HS Kallisto acolo si…HS Kallisto dincolo

Sau cand trece un cargobot peste tine…

„Marti, 27 octombrie 2020, in jurul orei 07:30, in zona maritima a Golfului Saronic, un cargobot s-a ciocnit cu NTHI KALLISTO (n.r. – Ν/ΘΗ Καλλίστω – M63, vanator de mine, 685 tone). Marina intreprinde toate actiunile necesare pentru a face fata incidentului,” se afirma intr-un comunicat al…Πολεμικό Ναυτικό.

Potrivit rapoartelor, Kallisto iesea din port cand cargobotul, identificat drept Maersk Launcheston, cu pavilion portughez (n.r. – conform altor surse e vorba de o nava din flota Essberger, Germania), s-a ciocnit cu pupa sa, provocand o avarie majora si inundare.

La bordul navei grecesti erau 27 de persoane si, potrivit unui oficial al garzii de coasta, doi dintre marinari au fost raniti usor in incident. Cei doi raniti au fost evacuati si dusi la Spitalul Naval din Atena. Rapoartele au adaugat ca echipajul ramas este bine si in siguranta.

https://www.protothema.gr/greece/article/1059139/thriler-me-ploio-tou-polemikou-nautikou-ehei-parei-klisi-exo-apo-to-limani-tou-peiraia

Greek Navy Minehunter HS Kallisto Cuts in Two After Colliding With Container Ship

19 comentarii:

  1. Dar… spre deosebire de fregata norvegiana nava greceasca nu s-a scufundat…

    8
  2. Grecii o ard ca in bataliile navale de acum 2500 de ani.

    23
  3. ‘tis but a scratch. O polișează un pic și aia e. :))

    O să râdă turcii de ei…

    2
  4. eu sunt profund impresionat. Un vas de 600 de tone este lovit in spate de unul de peste 50.000 t, pupa este retezata cu totul, nu moare nimeni si (deocamdata) nu se scufunda.
    Cinste constructorului

    19
  5. Eeeiese la polis ca de nare nici pe dracu nu sa scufundat ca norvegiana…. A lucrat cum trebuie constructor dacă nu se lasă dusa la fund

    1
  6. Avea compartimentele inchise

    2
  7. De, daca noi nu mai avem flota comerciala! 🙁 atunci a fi putut fi o putere maritima la Marea Neagra. Vapoarele aste de transport sunt spaima corvetelor, fregatelor si distrugatoarelor din toata lumea.
    Totusi, acum serios, parca la niste nave militare ma astept ca marinarii sa aiba un „situational awareness” mult mai bun si sa evite aceste accidente.

    9
    • In Golful Saronic este schema de separare a traficului pentru intrarea la Pireu. E o zona destul de aglomerata, multe nave sunt la ancora, multe sunt in miscare, unele ies, altele intra, mai sunt si veliere pe acolo, desi martea la 7:30 in octombrie cred ca sunt putine rau.
      Posibil sa fi avut vreo avarie la motoare sau la guvernare.

    • transportoarele de animale e cele mai periculoase ataca in special nave sigint

      3
  8. De nu ne lasa Base fără flota aveam și noi cu ce da peste rusi

    6

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *