12 comentarii:

  1. Nu cred domniile voastre ca o licenta si un transfer tehnologic complet al J10 B ar reprezenta o varianta de luat in calcul pentru Romania, exceptand factorul politic….evident!? Sau poate o licenta pentru JF 17 Thunder si o colaborare cu ELBIT sau IAI pentru modernizarea lui pana ca acesta sa intre in productie(un fel de aducere la zi). Asa am salva si Avioane Craiova si aviatia romana. Lucrul asta nu poate impiedica in niciun caz colaborarea cu americanii sau ipoteticul proiect F 35 pentru RoAf. Ele pot merge in paralel, dar macar ne salvam industria de profil…pastram si relatiile militare si politice cu SUA si le intarim pe cele cu chinezii, ca e la moda! 🙂 Hai ca s-a terminat recreatia, inapoi in banci copii….nu mai visati cu ochii deschisi! :))))

    • ar fi, doar ca americanii unde sa-si mai plaseze avioanele casate sau in curs de casare? au pe teava inca vreo 500 care urmeaza sa fie scoase din uz in urmatorii 2-3 ani. cum nici o tara normal dezvoltata nu mai arunca banii pe astfel de vechituri, raman vasalii de mana a doua…asa ca noi, afganistan, irak….etc.

    • Si motor cine da, ca am inteles ca motorul este rusesc….

      • Scrie in articol,acum il au pe al lor!

        • Sa inteleg ca gata China detine tehnologia de fabricatie ale motoarelor si nu mai depind de rusi? Fiindca stiam ca asta e piedica principala a Chinezilor in ce priveste producerea de avioane de vanatoare.

          • Acum cat o fi asta de bun…ei stiu. Alea anteriore erau varza si au renuntat la ele in favoarea celor rusesti, dar lumea evolueaza! Poate au reusit intr-un final sa le copieze corespunzator si cam aste e….

  2. Uite aici bre…… http://www.gandul.info/puterea-gandului/ponta-sa-crezi-in-tina-12508127

    si voi mai aveti pretentii la tehnica moderna :)))))) ne da asta niste craci dintr-un pom luat de ape si gata si cu armata 😐

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *