trebuie sa si faca ordine in Paris si peste tot pe unde sunt centre jihadiste in Franta si Europa. (ca de exemplu UK) Cine nu vrea sa se supuna si vrea sa si traiasca modul de viata musulman sa se duca in desert cu caprele, de unde au venit.

    In plus clericii musulmani trebuie sa faca ceva, Islamul trebuie sa faca ceva – Public – pentru a se dezice de toate aceste aberatii. Ei nu au un papa sau un patriarh care sa dicteze chestiile astea si din acest motiv, din cauza unor descreierati si inadaptati cu putza mica si suparati pe lume sunt blamati sute de milioane.
    Pentru ca nu se striga altceva decat Allahu Akbar cand sunt ucisi oameni nevinovati.

    Oare cim e posibil ca la nivel politic europenii par sa nu inteleaga ca laicismul nostru corect politic ne lasa descoperiti in fata fanatismului musulman? Cruciatii le au explicat la un moment musulmanilor ce inseamna aripa dura a crestinismului si se pare ca pana nu le explicam din nou nu vor intelege altceva decat ca ei sunt tari si curajosi si noi niste chizde fara coloana si fara atitudine.
    Pentru ca asta suntem acum: niste fraieri care i gazduiesc, le dau ajutoare sociale si le dam ocazia sa ne bata cu propriile reguli aka religious fridom si libertatea de expresie.

    La ora actuala DOAR musulmanii si DOAR ei practica acest gen de terorism si este absolut rezonabil sa avem, in Europa CRESTINA dreptul sa i negam, sa-i limitam si sa i combatem.

    Cati mai trebuie sa moara pana cand nu se va intelege ca acesti radicali pot fi opriti doar prin ai ucide?

  39. Dupa cum vedeti , serviciile secrete franceze au facut ce stiau ele mai bine sa faca : l-au filat pe Hollande , sa vada pe unde merge cu motocicleta .
    Ignorand informatii de acest fel :
    http://www.evz.ro/esecul-lamentabil-si-impardonabil-al-serviciilor-secrete-franceze-franta-a-fost-informata-de-experti-israelieni-si-irakieni-interpolul-stia-de-musulmanul-arestat-in-germania-si-care-ducea-armament-la-paris.html
    http://www.cotidianul.ro/turcia-a-alertat-franta-de-doua-ori-in-privinta-unuia-dintre-atacatori-271488/
    Dupa aceste dezvaluiri , imposibil sa nu ne gandim imediat la afacerea Rainbow Warrior .
    Pentru cei ce nu erau nascuti atunci , o operatie clandestina a serviciilor secrete franceze , soldata cu victime , in scopul discreditarii presedintelui nou-instalat Mitterrand .
    Straniu , dar adevarat .

    • Oricat s-ar stradui postacii corect ganditori sa ne convinga de contrariu , urmatoare mutare e a lui Hollande .
      http://www.evz.ro/despaducherea-frantei-regimul-hollande-baga-armata-in-cuiburile-islamiste.html
      Care trebuie sa curete mizeria lasata in urma de fostul ministru de interne ( 2002-2004 si 2005-2007 ) , apoi presedinte al Republicii ( 2007-2012 ) , Nicolas Sarkozy , pe care vad ca il laudati atat , direct sau indirect , in ciuda realitatii.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Nicolas_Sarkozy

      • Io zic ca domnisoara Feraru mai bine si-ar vede de presa ei. Intradevar presa din Ro este jenanta in general, dar dupa tragedia de la colectiv, presa si marsurile au dat jos un guvern de tot rasul.
        In Franta inca nu se cer capetele sefilor de la servicilor de informatii, ceea ce pt mine este un mister, mai ales ca se dovedeste ca serviciile nu si-u facut deloc treaba.

        Treaba presei este si sa arate vinovatii sa informeze opinia publica despre probleme nu sa planga pe umerii victimelor si sa ofere condoleante. Vorbim despre aceasi presa franceza care se face ca nu vede dezastrul din suburbii, care nu scrie despre masinile incendiate si despre tinerii musulmanii care terorizezaza destule zone in Franta de ani de zile, dar rade de romani…

        • Băi George o ții atîta cu căderea capetelor șefilor din servicii. De ce ar cădea cînd oamenii și-au făcut treaba? Crezi că toate atacurile astea sînt întîmplătoare, că băieții ăia s-au apucat de capul lor de treabă? Niște servicii din Franța sigur au coada băgată în toată treaba. Toți îl admirați pe Hollande că a scos armata pe străzi, că face ordine în zone unde poliția nu intra. Dar parcă pînă acum nu se știa de asta. De ce e nevoie de armată? Nu e treaba ei să facă munca poliției. Poliția nu era lăsată să facă treabă tot de politicienii care acum au scos armata pe străzi. evenimente ca astea permit tot felul de abuzuri în numele apărării ordinii. faptul că nu există legi, sau că legile sînt proaste și/sau nu se aplică este vina conducătorilor care, ca să se acopere, mobilizează armata.

  40. George , site-ul deranjeaza tot mai mult , pe tot mai multi . Care tocmai intra in jocurile puterii in aceste zile .
    Eu te sfatuiesc sa eviti provocarile la adresa site-ului , gen postarea lui Scythia Minor 16 noiembrie 2015 at 18:25 .
    Afirmatii de acest tip nu au ce cauta pe un site adevarat .
    Ciudat , multi postaci sunt gen ” de la 9 la 5 ” .

  41. Nicusor tata, iubesc site ul asta.. nu te mai prosti pe aici. Nu mai are omu’ voie sa fie sarcastic sau cum? Legat de orele afisate de tine, cred ca cei care intra aici o fac dupa job, dar probabil ca tu nu ai unul.

  42. Pai ce au facut „stangistii” in Liban, nu cumva s-au aliat cu arabii contra crestinulor maroniti?. Demografia si imigratia au facut ca musulmanii sa devina majoritari iar cand a inceput razboiul civil nu a mai contat sprijinul acordat de stangisti fiind si ei macelariti pt. ca nu erau musulmani.

    Cum s-a scris una din principalele probleme o reprezinta tolerarea extremistilor care provin din minoritati ca o consecinta a multiculturalismului si corectitudinii politice.
    Nu se poate vorbii despre integrare cand tu combati doar radicali unei majoritati dar nu si pe cei ai minoritatii care vrei sa o integrezi, mai ales cand acestia incita la neintregrare, fie dintr-o interpretare mai radicala/gresita a religiei 🙂 fie pt. a avea mai multa influenta/putere intr-o societate inchisa.
    De la imami si de la interpretarea religiei trebuie plecat orice interpretare neconforma sau instigare la nerespectarea a drepturilor si libertatilor altor persoane trebuie sanctionata inclusiv cu expulzare (trebuie si o legislatie internationala). Dar cam degeba expulzezi daca lasi predicile unor extremisti pe media si retele sociale….
    Oricum nu o sa se faca mare lucru, de substanta, asa ca nu mai are rost sa continui.

  43. nationalistu_de_serviciu

    Referitor la profetii, citisem pe timpul lui Ceasca o carte, „I se spunea Temerarul” sau undeva pe aproape, in care se povesteste despre o actiune a serviciilor secrete britanice de „profetizare”: wwII, se ia un mahar neamt, apoi un „profet”, se prezice ca nemtul va pati ceva, britanicii au grija ca „profetia” sa se indeplineasca. Ce va face sa credeti ca acest model de succes a fost abandonat de britanici, cit de realist va pare ca celelante servicii secrete nu au preluat modelul, „profetizare” si/sau „interpretare”.
    George GMT, metafora, serios, atunci e nevoie de multa practica, ca deocamdata nu-ti iese

  44. Încă de luni din zori, operațiuni de anvergură au început la Lyon, Toulouse, Grenoble, Bobigny. Au fost ridicate importante cantități de explozivi și arme de război. Asemenea acțiuni ar trebui să continue cu mai mare amploare în zilele care urmează.(sursa EvZ)

  45. nationalistu_de_serviciu

    De ce nu „merge” si nu va „merge” in vecii vecilor, astia incearca sa stringa un surub de 16 cu o cheie de 22: „Most Muslim immigrants come from societies where the State has pacified social relations only in recent times and where men still see violence as a legitimate and even necessary means to advance personal interests, to defend themselves and their families, and to acquire land, goods, and even women. Violence is constrained not by the State but by a balance of terror—the threat of retaliation by the victim or his kinsmen.”
    Terrorism Quotient

  46. Ce va mirati? Daca inchid francezii trei saptamini portul Marsilia, intra in colaps tara!
    ‘Filiera franceza’, fara ea nu merge nimic! Renault e pe butuci! Citroen si Peugeot sint pe negru de mult! Cui ii pasa?!
    De acolo le merge bine, de aia se ingrijesc! Si ce daca o controleaza ciuhabii?! Si asa stau in orase inchise, numai ale lor!
    In anii ’80 era ‘Filiera franceza’, anii ’90 era ‘Afacerea Pigot’, anii 2000 era ‘Taken’…
    In toate e acelasi subiect: cit ia politaiul… De ce sa ne miram ca se intimpla…?!

  47. Apropo de ineficienta serviciilor…
    A doua zi dupa atentate, Anonimii au facut praf 3800 de conturi pro-ISIS…
    O zi doar…
    http://news.softpedia.com/news/one-day-later-anonymous-already-takes-down-3-824-pro-isis-twitter-accounts-496258.shtml

  48. https://www.facebook.com/notes/radu-ghelmez/ce-e-de-facut/10153072001621150?__mref=message

    pana la urma se poate incepe simplu in europa: nu mai primim refugiati si luam in serios controlul celor care sunt aici – radicalii neutralizati, inchise focarele de propaganta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *