Romania Military

S-ar invarti Rudel (Hans-Urrich) in mormant!

Daca ar afla ce fac camarazii sai din fortele aeriene germane…

Aflam astfel ca noile Tornado germane nu pot lupta decat ziua in amiaza mare, nu dimineata devreme nici seara spre amurg si cu atat mai putin pe timpul noptii. Motivul tine de… siguranta  personalului navigant, si are ca principal motiv prostia personalului care incheie contractele de modernizare pentru avioanele lui Fritz.

Sursa: Sputnik

Astfel ultima modernizare a cockpitului Tornado s-a lasat cu bucluc, monitoarele nou instalate fiind atat de luminoasae incat piloltul nu mai vede absolut nimic in afara cabinei si cand spunem ca nu mai vede nimic ne referim in primul rand la pista, atunci cand vrea si el sa aterizeze.

Si daca nu vede pista risca sa aterizeze ceva mai brutal decat prevede manualul de utilizare al Tornado, asa ca avioanele trimise de Fuhrer-a germana zboara ziua – cand orice ciuhabete islamist care se respecta sta si el la umbra racoroasa a unei camile cumsecade –  si se odihneste, iar noaptea – cand ciuhabii misuna mai ceva ca puricii pe o vulpe moarta – nemtii stau si ei, sa nu-i chioreasca dracului diplayul si sa deie cu Tornado in desert…

In fapt nemtii din Luftwaffe au trimis sase Tornado – nu ca sa lupte cu cineva – ci ca sa faca poze la arabeti (doar misiuni de recunoastere), ca parte a efortului european de lupta impotriva a terorismului. Avioanele sunt operate de pe baza aeriana turca de la Incirlik. Misiunile se desfasoara (ziua) atat in Irak cat si in Siria, doar ca in Siria alta belea!

Avioanele germane aflate in zbor nu receptionau date de la sol in privinta altor avioane aflate in apropierea lor. Nu se cunoaste daca tot de la displayuri.

Una peste alta Berlinul se jura ca pana la sfarsitul lunii ianuarie nus ce soft va rezolva orice problema si va permite avioanelor sa zboare si noaptea. Acum, ca nespecialist, nu era mai simplu pentru pilot sa puna o basma pe nenorcitul ala de ecran, la atertizare? Sau sa le dea stingerea?! Sau sa scoata capul pe geam? Sau sa aterizeze instrumental? Sau…germanii nu stiu dastea instrumentale?! Da’ intrebare fundamentala este alta: pai pana sa ajunga in Siria aia nu stiau ca noaptea lumina in cabina este prea puternica, sau cu ocazia dislocarii au pus prima oara piciorul in cabina, pe timp de noapte cel putin?!

Ciudat cum armata germana se duce dracului incet – si a devenit obiect de bancuri si susanele – de cand Merkel a ajuns cancelar(a).

Tocmai daia spuneam la inceput; bietul Rudel Hans-Urrich…

GeorgeGMT

Exit mobile version