Romania Military

Sa incepem sa ne gandim la planul B ?

Actualul debut al crizei imigrantilor, pentru ca este doar un debut, in loc sa scoata in evidenta ce e mai bun din constructia europeana, a reusit sa scoata la suprafata cele mai urate lucruri pe care ar fi putut cineva sa si le imagineze: incompetenta, iresponsabilitate, meschinarie, ipocrizie si aroganta.

Am vazut un presedinte al Comisiei Europene incapabil sa analizeze lucid o situatie si sa ia masuri in consecinta.

Am vazut cel putin patru comisari europeni  cu atributiuni legate de acest fenomen (un grec, un cipriot, un austriac si faimoasa Mogherini) care, daca nu s-au remarcat prin declaratii idioate, au reusit sa se remarce printr-o totala absenta din peisaj.

Am vazut tari care au decis sa bombardeze Libia de capul lor, desi au fost avertizate ca va iesi haos, si care acum refuza sa primeasca imigranti (Danemarca) sau promit sa primeasca X imigranti, intr-un interval de Y ani dar nu din cei ajunsi in UE ci din taberele de refugiati (Marea Britanie).

Am mai vazut un cancelar austriac care pe de-o parte a blocat granita ca sa nu intre imigranti din Ungaria iar pe de alta parte urla la unguri ca-s nazisti pentru ca …… fac exact ce spune legislatia europeana: incearca sa identifice, sa inregistreze si sa verifice imigrantii. Mai mult, idiotul ameninta cu taierea fondurilor europene tarile est europene care refuza cotele de imigranti.

 

Peste toti troneaza, cu o inconstienta criminala, Angela Merkel.

Ai sute de mii de imigranti care vin in Europa din care cateva mii se ineaca in Mediterana sau mor asfixiati prin camioane si barci. Aceste sute de mii de imigranti umplu buzunarele traficantilor de oameni si ale functionarilor corupti din Turcia, Grecia, Macedonia, Serbia si Ungaria.

In loc sa iesi si sa spui: “ Nu mai plecati, ramaneti in tabere pentru ca venim noi si va relocam de acolo” tu ce faci ?

Iesi si anunti ca orice imigrant care ajunge in Germania este binevenit !!!??

In cateva zile triplezi numarul celor care pleaca la drum. Exodul sufoca autoritatile tarilor de tranzit care nu-i mai pot inregistra si identifica, nici macar nu au timp pentru controale medicale, ca sa nu mai spun de verificari antitero.

Sute de mii de oameni care au stat ani de zile in tabere de refugiati, in conditii precare, pleaca prin Europa si intra in contact cu comunitatile locale, fara ca nimeni sa stie daca nu cumva sunt purtatori de hepatite, poliomielita, tuberculoza sau alte “beneficii” ale traiului in taberele de refugiati. Nici nu vreau sa ma gandesc cu ce se poate veni din Africa. Tocmai s-a stins epidemia de Ebola.

Exodul supraincarca orice mijloc de plutire spre Europa si, foarte probabil, va duce si la o triplare a numarului celor care se vor ineca. Tot acest exod tripleaza incasarile retelelor de traficanti de oameni si spagile functionarilor corupti din tarile de tranzit.

Daca Germania are deficit de forta de munca (si are) cine i-a impiedicat sa ii ia direct din taberele din Turcia, sa-i suie in avion si sa-i duca in Germania?

 

Evident, trompetele proMerkel din politica si societatea civila romaneasca nu au intarziat s-o tamaieze pentru umanismul si solidaritatea arata fata “de refugiati”.

Pe site-ul romaniacurata.ro, deontoloaga  Alina Mungiu ne besteleste ca “nu ne e rusine?” si ca trebuie sa primim cati e nevoie, sustinuta de inca un “adjunct” care, la fel, ne face cu ou si otet pentru ca nu sustinem ideea cotelor obligatorii.

La ambele articole am postat comentarii care, nefiind laudative, fie au fost sterse fie au ramas la moderare pe perioada nedeterminata.

 

Nici unul din acesti ţuţeri merkelisti nu-si pune problema ce vom face la anul cand vor veni cu milioanele, incurajati de faptul ca primul val a fost absorbit de europeni.

 

Colac peste pupaza, nici Monica Macovei nu poate sa taca si cere sa primim toata cota, pentru ca UE ne da bani si se creeaza locuri de munca, si, in plus, cere sa intervenim militar in Siria.

Voi stiti ca anul trecut am votat-o dar nu pot sa nu intreb: femeie, esti sanatoasa la cap ?

Adica ii tin in Romania pe toti haidamacii aia apti de lupta (75% din imigranti), sa stea cu ea in sus, pe ajutoare grase, in timp ce eu imi trimit soldatii sa moara intr-o zona extrem de complicata in care nu stii in cine sa ai incredere datorita nenumaratelor factiuni si tari implicate, cu interese divergente.

 

Ce este suparator este ca, daca pui intrebari privind identitatea imigrantilor, capacitatea tarii tale de a le asigura necesarul de trai, de a-i integra, esti catalogat drept xenofob si rasist de catre “deontologii” si pupincuristii cancelariilor europene.

Sunt curios, daca se va decide interventia in Siria, cati dintre exaltatii astia se vor duce sa lupte.

In privinta reuniunii JAI ieri, 14 septembrie, Romania are cateva carti de jucat dar trebuie sa joace inteligent.

In primul rand trebuie sa obtinem o decizie privind intrarea completa in Schengen, la Consiliul European din octombrie. Cred ca ne-au umilit destul. Asta inseamna ca orice angajament luat la Consiliul JAI de luni sa fie conditionat de decizia Consiliului European.

 

Romania trebuie sa obtina sprijin financiar pentru refugiatii din Siria (etnici romani plus familiile) care deja au fost extrasi din zona de razboi si se afla in tara. Chiar daca au unde sa locuiasca, nu au locuri de munca, au nevoie de ajutoare sociale, sprijin si scolarizare pentru copii, asistenta medicala.

Acestia trebuie inclusi in programul de ajutor european de 6000 Euro/an/refugiat. Chiar si un 4500-5000 Euro/an/refugiat ar fi ok, avand in vedere ca, pentru ei, statul roman nu va avea costuri cu cazarea.

 

Romania s-ar putea angaja la o cifra mai mare de refugiati cu conditia ca aceasta cifra sa nu depaseasca 1700-1800 de persoane aflate in acelasi timp in centrele de refugiati, cu tot cu refugiatii existenti deja, cu cei care vor veni pe Marea Neagra, din Bulgaria, Moldova sau Ucraina.

Asta inseamna ca Romania sa aiba autoritate completa privind identificarea, inregistrarea, verificarea medicala si antitero, separarea refugiatilor din zone de razboi de imigrantii economici si trimiterea imigrantilor economici acasa, fara discutii si fara scandal din partea autoritatilor europene.

Pe scurt, luam un contingent, verificam, separam, trimitem acasa economicii, cazam refugiatii apoi, in masura locurilor eliberate, luam alt contingent si repetam procedura.

Romania trebuie sa mai obtina un termen limitat de sedere pentru refugiatii din zonele de razboi care nu sunt cetateni romani, indiferent ca inseamna un an sau doi.

 

In cazul in care nu obtine aceste lucruri, mentionate in documentele emise de Consiliul JAI, Romania nu poate bloca votul dar va trebui sa conteste legalitatea deciziei pentru ca se incearca modificarea-completarea unei deciziii de Consiliu European printr-o decizie de Consiliu JAI.

Ca si cum guvernul emite o Hotarare de Guvern iar ministrul de interne si cu cel de justitie se hotarasc s-o modifice printr-un ordin comun de ministru.

 

In plus, Romania trebuie sa sublinieze ca primirea de imigranti, in masa, este o problema de securitate nationala iar Uniunea Europeana nu are niciun fel de drept de decizie in probleme de securitate nationala a statelor membre, cu atat mai mult cu cat si Constitutia Romaniei interzice colonizarea sau translatarea de populatii straine pe teritoriul Romaniei.

 

Daca nu se obtine renuntarea la cote obligatorii in Consiliul JAI, CSAT-ul va trebui sa ia o decizie, eventual intarita printr-o decizie a Parlamentului, privind procedura pe care o va urma in privinta imigrantilor, decizie care sa fie comunicata partenerilor europeni.

Daca vor fi de acord cu ea, va fi ok si ne vom putea ocupa VOLUNTAR, IN CONDITIILE NOASTRE, de mai multi imigranti, cu sprijin financiar european.

Daca nu le convine, ne vom ocupa de cati vom putea, tinand cont de resursele si prioritatile noastre.

Simultan, ar trebui sa deblocam cercetarile care treneaza in cazul EADS si in alte cazuri in care mari companii europene au venit si au mituit din greu oficiali romani.

 

Ca o precizare, imi mentin pozitia exprimata anterior:

– identificare, verificare antitero, amprente, ADN, control medical pentru toti imigrantii care ajung pe teritoriul nostru;

– azil acordat femeilor, copiilor, familiilor, batranilor si invalizilor din zonele de razboi (Siria, Irak, Afganistan), pe maximum doi ani;

– instruirea barbatilor apti de lupta, din aceleasi zone, echiparea lor si trimiterea inapoi pentru a lupta pentru tara lor;

– expedierea rapida a imigrantilor economici;

 

Este interesant de observat ca tocmai tarile care ne-au umplut de flegme in problema Schengen, Olanda, Germania, Austria, sunt exact cele care ne cer acum solitaritate europeana.

Ca sa ne explice mai clar cum e cu solidaritatea europeana, companii petroliere din cele trei tari, BASF/Wintershall, E.ON, OMV, Shell, plus una franceza, ENGIE, au semnat, pe 4 septembrie, un acord cu Gazprom pentru construirea magistralei North Stream II care, cel mai probabil, va elimina complet Ucraina de pe ruta de tranzit a gazelor spre Europa si, la fel de probabil, va inchide pentru o lunga perioada discutiile privind coridorul sudic.

Cu ocazia asta marile puteri europene ne-au aratat clar care este opinia lor privind diversificarea surselor de aprovizionare cu gaze si cat le pasa de problemele energetice ale tarilor din est.

Poate n-ar fi rau sa i se aminteasca guralivului cancelar austriac ca OMV va fi partenerul nostru atat timp cat nu va actiona impotriva intereselor Romaniei.

 

Tot ca sa ne explice cum e cu solidaritatea europena, Germania s-a facut ca nu aude propunerea Poloniei de a achizitiona gaze la comun din Rusia, la pret unic, si, bazandu-se pe pretul de dumping oferit de rusi, practica o concurenta neloiala fata de tarile est-europene, nevoite sa cumpere gaze mult mai scumpe.

Pana acum germanii au reusit sa puna pe butuci, prin preturile mici practicate, industriile maselor plastice si ale ingrasamintelor chimice din tarile Europei de est dar acest lucru “nu a fost sesizat” de nicio structura europeana responsabila de mediul concurential.

 

Aceasta politica a tarilor bogate europene nu este de azi, de ieri, ci doar este facuta mai pe fata, intr-un moment de criza.

Si noi, romanii, avem bubele noastre, multe, dar atitudinea aroganta a puterilor europene s-a bazat pe un singur lucru: ca nu avem de ales.

Am scapat de sub talpa rusilor si am facut toate concesiile posibile pentru a fi primiti in clubul occidental. Asta a insemnat vanzarea pe nimic a activelor valoroase din economie, concesionarea dezavantajoasa a resurselor naturale, distrugerea industriilor nationale care ar fi putut concura industriile vestice, companii europene „serioase” care au venit si au mituit la greu oficiali romani, le-am dat dreptul de decizie asupra sistemului financiar – bancar, am inlocuit, in multe locuri, monopulul de stat cu monopolul unor companii straine cere-si vad de interesele lor, de multe ori in detrimentul intereselor Romaniei.

 

In acest moment, suntem un fel de „curte din spate”, buna ca piata de desfacere si rezervor de forta de munca ieftina, dar neesentiala pentru UE.

Pentru puterile europene relatiile conomice cu Rusia conteaza mai mult decat securitatea noastra si nu vor ezita sa ne lase din brate daca interesele lor o vor cere.

Cum majoritatea lor sunt si tari NATO, nu e greu sa ne imaginam cum ar functiona Articolul 5 intr-o situatie de criza pentru noi.

 

Cred ca ar trebui sa incepem sa ne gandim la planul B pentru a ne intari securitatea si pozitia.

Nu, nu vorbesc despre Rusia si sa nu incepeti cu Rusia ca va porcaiesc ! J

Si nu, nu aberati cu modelul elvetian ! Nu avem nici pozitia si nici vecinii Elvetiei pentru a incerca o astfel de solutie.

 

Hai sa punem osul la munca si mintea la gandit…

 

Eroul Bula

Exit mobile version