Mihai Fifor in vizita la Bell

Discuțiile cu reprezentanții companiei Bell s-au axat, cu precădere, asupra posibilităților de cooperare în domeniul industriei de apărare. Delegația a vizitat săptămâna trecută Centrul Advanced Vertical Lift al Bell. Ministrul Apărării Naționale, Mihai Fifor, și CEO-ul Bell, Mitch Snyder, au discutat despre posibilitățile de colaborare viitoare cu forțele armate și industria de apărare românească, cu accent pe două dintre elicopterele Bell, AH-1Z Viper și UH-1Y Venom. Delegația a vizitat centrul de cercetare și a fost informată cu privire la tehnologiile inovatoare pe care Bell le-a întreprins pentru dezvoltarea sistemelor de tip Advanced Tiltrotor.

Guvernul român evaluează în prezent elicopterele Bell, AH-1Z și UH-1Y în cadrul programului de înzestrare în domeniul apărării. Elicopterul utilitar UH-1Y și elicopterul de atac AH-1Z reprezintă cea mai nouă generație de elicoptere de luptă Bell și oferă mijloacele cele mai eficiente de a îndeplini numeroase tipuri de misiuni în teatrele militare din toată lumea. Elicopterul de atac AH-1Z Viper și cel utilitar UH-1Y Venom au în comun 85% din componentele de bază. Prin această caracteristică se îmbunătățesc capacitățile de dislocare și mentenanță, se reduc în același timp cerințele de formare și amprenta logistică dintre cele două platforme, ceea ce conduce astfel la o reducere a costurilor totale ale ciclului de viață în ceea ce privește achiziția, operațiunile, întreținerea și suportul. Ambele aeronave pot funcționa în mediile cele mai extreme, de la zona arctică până în zona deșertică și îndeplinind specificațiile stricte ale US Navy, rezistând tuturor tipurilor de coroziune.

Bell

8 comentarii:

  1. Salut. Tot se discuta dar ceva concret nimic.

  2. mda,îs sătul de discuții….întâlniri,comisii,comitete,aule,etc,șamd.

  3. Si…care-i noutatea???

  4. Pai sigur e finantarea, de aia inca ”discutii” si pe langa asta foarte important unde si cum il vom produce, ala a baiul cel mai mare….bine va fi la Ghimbav ..dar care parte a lor, ce hala(e), oamenii de unde ii gasesti asa repede, etc.

    Dificil de pus in practica si nici pe frnacezi nu -i poti da deoparte, trebuie si lor ceva comenzi sa-i impaci, altfel ramai de caruta cu cele antice Pume, nu stiu daca industria noastra ( cat o mai fi din ea ) asigura totul la ele….

  5. e si un semnal ca …nu ne lasam, mergem cu ce ne-am propus ..de aia se fac aceaste ”intalniri”, sa impinga lucrurile probabil.

  6. Un împrumut direct de la nenea SAM si totul se va rezolva.

  7. Bla bla bla. Nu e bani frate. Nu e, că i-am papat la păcănele.
    Că veni vorba, ce am apucat sa achităm anul asta.?Că poate mă insel eu dar nu cred că vom face alte plăți de arme în 2018. Nu contează că sunt alocați, daca nu se cheltuie se returnează la buget și… Scade deficitul. Și așa din pix, am alocat 2% pe de o parte și am economisit 7-800 de milioane din ei pe de altă. De euro.

  8. Pai asa cum AH-1 Z Viper si UH-1 Y Venom au in comun 85% sin componente si asta e bine pt costurile mentenantei asa pot fi si F-16 AB Falcon cu F-15 AB Eagle in variantele modernizate sau CD. Se shtie ca cele 2 tipuri de avioane supersonice de lupta multirol pot folosi acelas tip de motor, sisteme de armament si avionica.
    Asta ar iesi mai ieftin la mentenanta plus in numar de 36 F-16 Falcon si 24 F-15 Eagle in dotarea FARo ar face ArmRo forta respectabila zonala.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *