„Decât” poze…

Ruşii s-au făcut remarcaţi în ultima vreme pentru trecerile extrem de joase efectuate în preajma navelor militare ale NATO. Un exerciţiu standard de atac aş spune eu, în mai toate aceste treceri eroul fiind un bătrân SU 24.

Rămânem la „bătrâni” şi vă arătăm că, şi „bătrânii” noştri pot…

 

Îmi doresc un F16 cu rachete anti-navă sub planuri…

Sursa pozelor este pagina de facebook a SNMG 2: https://www.facebook.com/NATOMaritimeCommand/photos/a.1350394038399677.1073742231.229543147151444/1350394111733003/?type=3&theater 

Nicolae Hariuc

24 de comentarii:

  1. Da , dar eu nu vad un motiv de mândrie din partea militarilor că încă mai zboară ,,tevile’, daca era un F16 cu Harpoon așa cum spui era altceva!

    • vin si alea,mai mult să te irite barca aia fara nicio valoare tactica reală.
      cu țeava ne-am făcut treaba prin partea asta de lume și încă o facem.

      • La Marea Neagra as prefera ca Armata romana sa aiba avioane de vanatoare supersonice de lupta multirol bi-turbofan, precum F/A-18 CD Hornet/-EF Super Hornet, Rafale-M sau EF Typhoon.
        In adancimea teritoriului national al Romaniei sunt idicate F-16 ABM/-CDM Falcon si F-15 AB/-CD Eagle pt superioritate aeriana si dc nu un similar al lui A-10 Thunderbolt 2 => IAR-103 AB Vultur 2 – biturbofan, design, avionica si armamente moderne, structura blindata combinata din materiale rezistente usoare, kevlar, titan, fibra de carbon, aluminiu si IAR-99 B SoiM.

        • Tara lui Andrei

          Adevarul e ca ar fi fost interesant o varianta de IAR-99 pentru ground-attack. Nu neaparat de speta lui Warthog dar ceva apropiat p-acolo…

          • Eu am zis de un urmas al lui IAR-93 AB Vultur, biturbofan cu capabilitarti supersonice, dotat cu : Turbounion RB.199 Mk104 sau cu F-404-GE-400 sau SNECMA M-88, cu design, avionica si armamente moderne, structura blindata combinata din materiale rezistente usoare, kevlar, titan, fibra de carbon, aluminiu.
            Mai era si varianta fabricarii in Romania sub licenta a lui MIRAGE-4000, ca urmas al IAR-93 AB Vultur, bineinteles adus la zi cu avionica, armamentele, elementele de design si structura.

  2. Se mai poarta acest ” argentinian style”? Ca sa continui in romgleza – cred ca e putin cam ” obsolete” deja .

  3. off topic
    care este motivul pt care inca din wwII, marinarii care opereaza diferite tipuri de armament pe vase, poarta manusi lungi albe si masca la fel? Am vazut ca si pe submarine au niste cagule tot albe, e ceva stiintific sau pur si simplu uniforma standard.

  4. @ IS28B2 Zborul sub radar ”la ras ” din cate stiu e inca o practica destul de exersata de atac prin surprindere mai ales ca Mig-urie au si o amprenta destul de mica . Urmand dupa sau in combinatie cu atacuri cu rachete sau bruiaj cred ca ar da roade acolo unde tehnologia radar nu e actualizata sau e avariata , asa ca inca e bine de exersat …e ca ”good old gun ” inca montat pe avioane . In plus obtii fotografii super he he !

    • Si eu sunt de parere ca inca se poarta… 🙂 chiar daca ai rachete AN pe avioane.

      • Iar pozele sunt foarte faine, parerea mea! 🙂

      • Mig 21 a avut antinava, Zvezda Kh-66 and Kh-23 Grom(10 km distanta de actiune).
        Low pass cu Mig 21 pana in raza de actiune a mai sus numitelor rachete, seamana cu asta:
        https://www.youtube.com/watch?v=GtundW1rZ2A

        Ambele actiuni, dau frisoane. Insa imaginile sunt frumoase.

        • Kh66 si Kh23 – noi nu le-am avut in dotare. Se dorea Kh-23 sa fie produsa in tara, dar nu prea a iesit.
          Rachetele ale erau Command line guidance.. Avea pilotul ceva joystick si ghida alea vizual.. Extrem de imprecis de la mare altitudine, imposibil la joasa.
          Rusi au renuntal la ele dupa ce au vazut in Vietnam Maverick american si s-au focusat pe ceva echivalent – Kh25. Si la astea a durat extrem de mult dezvoltarea .

  5. Acum cativa ani am vazut pe youtube un videoclip cu un Mig21 si un F16 zburand la joasa inaltime deasupra marii.
    Mig-ul zbura foarte jos, cred ca la 5-6m, iar F16 ceva mai sus, probabil 12-15m.
    La un moment dat F16 a degajat in sus dar Migul a continuat la acelasi nivel, parca era sea skimmer.
    Din pacate, n-am mai reusit sa gasesc videoclipul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *