Daca e Sambata e Rafale…

20 de comentarii:

  1. nici acum nu văd legatura, da ce am frate?!?…..


  2. puțină „heităreala” pentru colegul mirceaS nu strică?

    7
    • Voi reveni cu Rafale. Dar fiindcà tot ai întrebat mirat pe alt fir de mentinerea lui U-2 în serviciu, ai un ràspuns la articolul din Air & Cosmos : „Spre sfârsitul invizibilitàrii”.
      Unde se spune cà, mult timp ignorat de masele populare, U-2 a avut o modernizare inedità, captorul SWIRD (Short Wave Infra Red – « unde scurte infrarosii ») care se situazà între 1 si 2,5 μmal al societàtii Itek.
      Captare de tinte la plus de 150 km si în mod pasiv.

      Ce legatura cu Rafale ? S-ar putea ca atuul avionelor „stealth” pasiv sà cadà.

      https://www.air-cosmos.com/article/vers-la-fin-de-la-furtivit-22782

      3
  3. are o placere deosebita pilotul sa bazaie nave portcontainer. ce credeam ca e tub pitot s-a dovedit a fi receptacolul de la alimentarea in zbor

    1
  4. Il am la favorite de cand a aparut.

    1
  5. ce fain.
    nu visez sa urc vreodat intrun avion marcar unul si mic cu elice .
    dar un lucru pot sa spun cand vad cum zboara astia imi aduc minte doar pe mersul pe 2 roti, , un sport bike care merge cu 100-200 poate si mai mult.
    sentiment ca zbori, libetate si in cap canta muzica din TOP GUN 🙂

    2
    • @Igor: Eu am zburat cu un Apollo Fox ultrausor prin Card Aventura (google it) si a fost memorabil, am speriat si o turma de oi prin zbor razant la firul ierbii. E, nu chiar la firul ierbii, dar ciobanul se uita dupa pietre sa arunce in avion. 🙂 Pilotul m-a lasat timp de vreo 15 minute sa tin eu de mansa, cockpitul e tip side by side, sa virez usor stanga/dreapta si sa fac o angajare/degajare. Toata povestea acum vreo 4-5 ani a fost cam o suta si ceva de euro pentru o ora, undeva pe langa Sabareni, langa Bucuresti, de la poligonul Tunarii vreo cativa KM. Incearca!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *