Airbus sărbătoreşte 50 de ani

 

Noi, la Airbus în România, avem dublu motiv să sărbătorim cea de-a 50-a aniversare Airbus pentru că Airbus şi România împărtăşesc, de asemenea, aproape o jumătate de secol de cooperare. Erau anii ’70 când IAR a construit primele elicoptere sub licenţă Airbus, iar astăzi toate aparatele Airbus care zboară în lume au cel puţin o componentă produsă în România. Airbus este astăzi un jucător important în industria aeronautică din România, având peste 6.300 de angajaţi direct şi indirect. În acest moment de sărbătoare avem încredere într-un viitor promiţător, sperând la încă cel puţin 50 de ani de cooperare.România are oportunitatea de a construi pe plan local modelul IAR- H215M pentru Forţele Armate. Să profităm de această oportunitate şi să readucem România în clubul select al producătorilor de elicoptere!

La mulţi ani, Airbus! 

La mulţi ani, Airbus România!”

Serge Durand, responsabil pentru România al Airbus

 

Airbus sărbătoreşte 50 de ani de progres şi pionierat

@airbus #Airbus50

 

Toulouse, 29 mai 2019 – Airbus a lansat o campanie globală pentru a marca aniversarea de 50 de ani a companiei, prezentând momentele cheie şi progesul înregistrat în ultimele cinci decenii.

Campania începe astăzi prin marcarea a 50 de ani de când ministrul francez al Transportului, Jean Chamant, și ministrul german al Economiei, Karl Schiller, au semnat o înțelegere în 1969, în cadrul Paris Air Show, pentru a dezvolta în colaborare avionul A300, primul avion european cu două culoare, două motoare, pentru zboruri pe distanțe medii.

Guillaume Faury, CEO Airbus a declarat: “Povestea Airbus este una despre ambiție și progres, un exemplu de integrare europeană. De peste cinci decenii, am adus împreună companii din aviația civilă și de apărare de pe întreg continentul. Timp de 50 de ani, am inițiat multe proiecte cu pasiune și am inovat, transformând industria și ajutând societatea să meargă mai departe. Airbus este povestea unor bărbați și a unor femei incredibile, o poveste a marilor realizări din trecut și, mai ales, din viitor.”

Începând din 29 mai până în 17 iulie, campania va aduce la viaţă aceste povești prin conținut nou, interactiv publicat pe platformele Airbus. Campania prevede publicarea unei noi povești în fiecare zi, timp de 50 de zile consecutive, evidențiind oamenii și inovațiile care au pus compania în mişcare. Campania prezintă activitatea Airbus: avioane comerciale, elicoptere, diviziile Spațiu şi Apărare, alături de alte programe și inițiative.

Campania care marchează aniversarea a 50 de ani vizează și viitorul, explorând modul în care Airbus continuă să schimbe industria prin inovaţie, abordând temele cele mai importante ale societății, fie că vorbim de pionierat în dezvoltarea zborurilor electrice pentru a reduce emisiile, de digitalizarea designului aerospațial sau de dezvoltarea de noi soluţii pentru mobilitatea aeriană urbană.

Facilităţile industriale Airbus vor marca de asemenea acest moment, începând la Toulouse cu o paradă aeriană a întregii familii de avioane comerciale Airbus, însoţite de escadrila de acrobaţie aeriană a Forțelor Franceze.

Video paradă aeriană Airbus la Toulouse_Aniversare 50 de ani

Pentru a urmări cele mai noi povești din campanie, accesează:  https://www.airbus.com/airbus50

 

5 comentarii:

  1. Sincer, nu prea înțeleg abordarea francezilor.
    Ei spun că SA-330 este un elicopter vechi, și ne propun un AS-532 în locul lui. Puma este, într-adevăr, un model mai vechi, din anii ’60, comparativ cu Cougar-ul din anii ’80, asta așa este, dar merită să mai investim într-un elicopter care are deja 40 de ani? Adică, practic, mi se pare că suntem în situația în care am schimbat MiG-urile 21 F cu varianta Lancer. Schimbul nu e neapărat rău, deoarece Lancer este un aparat mai nou, comparativ cu F, dar în final am ajuns la un F-16. Iar la fel este și Cougar față de Puma.

    Nu spun că aparatele Cougar sunt proaste, ba chiar ar avea piața lor. Dar, dacă tot investim niște bani, n-ar fi mai bine să ne uităm la ceva mai modern?
    Doar întreb.

  2. Strategia Airbus si felul in care vor sa bage pe gat niste vechituri resapate(performante inca ce e drept) e cel putin dubioasa. Chiar nu inteleg de ce nu ofera ceva mai nou.

    • doar pentru ca arata la fel nu inseamna ca sunt la fel. ale americanilor arata la fel pe exterior dar asta nu inseamna ca sunt la fel

  3. Apropo , anul asta ar trebui sa apara demonstratorul elicopterului de viteza derivat din ”Ghepard ”…a celor de la Airbus . Poate la Le Bourget …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *