F-35 consemnat la sol…de 4 Iulie

usa-f35

Pentagonul tocmai a anuntat oficial ca intreaga flota de 97 Lockheed Martin F-35 Lightning II a fost consemnata la sol, ca urmare a incidentului ce a implicat incendiul unui F-35A de la AFB Eglin pe 23 iunie.

Cat priveste participarea lui F-35 la showurile aviatice  Royal International Air Tatoo (RIAT) si Farnborough International de saptamana viitoare (11 si 14 iunie) din Regatul Unit…parerile sunt impartite, se pare totusi ca nu va lipsi marti din post.

PS – azi este numirea oficiala a portavionului HMS Queen Elisabeth, construit cu un efort financiar de 6,2 miliarde lire sterline. Participa F-35B la ceremonie?

Nu.

The Aviationist

6 comentarii:

  1. Cu cit e mai sofisticat un aparat cu atit are mai multe probleme. Sa facem o comparatie intre un avion (F35) si o arma de asalt (AK74) rusii au ajut probleme citiva ani cu arma de asalt,mai ales dupa ce au folosit in constructie aliaje usoare asa ca nu e de mirare ca apar probleme la un avion de lupta sofisticat.

  2. O masura normala. Ori au descoperit cauza incediului si lucreaza la remedierea ei; ori inca se chinuie sa o descopere 😉 …. Acesta cred ca este si scopul acestui lot de pre-productie…

  3. Ori programul F-35 e un mare esec, ori cineva se straduieste din rasputeri sa fie. Un mare esec…

    Parerea mea.

    • @ floryyn …

      cred ca mai degraba s-au straduit din rasputeri sa implementeze fortat tehnologii noi si au sarit anumite etape …….. urmarea se vede acum ….. probleme peste probleme …..

  4. Ce tehnologii noi? Cand un avio (civil sau militar) are probleme; restul flotei este consemnata la sol pentru descoperirea problemei/indreptarea ei. „Tehnologiile noi” peste care au sarit dupa spusele tale cred ca totusi au fost verificate prin F22.

    • F-35 are tehnologii noi ce nu exista pe F-22.
      De exemplu MADL a fost testat cu succes si va fi introdus si pe F-22, dar nu pe toate.
      Arhitectura computerelor pe F-22 este una rigida si pe modelele mai vechi acest lucru nu va fi posibil. In consecinta va fi pastrat si IFDL (Intra-Flight Data Link).
      Americanii au invatat din experienta cu F-22, motiv pentru care pe F-35 arhitectura este una flexibila. Toate computerele vor putea fi aduse la zi (upgrade) pe masura ce tehnologia va evolua.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *