GHE-Orgheee! Tu nu esti normal?

Foto: Tudor Calin Zarojanu (Facebook) via Cristian Ganciu

Foto: jurcanumacheamamisu

33 de comentarii:

  1. Bai frate, ce e monstrul asta? Știu ca e o mașină făcută de niște băieți romani, dar varianta asta n am văzut o. Call me impressed! Cate o bucata în fiecare județ? Dacă ii pui și o mitraliera pe ea, avem și transportor:))

    • Masina nu e facuta sa fie transportor.
      Dar ar sta ffff bine la ISU.

      Interventii pe timp de iarna. Cate 2-3 masini destea in zonele unde iarna este viscol. Si se inchd drumurile.
      Si pe ambulante. Baragan, Dobrogea,

  2. Bravo lor! E vorba despre imagine. Noi suntem în Nato și UE. În loc sa luam tot ce e mai bun în domeniul militar și civil o tot lălăim ca nu avem bani. Ce și ar lua rușii și chinezii tehnologie vest. Noi putem și nu luam. Ce ar vrea unii resurse economice UE. Noi avem și nu luăm. Cum arata comunele din Alba și Cluj care au tras bani? Așa ar trebui sa fie toată România.

  3. Lasati astea cu BGS. Ar fi interesant de aflat cu ce se ocupa BGS, cum a monopolizat transportul de pacienti dializati in tara, de exemplu. Nu imi place aceasta masina, nu cred ca aceste GHE – O reprezinta vreun avantaj tehnic, nu cred ca ar trebui un site cu aceasta tinuta sa faca promo pt asa firma.

  4. Da, pare ca poti transporta orice, oriunde cu o masina de-asta! Una este parcata la Unirii si treptat o sa o vada tot Bucurestiul!

  5. Hai ca am ramas cu gura cascata nu de alta da eu leam trimis mai demult un comentariu da ca ar face un ghe-o 6×6 …bai fratilor l-au facut nu stiu daca au vazut comentariu meu dar l-au facut

  6. Faina masina ! Acu problema cu facutul in tara productie de serie de asemenea vehicule cred ca tine de niste licente pe care nu stiu cum le-ar putea obtine . E un exercitiu fain de concept dar … [ marele dar …]
    Interesanta si poza , ,pe de alta parte destul de reprezentativa cu ” Divizia Dezastre ” vizavi de oaresce gunoaie langa un cos plin …si un nene care se indreapta cu punga cu infulecaciuni spre gunoiul plin …parca ar spune ceva poza asta hahaha .

    • Ce licenta ca e facuta de ei poate unele componente gen motor, roti si arcuri sa fie cumparate de la diversi producatori

      • E facute din subansamble. E un foarte bun exercitiu dar nu ajungi cu ea in serie.

        Proiectarea tuturor subansamblurilor si punerea in functiune a unei linii de productie este infininit mai complicata. E ca atunci cand te joci cu LOGO si te hotarasti sa fabrici unul.

  7. E doar frumos colorat si roti multe si mari. Daca il pui sa treaca printr-o viitura sau il trimiti in conditii grele cum sunt mazurile in siberia ce cara lemne, jucaria asta frumos colorata pocneste la primul contact cu apa.
    E facuta pentru imagine dupa mentalitatea unora de la bgs.

    • @Financateri…mda, si mie mi-ar place sa vad mai multe teste si interventii in situatii reale si mai putine figuri. Au tot avut tot felul de inundatii saptamanile astea si nu prea le-am vazut.
      Asta imi pare ca un culturist de-ala bronzat, uns cu ulei cu dintii placati ca sa arate perfect si cu tubul de proteine dupa el. Si vine un miner zdrentaros genul „numa’ vana” si ti-l da cu cracii in sus in 10 secunde.

      • vrei sa o murdărească ?!….doar PR.

      • Nu imi place magaoaia, dar versiunea 4*4 a fost testata destul de intensiv si s-a comportat decent.
        https://www.youtube.com/watch?v=6hQkMiIdiR0

        • @priam
          ala nu e test, ala e PR.
          Test e sa o freci in poligoane, in conditii variate ca relief si anotimp, vreo 2-3000 de ore cu oamenii din firma, dupa care, cu suport tehnic limitat o lasi 1-2 luni pe mana celor de la IGSU sa o exploateze in sezonul inundatiilor si dupa aia inca 1-2 luni in sezonul zapezilor. Daca e interesata, poate sa faca acelasi lucru si armata.
          La sfarsit tragi linie si asta se cheama testare.

        • http://www.youtube.com/watch?v=GT94QZ664qk&t=3m43s
          De urmarit de unde am pus urmatoarele cateva secunde … 🙁

          • Ce fac aia cu masina acolo e circ. Cum e de asteptat are capacitate de trecere pt. ca e gandita aproape exclusiv pt. asa ceva. Dar… pt exploatare ai nevoie de o masina fiabila, previzibila si la un pret decent care sa se descurce timp de 10-15 ani in 90% dintre situatii. Pt. mai mult de atat ai senilate si elicoptere. Ar mai fi multe de spus.
            De aia spun ca am o oarecare doza de neincredere.

    • Vezi mai sus niste linkuri de la Marius. Ai acolo cateva clipuri cu variante 4×4. Nu sunt chair impotente.

  8. An sfarsit am ce poster sa-mi pun langa Jenna Jameson.
    Deci, aplicatii militare?

      • Hai no, ca putem face ceva. Stiu eu un baiat cu aparat de sudura si niste tigani la care le pui doar ce fel de „fer” ai nevoie si cat.
        On a serious note, cred ca ceva se poate face peste guma aia de Duster Army si asta poate fi un inceput.

        • Depinde foarte mult de ce e pe sub ea… Transmisie, suspensii, caracteristici motor. Imi pare mai mult o gluma de oras.

          • Cred totusi ca se poate face ceva, si astia de la 5th Gear a zis ca-i decenta. Si cand spun „ceva” ma gandesc la variante de Jackal-ul englezesc, in varianta MLC – medium load carrier.
            Da stiu, la noi nimic nu „se” poate. I ok si asa, visez cu ochii deschisi.

        • Masina asta e o gluma scumpa fara sanse de a fi produsa vreodata in serie. Aceeasi treaba o faci cu un camion sau cu un Hilux pregatit nitel la un cost infim prin comparatie cu „chestia” asta. Nu mai zic de Hummer…

          https://www.youtube.com/watch?v=DavDJTFfrMI

  9. O masina de PR, ca s-o bagi in productia de serie ar fi un cosmar, plus ca chiar nu stiu cat de rezistenta este. pare ceva construit intr-un atelier de entuziasti, de aici pana la un echivalent Humvee este o cale atat de lunga ca nu merita discutat.

  10. „I Don’t Get It”

  11. capatu satului

    la mintea mea, avand in vedere modificarile climatice din ultimu timp,
    ierni cu multa zapada si primaveri cu multe coduri de ploi, inundatii, etc, astfel de masini ar trebui luate la inspectoratu pt situatii de urgenta si la smurd,
    dar teama mie, ca daca s-ar cumpara ar merge doar sefimea cu ele si nu ar fi utilizate pt scopu achizitionarii,
    nu a trecut mult tip de cand elicopterele ministerului de intern carau ministrii si demnitari pt interesele lor personale in timp ce salupele cu droguri intra prin delta ca si cum trecem noi strada, iar pe nord a picat un elicopter Kamov, dupa, nu se stie cate, incursiuni,
    in ceea ce priveste utilizarea militara a ghe-o-ghe, ar trebui efectuata o analiza serioasa asupra fiabilitatii/ratei de defectare, posibilitatile de instalare blindaj, protectie NBC, alte cauciucuri etc.,
    atunci cand s-a mai vorbit despre ghe-o-ghe pe aici s-a dat un link pt produsu IMI combat guard, care este un pic altceva,
    produsu IMI are modificari la aripile interioare fata, blindaj, etc,

    • si ce ar putea sa faca o astfel de masina facuta din piese? sa o expuna in fiecare judet? pun pariu ca fost mea masina un Fiat Punto (facut pt Romania) trece prin locuri pe unde hibridul asta nici nu viseaza. Asta nu e masina, e macheta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *