Poza zilei: SB>1 Defiant si Black Hawk

Vertical Magazine – Twitter

14 comentarii:

  1. Nu inteleg de ce alde (Sandy)Bell n-au postat si ei ceva similar cu V-280 Valor langa un Black Hawk. Poate n-am fost eu pe faza.

    • Pentru că SB-1 și Blackhawk = Sikorsky iar Blackhawk (sau ~=) Bell. Și nu acceptă echipa de brand management și nici cei de la marketing & sales nu s-ar simți prea bine.
      US Army (care are programul Future Vertical Lift) ar înlocui de la Bell numai OH-58 Kiowa, dar parcă n-ar da așa bine un V-280 și un OH-58 laolaltă.

      1
      • 🙂 E doar o problema de timp, imposibil insa nu faca si aia o poza de comparatie.
        O schita parca tot vazusem pe undeva…si un model al variantei UAV „marinizate” (V-247), alaturi de un UH-1Y si MV-22:

        3
        • Eu am zis că Bell nu or să îi publice poză lîngă un Blackhawk.
          Din motive de gestiunea imaginii brandului, de marketing & vînzări și poate chiar de copyright.
          Army poate să facă ce vrea ea 🙂
          De altfel și comparațiile cu machete și desene detaliate postate mai sus sînt tot cu produse Bell 😉

          1
  2. Salut.ho ho ho si noi nu ne punem la rand.

    1
  3. Vreau și și.

    1
    • Florin,ai grija ca se duc acum la vecini sa ia Gazzele urile alea,asa mai light,mai ca la tara…vb lui Alex,vise mari,chiloti mici….de 25 de ani tot iau elicoptere de atac….Dracula ii zicea,eram in generala,am aproape 40 acum ??‍♂️….din Dracula din 96-97 in 2021 a ramas doar Dracu de elicoptere ?
      Sa zicem bogdea proste de NSM si Hermes 450 daca iau si JLTV urile la FOS ma imbat…????

  4. Off the record…RM …cam cat e halatul….asa pt 2030+ ca pana nu le cad palele la Pume nu se ia nimic oricum…?‍♂️

  5. Poza sexy…..Mature Content 🙂

    5
  6. Când ai politruci care compară bugetul cu portofelul unui fraier din autobuzul aglomerat, nu o să vedeți nici măcar Airbuse noi. Bogdaproste UE, că fără ei nici la SMURD nu apăreau d-alea mici și ieftine

    7
  7. Faina poza .Chiar sunt curios care va fi deznodamantul competitiei asteia . Ambii competitori au proiecte interesante , cam greu de ales

    2
  8. Ce ii mai mananca in dos pe astia sa se complice!! Cariciopter cu rotoare coaxiale cu zero experienta in domeniu(singura realizare notabila e kaman k-max) plus elice propulsiva in coada. Imi e groaza ce imbarligatura de cutii de transfer si reductoare e pe acolo. Rata de disponibilitate o sa tinda spre minus infinit. Daca il selecteaza vor adauga in panoplia cu „realizari” inca una langa zumwallt, LCS, f35, osprey, gerald ford & comp. Astia chiar nu au ce face cu banii!!

    1
    • Dar Gerald Ford afara de catapulta electromagnetica are probleme?

    • relativ… nu vad de ce nu ar putea sa le iasa, nu vorbim de europeni sau de rusi. oricum, au mai avut teste cu rotor coaxial. si cu elice impingatoare. oricum, elicea este redundanta, daca e „kaput” injura si zboara mai incet, mai putin economic…
      by the way… vezi cate cutii de reductie/transfer are un black hawk, nu e diferenta asa de mare, doar ca la ala legatura cu rotorul anticuplu este critica.
      si care e problema cu zumwalt? in afara de faptul ca nu sunt, au anulat programul si mai ales componentele (reduceri azi, s-au cumparat inutilele alea LCS; cresc costurile maine, cand vor trebui sa implementeze tehnologiile alea noi pentru a face diferenta fata de fortele navale ale unor „near peer adversaries”).
      f35? un pic intarziat…
      osprey? cam scumpe, dar functioneaza. la fel si ch53k; gerald ford are probleme la catapulta electromagnetica, se vor rezolva. americanii isi rezolva problemele, „shortcomings”-urile…chiar nu e cazul ca „expertii” romani sa le duca grija americanilor..

      oricum, strict legat de articol, ambele concepte sunt foarte tari… probabil, in stil american, vor fi achizitionate ambele. si ar fi bine daca „ne-am lipi” si noi de ceva pe acolo, probabil ca „se trage” de pume inca vreo 10 ani …

      3

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *