Emiratele Arabe &Su 35

Sukhoi-Su-35-Widescreen-Background-Image

Ciudat, am spune noi, arabii din Emirate discuta cu rusii despre o posibila achizitie de aparate multirol Suhoi 35. Discutiile, descrise ca fiind “foarte bune” – au debutat cu ocazia Air Show Dubai Airshow-2015.

Lucrurile au fost “date in fapt” de directorul celor de la Rostec (o companie ruseasca specializata doar in comertul cu arme nu si in productia acestora) Sergei Chemezov, saptamana trecuta.

Nu stim inca despre ce numar de aparate se discuta, nu cunoastem nici macar daca arabii chiar sunt interesati, atat timp cat pana acum Emiratele Arabe au avut ca furnizori pentru tehnica de lupta tari occidentale, cu atat mai mult cu cat discutiile dintre aceiasi arabi si francezi, pentru Rafale, sunt se pare foarte avansate.

GeorgeGMT

26 de comentarii:

  1. Frumos mai arata!

  2. incep sa am reactii adverse doar cand aud sau vad cuvinte ca islam,arab,emirate,etc….

  3. acum dupa atentatele de la Paris sigur Frantza va lovi in isis si cu mai mare putere. pt a face asta la nivel aerian nu era cazul ca Frantza sa fi avut MIRAGE-4000? sau I-shi fac treaba shi cu Rafale? merci anticipat de raspuns!!!!

    • Deja cind concepeau Mirage 4000 Francezii se dezarmau, pina la urma a iesit Rafale din proiectele precedente. Succesor pentru MIrage IV nu au mai facut, toate coloniile Frantei erau in epoca de piatra in domeniul aviatiei.

    • Mirage 4000 a fost numai un demonstrator si era conceput ca un interceptor.
      Mirage IV un bombardier startegic nuclear reconvertit în avion de recunoastere.

      Nu stiu de ce vorbiti de ele în cazul de fatà

      Rafale este excellent pentru bombardament punctual cu arme „inteligente”. Nu cunosc un alt avion de luptà care sà aibà un raport sarcinà utilà / masa la vid asa de avantajos.

      • Si care-i raportul sarcina utila / masa gol la Rafale ?

        • De pe Wiki:
          Masa gol 10.300/ 9.850 kg, plin max. 15.000 kg.
          Deci poate cara cam 5 tone.

          • arabii din Emirate au obiectat la un mment dat ca motoarele de pe Rafale, M-88 sunt cam slabutze shi ei ar prefera Eurofighter. au cumva de gand condtructorii lui Rafale sa mareasca puterea motoarelor M-88 sau inlocuirea lor cu M-53 P2, cele care erau pregatite pt Mirage-4000 shi sunt folosite acum pe Mirage-2000???

            • M-88 are o tehnologie mai modernà decât M-53, acest din urmà era la început prevàzut pentru o versiune amelioratà a lui Mirage F1, nu neapàrat pentru M-4000. Cele 7,5 t sunt considerate suficiente. Motorul a fost conceput pentru performante optime la medie si joasà altitudine, M-53 pentru înaltà altitudine.
              Ultima evolutie a motorului a fost sà-i scadà consumul si sà-i amelioreze longevitatea si mentenenta, de preferat la sporirea puterii (motorul putând sà evolueze si peste 10 t, dacà se atribuie bugetul de dezvoltare).

              • aaa deci vor sa-l faca pe SNECMA M-88 sa traga 10 tone asta in fortzaj, cam 98.1 KN ceea ce este mai mult in fortzaj decat SNECMA M-53 P2 care trage in fortzaj 95 KN maxim…ar fi super asta pt. Rafale, l-ar face mai puternic decat Eurofighter, chiar daca va creshte un pic shi consumul de carburant!!!

          • „De pe Wiki” dar citit de unde trebuie:
            „Hardpoints: 14 for Air Force versions (Rafale B/C), 13 for Navy version (Rafale M) with a capacity of 9,500 kg (20,900 lb) external fuel and ordnance and provisions…”

  4. Superb avion !!!
    Eu zic ca ar putea lua vreo 200 de bucati emiratii , apoi sa imparta si la tarisoarele occidentale din est din zona marii negre , cateva , cu modificarile de rigoare pt. incorporare de armament occidental , pentru parazi macar …si o rezerva de motoare … ha ha ha

  5. Camufaljul de pe avioanele din ziua de azi mai foloseste la ceva? Inafara de a arata bine in poze. Si nu ma refer la stratul ce le reduce detectarea pe radar.

  6. Incearca rusii si tot incearca sa-l vanda pe nenea asta si tot nu prea se inghesuie lumea. N-am mai auzit nimic de alea 24 pentru China, nici de alea 48 pentru RuAF. Lumea se cam multumeste cu Su-30 pana la PAKFA, cand si daca o fi.

    • si to nu stiu de ce nu-l cumpara nimeni pana la urma e primul avion care poate face manevre de tip cobra si este un avion chiar bun mult superior celor americane

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *