Su-34’s son, the J-36 Fatfox!

14 comentarii:

  1. capatu satului

    Motoare chinezești de luptă cu o putere și fiabilitate discutabilă
    Totuși, la ani lumina față de capacitățile noastre

    La mintea mea, chinezescu trebuia să fie bimotor
    Dar în lipsă de motoare care să ducă avionu în regim de supercroaziera supersonică
    S-a luat avionu la pilă și a ieșit minunea
    În lipsă de motoare cu suficientă putere a ieșit trimotor
    Cu priza aia marte de admisie în partea superioara care sigur modifică manevrabilitatea la viteză milka

    Între timp la americani motoare cu ciclu variabil pt generația 6
    Cu consum redus de combustibil și peste 2 Mach în regim de suoercroaziera supersonică (fără postcombustie)
    Sunt cunoscute două proiecte, deși probabil nr real al proiectelor de cercetare este mai mare

    7
  2. Doamne, da urat mai e! Asta e generatia 6? E practic un F-22 modificat, cu 3 motoare…

    3
  3. Yeah ! The ciainiz Three-eyed Flounder aka Flat-Fox !

    2
  4. Seamana f mult cu FB-22-4.

    2
  5. WTF is this ???

    1
  6. Nu e fi-so, e tot Su-34, da’ a calcat un gras pe el

    6
  7. neamtu tiganu

    Interesant, f interesant si indraznet. A luat de ici de colo cite ceva.
    Originala ideea cu trei motoare, probabil ca e un tribut adus stealth. Motoare mici amprenta IR mica. In plus priza celui de al treilea probabil imbunatateste portanta, tragind aerul de pe extrados. Desigur cred ca gifiie la incidente mari, dar poate ca al treilea motor nu e folosit decit la ascensiune! Si sectiunea transversala e mai mica decit ar fi la echiparea cu doua motoare mari. S-ar putea chiar sa fie motoare diferite! Sunt extrem de multe info in chineza despre motoare adaptive, nu m-ar mira sa aiba asa ceva!

    Si pretul creste si cel al orei de zbor.

    Oricum chinezii se misca, daca nu le iese acum, le va iesi cindva… cunoaste cineva vreun avion nou european! Dar mai bine tac, parca vad ca vine vreunul sa-mi vorbeasca de alegeri 🙂

    Misterul cel mare ramine insa legat de echipament electronic! Au ajuns atit de departe? Europa nici nu ar putea sa viseze sa echipeze un avion de generatia 6-a cu electronica, ar fi nevoita sa apeleze la USA si deci sa indeplineasca anumite limitari impuse.

    2
    • Nu stiu ce ma face sa cred ca e ceva asemanator cu filozofia de proiectare din ani 30 cand la moda era trimotorul din motive de performanta motoare si tot ce rezulta din asta. La partea cu dezvoltarea si rezultatele ma bazez pe partidul chinez , unic si atotputernic, sa produca „rezultate ” . Ca idee la chinezi competitia e doar intre varfurile partidului, ca la orice stat totalitar, in rest conteaza doar ce vrea sa auda liderul. Noi eram printre primi producatori de otel per cap de locuitor in vremea lui Ceausescu, aveam peste 1000 de tancuri din care cam jumate erau T34-85. Pe hartie rupeam , dar in realitate eram asa cam ca RPK a lui Kim. Nu or fi chinezii ca si koreeni de nord dar detin toate detaliile necesare sa performeze precum Rusia in Ucraina!

  8. Ca ne plac chinezii, ca nu ne plac trebuie sa apreciem progresul lor în construirea avioanelor. Acesta arata interesant și e clar ca au posibilitatea tehnica de a crea fuzelaje avansate. La motoare și electronica este greu sa ne dam seama încă la ce nivel sunt.
    Intuim ceva greutăți pe ambele paliere, WS-15 încă nu e în producție, ei apelând în continuare la WC-10c, iar pe partea de electronica au simțit nevoia sa mai adauge un co-pilot/ofițer de sisteme în J-20S.
    În domeniul cercetării cred ca China are cel mai mare potențial pe plan mondial, dar ca acest potențial este mult diminuat de sistemul centralizat comunist.

    1
  9. Doar mie mi se pare ca seamănă cu Winnie Xi?

    3
  10. E posibil ca asta sa fie bombardierul lor strategic H20. Zic asta pentru ca a mai aparut un avion chinez stealth

    https://www.twz.com/air/chinas-j-50-tailless-stealth-fighter-seen-in-new-imagery

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *