‘seara!..’neața! MiG-21 LanceR 176 RoAF, Kecskemet 2013!

53 de comentarii:

  1. ce inseamna un artist dar si o bijuterie de aparat:
    https://www.youtube.com/watch?v=yVlmoNtcyhY

  2. Simpatic, acesta nu îl văzusem.
    Se observă cum pilotul „trage” de agregat fără să îl forțeze, mișcările sunt domoale și aparatul nu pierde energie în manevre – stilul de condus cerut de MiG și în genere optim în opinia mea.
    Vizibilitatea, în sensul de lipsă, în spate se poate ușor remarca.
    Doresc să accentuez ideea că atât timp cât sunt date la zbor și în anvelopa de exploatare, aparatele noastre pot executa misiunile, în ciuda comentariilor potrivit căreia ar fi limitate la zbor rectiliniu și uniform. Acrobația pe MiG, în orice formă, solicită destul structura și vedem cum aripile vibrează – perfect normal – dar nu se desprind de fuselaj… corect GMT?
    Oricum mulțumesc pentru video, Răzvane, ridică moralul.

    • Brea nea Floggere, cateodata ma intreb daca iti place sa mananci r@h@t pe bani…adica esti responsabil cu imaginea online a Ro-so called-Army, ceea ce ar corespunde profilului studiilor avansate specifice

      Sau daca pilotul din tine nu te lasa sa te odihnesti…

      Bagi niste truisme cu un ton de atotcunoscator de-tzi sta mintea in loc si era musai sa fie „in opinia” matale…

      „Se observă cum pilotul „trage” de agregat fără să îl forțeze, mișcările sunt domoale și aparatul nu pierde energie în manevre – stilul de condus cerut de MiG și în genere optim în opinia mea.”

      Pai normal ca sunt domoale, tzeava aia nu iarta, mai acu catziva ani am pierdut un LanceR pt ca un pilot mai zelos a bruscat comenzile

      Dar tot e mai bine decat ala care zbura cu capul in jos si a tras de mansa…

      Si daca tot suntem la capitolul truizme, 21 e o tzava cu o aripa mica delta optimizata pe interceptie la viteza supersonica si nimic altceva

      Si atunci e normal ca nu vrea sa piarza enerjeeee, pencacade pur si simplu din aer, tzava aia vine la aterizare la viteze mai mari decat decoleaza altzii

      Ca mooie SU-treizecisomething ca sa urce la verticala pana se opreste si sa-i intoarca botul in jos ca sa-si continue zborul , ca mooie tractiune-vectoriala…

      Si 21 n-a fost facut din start pt acrobatzie, structura initziala parca era numa’ 5G rated, ca nu mai stau sa caut…

      Deci „normal” ca e „optim”, mai ales in „opinia matale” de pilot experimentat, ca ala de la mansa nu vrea sa se sinucida sau sa le faca o demonstratzie de catapultare urmata de infigerea agregatului in betoane

      Hai sa nu ne dam rotunzi cand suntem patrati…

      Demonstratia aia e OK si doar atat si le iubim ca’s ale noastre cu piloti d’ai nostri, Dorel Luca era tata lor, de scarba s-a si carat, altfel mai cauta demonstratie de EF sau F22 sau SU3X…

      „Acrobația pe MiG, în orice formă, solicită destul structura”
      N-am fi crezut asta…
      Oricum, cand trimiti un aparat la un show alegi nu numai pilotul ci si aparatul…

      „Doresc să accentuez ideea că atât timp cât sunt date la zbor și în anvelopa de exploatare, aparatele noastre pot executa misiunile, în ciuda comentariilor potrivit căreia ar fi limitate la zbor rectiliniu și uniform.”

      Bine bre, am luat la cunostintza de accentuarea

      Isi pot executa misiunile.

      Decoleaza si zboara fara sa le sara aripile, poate doar cate vreun rezervor asa…

      Ce mai, o deosebita realizare…

      Ca altfel Tara e lasata practic fara aparare…

      15 LancerC care or mai zbura din alea 20 ramase, Volkhoave, Maliutka, T55uri si Styxuri ne apara de ne c@c@m pe noi…

      Noroc ca suntem in NATO, ca vin portughezii, americanii, canadienii, ca pe asta va bazati si voi

      Ca daca se baza careva numai pe tzevile alea se distrau rusii cu ele de nu le mai gaseatzi nici pe fundul marii, ca trimiteau aia scafandrii si minisuburile sa adune epava cu mult inainte sa avetzi voi macar tupeul sa iesiti in larg cu vreo salupa ca sa o cautatzi…

      Si ce noroc ca vii matale ca sa ridici moralul…

      Numa ca aici reactzionam mai putzin pozitiv la comenzi, eu zic sa te focalizezi pe siteul alalalt, aia reactzioneaza prompt si corespunzator, schimba tonul in comentarii si in articol, ca nu vor sa-si piarda acreditarea de presa, plimbarea cu salupa, pozele specifice si mai ales masa la cantina…

      Acu eu am zis-o p’aia cu „corul bocitoarelor de pe rumaniamilitary” si nu e cazul sa ne taiem venele si mai rad de astia cand viseaza upgradeuri, adecatelea merem inainte ca soldatul sovietic, dar mai bine lasa-ne cu adusul la cunostintza si lasa si ce mai vrei matale sa-i demonstrezi GMTului…

      PS:
      GMTule,
      Flogger cred ca si-a facut doctoratul cu tema manipularea si controlul moralului pe bloguri cu specific militar si Rumaniamilitary a fost subiectul 🙂

      • cica asteapta sa fiu mai moderat 🙂

      • Zboară frumos oricum, bine că le avem. Și-au făcut treaba. Mare păcat de cei dispăruți în accidente… așa-i în aviație.
        E normal așa: „ tzava aia vine la aterizare la viteze mai mari decat decoleaza altzii”. Nu e chiar așa de cărămidă, cât e tracțiune și nu ajunge sub 200nd.
        De ce ți se pare că manipulez? N-am zis că e grozavă situația armatei, dar arăt că își face treaba în situația dată. Timpul confirmă sau nu ideile.

  3. baieti o intrebare pt cine se pricepe:am un coleg de munca care spune ca a facut armata pe miguri . el mai spune ca anual este chemat de armata pt a efectua zboruri de antrenament pe mig. intrebarea este,tinand cont de resursa limitata de zbor ramasa a migurilor, este posibil? sau m-a mintit

    • E tare asta:)
      inainte sa treca pe „MIG”, bea bere ? Sau da burta jos in timpu zborului ?

    • Boieru da sigur ca e posibil
      Doar ca daca a facut armata la Miguri, tocmai ca tinand cont de resursa limitata de zbor a acestora, de la anul o sa il cheme sa efectueze zboruri de antrenament pe F16

  4. si alta intrebare: ce reprezinta ciuperca pe care se pregateste Eroul Bula sa alerge?

  5. mai boieru io zic ca esri anacronic. da’ sincer acuma. ce dreaq’

  6. Off-topic – Ati auzit ultima chestiune despre Mistralurile construite pentru rusi ?
    Cica ar putea sa sfirseasca pe fundul Atlanticului,fiindca nu pot fi folosite de tari NATO,ele fiind dedicate special cerintelor Rusiei.
    Daca ar fi asa ar fi o mare lovitura pentru francezi,circa 1,1 Mld de euro scufundati in Atlantic.

  7. moldoveanul

    asa trebuia sa zboare „sniper-ul” romanesc, cred ca vre-o 24 trebuia sa zboare pe cerul Romaniei…
    https://www.youtube.com/watch?v=Ai7eaDeRlDs

    • Mentenanta la Mig-29 costa mai mult decat la Mig-21 (din cate am citit eu pe internet). Si totusi, Mig-29 are radar slabut, deci nu s-ar fi putut compara cu un F-16 spre exemplu, pentru ca F-16 are radarul mai bun. Mai mult decat atat, Mig-29 ar putea sa bata un F-16 doar intr-un dogfight – dara acest lucru e putin probabil.

      • eu cred ca daca militarii nu s-ar gandi la dog fight pe viitor nici nu s–ar mai instala tunul pe avioane de vinatoare moderne…, dar cred ca si F 22 are tun la bord

        • Au pus acel tun – parca de 30 din cate imi aduc aminte, pentru orice eventualitate, si in plus acela mai poate fi folosit pentru air-to-surface attack. De ce crezi ca americanii, tot incearca sa faca radare care vad de la o distanta cat mai mare tinta? Parca se numea Beyond-Visual-Range, poate-ti spune ceva

          • da, stiu eu chestiile astea, nu sint nascut ieri.. 🙂
            merci oricum,
            Parerea mea ca de dog fight nu se scapa oricum…, intr-un razboi asa mai la egal ( nu de genul SUA si NATO bombardeaza Irakul sau Iugoslavia.. ) intr-o lupta aeriana mai serioasa oricum se ajunge la contact vizual si se mai termina si munitia citeodata… 🙂

  8. Foarte fain clipul ! Felicitari pilotului !

  9. Daca clipul ar fi redat la viteza normala, am avea o imagine reala a posibilitatii avionului, mai ales la roll care nu poate fi atat de rapid.
    Asa arata ca o urmarire cu Alain Delon prin ’60.

  10. aici e filmarea de la sol cu evolutia aparatului
    https://www.youtube.com/watch?v=qWsuSYlpwug

  11. France reportedly external link offered India a 25% price drop in order to seal the deal for 36 Rafales in April. The French also agreed to an extended maintenance schedule, with the 36 fighters thought to be the minimum number they would sell. The deal is thought to bring the per-unit cost of the Rafale to around $220 million, far below the approximate $300 million pricetag which became the death-knell for the Indian negotiations with Dassault. The recently announced Qatari order saw a comparable cost of $290 million per aircraft.

    http://economictimes.indiatimes.com/news/defence/france-offers-25-discount-to-india-on-purchase-of-36-rafale-jets/articleshow/47168431.cms

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *