‘seara! Renault Duster Oroch pick-up

prezentat (de fapt de abia dezvelit) oficial la Salonul Auto de la Buenos Aires:

1 duster oroch ba 2 duster oroch ba 3 duster oroch ba 4 duster oroch ba

 

Cabina dubla, 5 locuri, sarcina utila de 500 kg cu o bena lunga de 1,3 metri.

Daciattitude (si fotografii oficiale de PR)

Articole similare:

http://www.rumaniamilitary.ro/dacia-duster-oroch-in-brazilia

http://www.rumaniamilitary.ro/mapn-se-intereseaza-de-vehicule-4×4-pentru-achizitie-multianuala

http://www.rumaniamilitary.ro/dacia-duster-militarizata

http://www.rumaniamilitary.ro/articolul-de-seara-dacia-duster

http://www.rumaniamilitary.ro/articolul-de-seara-dacia-duster-pick-up

http://www.rumaniamilitary.ro/dacia-duster-in-parada-de-1-decembrie

52 de comentarii:

  1. Cu tot respectul pentru un brand de tara (chiar daca Loganurile si Dusterele pe care le vad eu pe aici au sigla Renault si cutie de viteze automata – ufff! ce o urasc! ) dar chiar nu vede nimeni ca mentenanta la Loganul / Dusterul national (ma rog, national francez – dar ce conteaza?!) e muuult mai scumpa decat la masini germane ( sau cehoslovace – sincer Skoda nu stiu si nu ma intereseaza daca e facuta in Cehia sau Slovacia)?

    De fapt asta e hiba tuturor masinilor frantuzesti – piesele de schimb scumpe. Stiu, o sa spuneti ca si japonezii au acelasi principiu – masina ieftina si piesele scumpe. Da, dar Japonia are doua scuze pentru asta: una ca-i la mama dracului, de ajunge sa fie mai scump transportul decat piesa, si a doua ca nu-i membru (m)UE. Nu va ganditi la prostii. Am pus in fata un „m” de la „membru”. Si l-am pus cu litera mica pentru ca provine de la un substantiv comun. Atat de comun ca toti il avem. Membrul. Si barbatii, si femeile, deopotriva. Bomboana de pe coliva e ca unii se considera membri (membre). Or fi. Ca e posibil ca sa aiba tot atata creier.

    Asa ca – parerea mea! ca sa citez un clasic in viata – ar fi mai bine sa lasam patriotismul gaunos la o parte. Ce mare lucru e ca Renault produce in Romania? Si IKEA produce si nu ne dam mari facatori de tabureti.
    In plus, profitul ce drumuri ia? Sa nu-mi spuneti ca ramane in tara.
    Cand le spun astora de pe aici ca Dusterul se „face” la mine in tara se uita ca si cum le-as spune ca-s stranepotul lui Dracula. Cum sa ma creada bietii oameni? Ca doar nu-s francez?!

    • Gandesti prea mult 🙂
      Vezi articolele similare de la sfarsit, cu tenta „Duster -posibile aplicatii militare”

    • Pai sunt cateva probleme aici. Dusterul chiar se face in tara, ca nu te cred francezii e alta, aia sunt niste caposi aroganti care nu-si vad mizeria de la ei din tara in schimb comenteaza mereu despre altii. Tinta lor preferata e SUA, americanii incoace, americanii incolo etc… mai rad si de belgieni foarte mult, mai comenteaza de germani, de englezi, evident de ti…pardon, romani, etc. Doar tara lor nesigura, unde mai au putin si africanii/arabi sunt majoritari – n-o vad.

      Ikea produce in Ro dar e firma suedeza. Dacia deocamdata e firma romaneasca, chiar daca e sub tutela Renault la fel cum si Skoda e firma ceheasca, chiar daca e sub tutela VW. Skoda ramane brand cehesc, iar Dacia romanesc 🙂

      Profitul evident ca merge in afara, fiind ca-ca pitalul romanesc se rezuma la Sorin Ovidiu Vantu, Gigi Becali, Ioan Nicolae si altii ca ei, care s-au imbogatit din nimic cum am mai descris in alte comentarii iar acum sunt mari „afaceristi” insa nu prea produc nimic. La agricultura lui Nicolae… hai s-o lasam cum e 🙂

      Totusi, Loganul si Dusterul raman branduri romanesti, au fost fabricate prima data in Ro, iar echipele care se tot ocupa de design, imbunatatiri si concepte lucreaza la Bucuresti si Titu.

      „Parerea mea” 🙂

      • @ sorin2
        Crede-ma, ma mandresc sincer ca sunt roman! Spuneam doar ca e greu sa-i explic indianului sau ciuhapului ca masina aia cu sigla in forma de romb e produsa la mine in tara. Nici nu-ti inchipui ce „lectii” de istorie am ajuns sa tin cu indienii de au ajuns saracii sa creada sincer ca stramosii lor, arienii, au plecat de la noi din Vascauti.
        In plus, puneam problema pretului pieselor de schimb ale masinilor frantuzesti. E exagerat de mare. Si absolut nejustificat.

      • nu produc nimic pentru ca nu sunt lasati sa produca ceva.
        cand gigi becali a vrut sa cumpere tractorul brasov si sa produca tractoare in continuare, toti au ras, iar statul mafiot si confiscat la romaniei a dat uzina la niste aventurieri care construiesc blocuri si cladiri inutile pe cadavre de fabrici si uzine.
        apoi a fost fortat si santajat politic sa cumpere avicola iasi de la un mafiot din bacau care i-a vandut activele si toata linia de productie, lasand fabrica goala. Becali s-a trezit cu o cladire imensa si goala si cu dosar penal pentru ca nu vrea sa scoata gaini dintr-o cladire goala.

        Dinu Patriciu a facut rompetrolul sa arate ca soarele sus de pe cer, apoi mafia kazara cu afaceri in kazahstan, i-a pus cutitul la gat sa vanda tot…apoi l-au si omorat ca sa nu spuna ce s-a intamplat de fapt.

        Tiriac…cu al lui Tiriac bank, mai intai l-au curtat austriecii de la unicredit la un concubinaj ca mai tarziu sa il forteze cu cutitul la gat sa vanda tot. Astazi Unicredit tiriac bank a cumparat tot ce mai avea tiriac si vrea sa cumpere si restul de actiuni de la ceilalti actionari minoritari.

        dupa cum observati, capitalistii romani nu sunt agreati nicaieri, mai ales nu sunt agreati in romania de catre mafia corporatista internationala ce nu are nevoie de concurenta in Romania, mai ales ca acesti capitalisti autohtoni le pot da planurile geopolitice peste cap daca se incapataneaza sa realizeze ceva pe plan economic in Romania.

        Gruia Stoica, patronul GFR, Remaru Pascani si Electroputere vfu este haituit de DNA. De ce? Pentru ca se incapataneaza sa construiasca locomotive la ceea ce a mai ramas din electroputere Craiova, pentru ca repara si construieste vagoane si boghiuri de cale ferata, pentru ca a reconstruit trenurile republicii moldova, pentru ca restaureaza tramvaie la pascani si pentru ca exporta si totul mergea bine pana cand au venit cacatii de la DNA pe motiv ca a indraznit sa participe la licitatia pentru CFR marfa.

        • Mai @nenea
          Am asa o impresie vaga ca ti-au pus astia de la vkontakte ceva prin agenda telefonica ca prea tragi la ei …
          -„gigi becali a vrut sa cumpere tractorul brasov si sa produca tractoare in continuare”… aha, deci ai vise umede cu becali… ala facea trei cruci din alea largi si PAC…incepea productia de tractoare… poate ne spui si cum a devalizat cu ajutorul ARCOM combinatul de Krivoi Rog… Arcomul il pazeste…si tot ei vand pe bautura si mancare, ca nu o fi prost becali sa le dea salarii…
          -„Dinu Patriciu a facut rompetrolul sa arate ca soarele sus de pe cer” cu vreo 660 .000.000 $ ai statului roman… datorie stearsa chiar de catre guvernul lui Ponta in 2013…
          -„Tiriac…cu al lui Tiriac bank”… alt mafiot crescut in poala lui ILICI…pai mafiotul dispare cu banii in alte zari unde legea nu se prea aplica…
          -„Gruia Stoica, patronul GFR, Remaru Pascani si Electroputere” … mafia de culoare din PSD…pai asta voia sa cumpere tot da’ pentru amicii tai din Rusia… Pana la urma tiganul tot la batut potcoave o sa ajunga…
          Observi ca ai enumerat 4 mafioti crescuti si spovediti sub pulpana lui ILICI???

    • TinMan. Bre in ce tara intretinerea unui Logan/Duster este mai scumpa decat cea a unei masini germane?! 🙂 😉
      Cat costa un far de Skoda si cat unul de Logan?! Cat costa un schimb de ulei+ filtre la un Logan si cat la Skoda, sa numai zic de alte maisni germane..

      Loganul este o masina mai mult decat decenta din cam toate punctele de vedere si voi prefera intotdeauna o masina mai modesta – ca pretentii – dar nou, decat una veche…

      • In Romania. Si pot sa-ti spun cu mina pe inima ca regret ca s-a renuntat la productia de SuperNova si Solenza. Am condus SuperNova si pot sa spun ca un aceleasi conditii de echipare (SuperNova fara ABS vs. Logan fara ABS) in viraje si in conditiile meteo de la noi, SuperNova e net superioara Loganului. De Solenza nu pot spune mare lucru, nu am condus decat foarte putin.
        E drept, SuperNova era un Clio recarosat. Dar pretul (comparativ cu Loganul) …
        La capitolul intretinere fac o comparatie intre Logan si Opel (piesele de Opel sunt compatibile cu cele de Daewoo Nexia – Cielo) sau Ford.
        Ma refer la masinile din aceeasi clasa. Filtrele si alte „nimicuri” pe care le schimbi in garantie si post-gatantie te cam ataca la buzunar. Sincer, inclusiv pretul Loganului este cam mare pentru calitatea pe care o ofera.
        Dar, ma rog, stii cum e pe la noi: masina mea e cea mai buna,televizorul meu are cea mai buna imagine, copiii mei is ai mai destepti; daca mai am si o fata – deja Cosinzeana e urita cu spume.

        • @TinMan Pai tu compari rapandula aia de SuperNova cu Loganul?!?! Solenza era intradevar o masina ok, dar SuperNova superioara Loganului 🙂 🙂 ?! Si de unde pana unde era SuperNova un Clio recarosat?!

          Pai hai sa comparam la preturi. La Logan un schimb de ulei si de filtre fata de un Opel Astra sau Corsa. Cat costa placutele de frana, cat costa sa-ti repari un injector pt diesel la Logan, iar fata de pretul de nou…
          Pai un arata-mi tu mie un Ford Focus la 7000 euro sau un Opel Astra tot pe acolo ambele noi…
          Adevarat ca fata de cele doua mentionate mai sus, Loganul este mai spartan, mai slab echipat, dar daca iti trebuie masina care sa te duca undeva, Loganul este mult mai eficient si cel putin la fel de durabil…

          Lasand la o parte ca daca o sa comparam MCVul sau Dusterul cu Focus sau Astra chiar n-avem ce sa comparam dpdv al capacitatii de incarcare.

        • „Am condus SuperNova si pot sa spun ca un aceleasi conditii de echipare (SuperNova fara ABS vs. Logan fara ABS) in viraje si in conditiile meteo de la noi, SuperNova e net superioara Loganului. ” – Corecta observatia ta. 😉 SuperNova era superioara la acest capitol datorita centrului de greutate situat mai jos si suspensiilor mai rigide.

          „E drept, SuperNova era un Clio recarosat.” – Fals. SuperNova era o Nova cu motor, cutie si electrica Renault. Loganul este un Clio Symbol recarosat si cu alte modificari specifice noii caroserii.

          • Cand am trecut de la Dacia 1300 la DSN, am avut impresia ca am ajuns sa conduc un OZN. Era prima Dacie fara probleme la frana, cutie si motor. Care a mers la fel de la 0 km la 120.000. Cam aceeasi impresie de evolutie am avut-o si cand am schimbat DSN pe Megane 2. Singura problema a Supernovei era tablaraia, ca rugineste…si structura de rezistenta ca trosnea ca naiba cand urcai borduri…si radiatoarele de la Romradiatoare BV (motor+incalzire) care plesneau in draci (d-aia au inlocuit cu Valeo la Solenza)…si axul volan…si lipsa airbagurilor, si cadrul motor, si faptul ca ploua in ea…si lipsa servodirectiei… si…

            • capatu` satului

              Superniva avea si o problema la schimbator la marsarier si la etansarea portbagajului – de regula, cand ploua toate Supernovele au porbagaju` plin cu apa,

          • 🙂 Pai daca mergem pe logica asta o SuperNova era superioara multor masini vestice, iar Trabantul era chiar un lux…
            Loganul este o masina gandita sa ruleze pe drumuri mai asa cum sunt ale noastre.
            Cati dintre voi ati renunta astazi la un Logan in favoare unei SuperNova?! Hai, nu va sfiiti, ridicati manuntele 🙂 .

        • Ghita Bizonu'

          SuperNova nu era Clio .. Era o Nova cu mottorul si transimisa de pe Clio.
          Nici Loagnau nu era Clio recaorsat. Era pe o platforma de Micra . Si mai exista si Nisan Tilda .. care cam semana a Logan , insa facut fatra meschinarie (cand am vazut primu Logan si mai ales tapiteria .. mechinaria cautata m-a facuit sa bufnesc in ras …. si sa imi zic ca meschinaraia est5e vortute franceza. Daca stii romanul Spuma Zilelor .. scena groteasca ai i nmotaraii Chloe-i – cea mai ieftina,” inmormantare de om sarac” transousa in tabla si sintetiuce)

          • Platforma de Logan1 a fost utilizata si pt urmatoarele modele din grup: Clio III, Clio Symbol, Modus, Nissan Micra, Nissan Tiida. Desi este comuna sunt anumite ajustari in functie de model iar o parte din componentele platformei au furnizori diferiti.

        • Gogu' de la cazane

          Solenza a rezolvat cam toate problemele DCN plus motor si cutie ceva mai bune.
          Doar scartaitul la articulatii si un pic la volan a ramas….
          La Logan scaunele (in special fata) si tapiseria imi par intradevar meschine…
          Taximetristii din Bucuresti sunt multumiti, dar cu conditia sa o intretii.

      • Vezi ca te pacalesti: am un VW Caddy 7 locuri 2010 1.6 TDI: schimb ulei+toate filtrele la 40.000 km sau max 2 ani = 850 ron cu TVA. Piese OEM! Acum te ascult :).

    • Ia in calcul doar locurile de munca atat in uzina respectiva cat si in cei care produc repere pentru Dacia. Si nu sunt putine deloc. De ce nu produce si Roman macar 25% din cat produce Dacia? Dar IAR Brasov, macar de ar fi produs jumatate din elicopterele cumparate pt MAI si SMURD?
      Sa nu mai zic ca daca Promex Braila ar fi produs in continuare excavatoare si altele ,era cu totul alta poveste in intreaga industrie din RO.

      • capatu` satului

        Roman, Promex si restu` nu produc autoturisme – in conditiile restrangerii lucarilor publice din perioada `96-2000 cauzate de lipsa fondurilor din buget nu a mai existat piata pt. ele,
        vina este si a conducerii acestor companii si a inginerilor care nu au reusit sa produca produse competitive, iar cele care erau cat de cat viabile nu au fost promovate suficient – avem un minister de externe si sie la soare te poti uita da la realizarile lor ba, care se ocupa de orice mai putin de promovarea produselor romanesti,

        • Vina este a multora, inclusiv a angajatilor care au cerut plati compensatorii, nu locuri de munca. Daca la sovietici nu le-a iesit planul cu RO stat agrar, cred ca la UE le cam iese(intentionat, din greseala, din prostia politicienilor romani, din toate cate putin, nu mai conteaza……).

  2. eu am Logan MCV si traiesc in Italia. Ma mandresc la toata lumea cu masina mea. Ma doare la basca ca mi-au spus in Romania: „baa, mai bine iti luai o masina germana cu 100 de mii de km dacat o Dacie noua!”. Am facut peste o suta de mii de km si singura „reparatie” a fost schimbarea a 2 becuri pe care ti-o faci singur in 5 minute. La servici avem masini straine si ca sa le schimbe un bec demonteaza juma’ de ora.
    Patriotismul este important!..chiar cand devine exagerat. Trebuie sa fim mandri de lucrurile bune pe care le fac romanii!

    • Dacă toată lumea ar gândi ca tine nu ar mai exista snobi in România !

    • Subscriu! Eu ”abia” am ajuns la 91 000, dar trag tare sa fac prima suta. Si tot becurile mi-au dat de furca. Si am primit zeci de sfaturi referitoare la superioritatea sh-urilor. O masina buna, isi face treaba si merita fiecare banut!

    • Patrotism exagerat nu exista, doar sa nu se transforme in fanatism.
      In rest ma bucur ca mai exista cazuri ca tine. Cu siguranta ca esti un exemplu bun pentru multi conationali din străinătate.

    • Catalin
      18 iunie 2015 at 19:49
      Loganul MCV a facut in tara si peste 800.000 km ( sunt toate zerourile – le-am numarat) fara reparatii.
      Iar pentru TinMan ….parca aud lectiile de istorie socialista cum ca romanii erau exploatati si toti plecau cu banii afara de aici. E jenant omule…. Ia mai bine un pix si-o hartie, asterne economia Romaniei apoi fa-te patriot si taie tot ce inseamna firma straina si capital strain. O sa vezi atunci ce producem si ce produse vindem autohton 100%. Dupa, te scarpini un pic cu pixu’ si trage concluziile.

    • Ai dreptate Cataline, MCV-ul este una dintre cele mai bune si decente masini aflate astazi pe piata, mai ales cea cu motorizare diesel, prin prisma consumului.

      • Singura problema majora a fost la versiunile diesel euro3 cu pompa de injectie si injectoarele Delphi.

      • As schimba oricand Meganul meu de 10 ani cu un Logan MCV nou, daca ar avea macar 100-120 cp si cel putin 6 airbaguri. Dar pentru cerintele astea Renault imi propune Renault sau Nissan, nu Dacia. Trebuie sa intelegem ca Dacia e un Renault mai ieftin facut in Romania. Louis Schweizer a fost chiar vizionar in privinta asta.

    • Cata, fi linistit si fericit cu Loganul.
      Am un amic care are 3 masini Logan in taxi. Unul mai are putin si prinde 400000 de km fara absolut nimic major la schimb si a doua masina Logan se apropie de 350000.
      Taximetristii adora pur si simplu Loganurile mai ales cele din prima serie si cu motoare de 1,5.
      In Spania, fostul meu sef (da, este spaniol) a zis ca Loganurile au o reputatie destul de solida si cei care le au sunt multumiti de ce au.

  3. Vara trecuta bantuit-am niste saptamani prin Österreich. In capitala landului in care am locuit, Dusterele erau destul de numeroase pe strazi si sosele, mai numeroase decat toate „frantuzoaicele” si „japonezele” luate la un loc, indiferent de marca lor 🙂

  4. http://carroonline.terra.com.br/noticias/especiais/buenos-aires-oroch-e-sandero-rs-chegam-juntos/?rlabs
    680 litri capacitate bena , cara 750 kg in total (500 in bena dupa cum spuneam)

    PS -va rog observati ca off topic si Sandero RS 🙂 Ca tot va zgariati cu Solenza si Super Nova

    • 680 litri e putin pentru un pick-up, iar 500 kg e si mai putin…problema este caroseria care nu este de pick-up, este autoportanta.
      La dimensiunile ei, in schimb, ar trebui sa aiba capacitati offroad destul de bune (unghi atac si degajare, limita de rampa, inclinare). Minus adancime vad de trecere care, de obicei la pick-uri, este min 500mm.
      Ai cumva data despre capacitatile offroad? Eu nu am gasit nicaieri.

      • …e totusi din clasa medie, nu ca noul Nissan Frontier (care a fost si el prezentat la Buenos Aires)

        • E din clasa mica…Nissan Navarra, Mitsu L200, Toyota Hilux, Isuzu Dmax, Ford Ranger, VW Amarok sunt clasa medie…Toyota Tundra, Nissan Titan, Ford F150 sunt din clasa mare (astea nici macar nu se conduc cu B-ul :)).
          Oricum, pentru piata sud-americana va fi un model de volum, pentru cea europeana, are concurenta serioasa.

  5. Nu .. pt picioarele de la AA

  6. Masinuta arata bine si m-as bucura sa o vanda si la noi, cred ca ar avea piata. Conduc Duster 4×4 ca masina de serviciu din octombrie 2014, are deja 23000 km si probabil cand va face un an va avea 40000 km sau mai mult. Revizia la 20000 km a costat 1100 lei si a inclus filtru ulei, aer, polen, motorina, un ulei foarte bun (Castrol) si placute fata + manopera. Masina este condusa in regim naveta (140 km pe zi – oras, autostrada, drumuri judetene de o calitate indoielnica) si cel putin 2 ore pe zi (medie in special primavara, vara si toamna) drumuri de exploatare cu noroi in caz de ploaie si praf din belsug pe seceta. Singura problema de pana acum a fost un senzor de temperatura schimbat pe garantie. Petromul are o flota impresionanta si sunt mai multumiti de ele (ca fiabilitate) decat au fost de Nissan Navara de exemplu.

    Singura problema a variantei pick up este d.p.m d.v. lipsa sasiului separat, care de altfel se reflecta in capacitatea redusa de incarcare a benei – 500 kg fata de aprox. 900 kg la un pick up clasic gen Mitsubishi L200 (sper sa nu gresesc ca orele’s inaintate).
    N-am nicio problema ca folosesc sigla Renault, pana la urma e rodul cercetarilor firmei Renault. Despre Megane 2 am o parere foarte proasta, cred ca este cel mai putin reusit Megane ever (vorbesc din experienta proprie).

    Nemtii nu mai sunt ce-au fost, traiesc de pe urma faimei trecute, ultima masina nemteasca pe care am avut-o a fost un VW Passat model 2002, probabil cel mai reusit Passat al acestor ani – opinie personala.
    Masina personala actuala este una japoneza, cumparata de noua (nu mai cumpar masini second, mai bine nu mai cumpar nimic daca nu-mi permit sau cumpar ce-mi permit) si pot sa confirm ca d.p.d.v. fiabilitate japan rules.

    DSN-ul a fost intr-adevar un ozn prin comparatie cu 1310, dar cu bolile enumerate mai sus de AlexD, mai putin aia cu directia care mie nu mi s-a intamplat…
    In concluzie mi-as lua un Oroch daca l-ar vinde pe aici, mi se pare foarte utila pentru un mic intreprinzator.

  7. Daster-ul pick-up va fi fabricat în Brazilia si design-ul a fost fàcut de biroul de stil Renault din Sau Paolo.
    Poate va fi fabricat în viitor într-o altà uzinà „Dacia”, din România, Maroc sau Turcia. În care caz, va avea sigla „Dacia” pentru piata europeanà.

    Asta nu înseamnà cà bàietii de la biroul de stil Renault din România nu ar fi valabili. De exemplu, proiectul lor de Renault Kadjar a fost adoptat în productie, în detrimentul modelului propus de biroul francez.

    Cât despre comentariile despre „unde se duc profiturile”, tin acelasi discurs pe care l-am tinut când „nu ne vindem taaara !”.

    În afara de zàcàmintele subsolului si industria strategicà, sunt partizanul unei totale libertati de investitie si implicit, repatriare a profiturilor (profit fiind beneficiul din punct de vedere contabil capitalistic). Fiindcà sunt si alte „profituri”. Profitul de ocupare a unui loc de muncà cu salariul respectiv. Profitul unui „know-how”. Profitul unui aport la balanta export-import. Profitul unui aport initial de capital. Profitul unui impozit pe profit, samd…

    Cam greu de înteles pentru cei pentru care „Capitalul” lui Marx ràmâne un model de explicatie în economie.

  8. Duster-ul pick-up nu este o masina rea, dar cu greu as incadra-o la pick-upuri.
    Caroseria autoportanta ii limiteaza capacitatile de cargo (500 kg este putin), iar incarcata pe un teren cu adevarat accidentat ii suprasolicita caroseria.
    Un avantaj major ar fi consumul, avand in vedere ca masina este usoara, iar 1,5 dci este un motor ok.
    Cutia de viteze este adaptata pentru varianta pick-up? Ca daca e aceeasi cu cea de pe SUV, nu prea o vad facand fata cu usurinta in conditii de heavy-duty. Exista difflock optional?
    Designul este super OK, are si avantajul unui cant de incarcare jos, in schimb oalele din interior ii cam mananca din spatiu. La pick-urile actuale se poate incarca un europalet indiferent cum il pui.
    Cineva spunea mai sus ca o revizie cu toate filtrele la 20.000 km l-a costat 1.100 ron…cam mult avand in vedere ca la un pick-up german revizia se face la 40.000 km si costa cam tot atat (+/- 100 ron). Asta inseamna ca mentenanta va fi un factor important la achizitie.
    Dar una peste alta, este o varianta de luat in considerare si va avea segmentul ei de clienti bine definit. Bravo lor ca s-au gandit si la o astfel de varianta de caroserie.

  9. Reclama ale carei filmari le-a sesizat Flatout Brasil (primul link din articolele similare de la sfarsitul articolului), iat-o:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *