Abrams a primit camuflajul verde in Europa

Un mic plus… intrebarea este: multispectral?

.

 

19 comentarii:

  1. Arata bine. Potrivit pentru peisajele din Rusia

  2. parca s-a mai postat clipul asta la un articol.

  3. Cat de greu este Abramsul in raport cu pamanturile noroioase din jurul Moscovei? 🙂

    Nu de alta, dar sa nu ne cheme apoi Uncle Sam sa venim cu T 55 sa-i tragem din namol cand or ajunge ca turisti sa viziteze Kremlinul! 🙂

  4. Ce intrebare ridicola in titlul video-ului: „Prepare for war with Russia?”

    Evident ca nu. Pur si simplu era gresit ca Abrams sa ramana in culori de desert in Europa.

    • Poate va achizitiona in viitorul foarte apropiat si Romania pt armata sa vreo 400 de tancuri M-1A1 Abrams dar cu motor si transmisie EuroPowerPack, in locul turbinei multi-fuel energofaga Honeywell AGT-1500.
      Pt ca pana va aparea viitorul TR-20XX o sa mai treaca timp iar TR-85 si T-55 din dotarea actuala a Armatei romane nu se shtie cat mai pot fi modernizate.

  5. Daca nu ma inseala memoria, am citit pe undeva ca americancii au cumparat niste module Barracuda de la suedezi, pentru a le testa pe Abramsuri. E posibil sa fie astea.
    Parerea mea, hic…

  6. https://i.imgur.com/0vAxky2.jpg
    Nu am stiut unde sa o postez, asa ca pina la urma am postat-o aici. O comparatie intre Boxer, Patria AMV 35, M1A1 si LAV25. De aici putem deduce nivelul de protectie al jucariilor. 😉
    parerea mea, hic…

  7. Off topic important:

    http://adevarul.ro/economie/afaceri/bell-helicopter-romania-putea-4-5-ani-tara-produce-integral-elicopter-atac-bell-1_594116f15ab6550cb8221dbe/index.html

    Bell Helicopter: România ar putea fi în 4-5 ani prima ţară care produce integral un elicopter de atac Bell

    Se ascute aspru batalia pe malaiul romanesc. Asta pare a fi contraatacul la oferta de colaborare dintre IAR si Airbus! 🙂

    • N ar trebui să aibe legătură, unii fac elicoptere de atac,alții de transport. IAR poate deveni un jucător important fabricand ambele modele

      • Depinde daca le permite contractul sa faca asta. In general producatorii pun conditii de exclusivitate in astfel de contracte de colaborare. Plus ca ambele companii tintesc sa puna mana pe ambele contracte, atat atac cat si transport.

        Bell are Venom si Viper, iar Airbus are H215M si Tiger. Crezi ca cineva sa multumeste sa prinda contractul cu numarul 2 sau ca ei se vor intelege sa-si imparta tortul in feli egale pe grupuri tinta? Nu prea cred, mai ales ca armia romana azi zice una, iar maine face alta. Daca decid sa cumpere un model, specificand ca celalt o sa vina peste cativa ani, s-ar putea sa nu mai vina deloc acel contract. Bataia pestelui e pe repede inainte, cine reuseste sa puna mana pe bani imediat!!!

    • O alta varianta n-ar putea fi IAR Craiova? Soimul nu cred ca-l mai produc, ramane o sectie pt mentenanta, si au fabrica pt elicoptere. Alaturi e Ford, la o aruncatura de bat e Deveselu si uite asa avem Oltenia Americana!☺

    • nu se misca nimic concret,doar articole despre situatii ipotetice …asta e programul nostru de inzestrare.
      statul roman aparent are alte prioritati pe agenda ,stat roman care este de fapt un amalgam de interese oculte si rupt in falii de influenta care isi impart reciproc polițe.

      • Si francezii au pus aceeasi conditie……fabricam la voi in tara, colaborand cu o firma locala, In speta IAR, avand subcontractori romani, dar avem nevoie de un contract ferm din partea vostra pentru a face asta, semnat de guvernele tarilor in cauza. Cum a fost cazul F 16 de la portughezi, chiar daca datele problemei sunt putin altele. Asa au procedat si nemtii cu Agilis si in general asa procedeaza toti marii constructori in industria militara sau high-tec, atunci cand vine vorba de investitii de miliarde de dolari. Nimeni nu se avanta la investitii doar sa priveasca fabrica cum sta fara sa produca!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *