Boeing T-X la primul zbor

t-x-first-flight

T-X la primul zbor

Aparatul realizat in parteneriat de care Boeing si Saab a executat pe 20 decembrie primul zbor. Aeronava i-a avut la bord pe pilotul de incercare Steven Schmidt si pe Dan Draeger – pilotul sef pentru programe de dezvoltare. Zborul s-a desfasurat in St. Louis si a durat 55 de minute.

Programul T-X are in vedere achizitionarea de catre US Air Forces al viitorului avion pentru antrenamentul avansat (si trecerea pe supersonic), inlocuitor al veteranului T 38 Talon.

La aterizare Steven Schmidt a declarat: “I’ve been a part of this team since the beginning and it was really exciting to be the first to train and fly. The aircraft met all expectations. It is well designed and offers superior handling characteristics. The cockpit is intuitive, spacious and adjustable, so everything is within easy reach.”

In timp ce Draeger a spus: “It was a smooth flight and a successful test mission. I had a great all-around view throughout the flight from the instructor’s seat, which is critical during training.”

Boeing T-X este un avion cu un singur motor similar, din acest punct de vedere cu, FA 50 al celor de la Lochkeed Martin-KAI cu FA 50.

Revenind la Boeing T-X, acestia au deja doua avioane construite, cel de-al doilea exemplar aflandu-se in probe la sol.

GeorgeGMT

21 de comentarii:

  1. ii vad favoriti pe boeing la cum stau lucrurile acum dar cu trump venind cu idei din urma, n-as mai cumpara actiuni la bursa la competitia asta

  2. FA 50 este monomotor la fel ca TX -ul de la Boeing!

    • Corectat multumesc, nus de ce ramansesem chitit pe M 346.

      • Nu-i problema cu totii mai gresim, este omeneste, problemele apar doar cu cei care nu recunosc greselile…..tu George GMT nu faci parte din secta aceea.
        Mie imi pare ca Boeing si SAAB tocmai au scos un LCA pe care multe tari mici si medii il vor dori ca fighter usor in lipsa de banuti pentru multirol….
        Tare imi este ca si Croatia sau Slovenia vor opta pentru astfel de 80% fightere indiferent ca vor fi TX -ul Boeing SAAB sau FA 50 Lockheed Martin – Korea Aerospace.
        Pana la urma de replacer 1 la 1 cu MIG 21 este foarte bun oricare dintre TX-urile acestea sa faca interceptii de Boeing si Airbus sunt perfecte aceste avioane.
        Problema o sa vina daca vrei sa le pregatesti pentru misiuni mai complexe si ai nevoie de bruiaj electronic si de sisteme de achizitie a tintelor mai performante ca s-ar putea sa ajungi la 75% din pretul de SAAB Gripen C/D sau F 16 Block 50/52+.

  3. Tot FA-50 mi-ar placea pentru RoAF.
    Am o simpatie pentru avionul asta 🙂

  4. Despre IAR TD ce se mai aude, pe cand primul sbor? 🙂

    Are cineva ceva informatii despre demonstrator?

  5. Place ,place !

  6. Şi Leo-parzii se-npuşcă ,nu-i aşa? Turcafleţii au luat laba la ochii,la El-Bab,de la isis. http://www.liveleak.com/view?i=a0f_1482419670

    • ‘ai de capul lor….au ajuns arabetzii astia de la isis sa aiba cea mai performanta armata din lume?

      • Nope…Ca se pare ca unul din Leoparzi a fost luat inapoi de turcafleti, iar urmatorul a fost pisat de niscaiva F16 pana e fieratanie veche. Oricum se vede diferenta intre Leo 2 si Sabra&fierataniile moscovite&Abramsul chel: unele ard in draci plus ceva explozii secundare pe cand la Leo se da impresia ca echipajul supravietuieste.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *