Altii mult mai prosti ca noi: generalul Emil Streinu

Aceeasi ciorba re-ncalzita, dar cu alt “guru” pe post de bucatar

Cu subtitlul: “Alt prost, acelasi banc!”

 

Socat am fost, nu de declaratiile acestui “initiat”, ci de faptul – aflat de mine de foarte putin timp – cum ca individul este general al Armatei Romane!

Adevarat si Catalin Voicu este general si primarul Sectorului 2 este general si Dumnezeu stie cati alti astfel de indivizi au stele pe umar… Asta ca sa pricepem ca nici ofiterul nu mai e ce a fost odata, daca astfel de specimene ajung  generali.

Dar revenind la domnul Emil Streinu, domniile voastre il cunosc mult mai bine de la televizor acolo unde stimabilul are diverse aparitii in care discuta subiecte “demne” de un general roman: aparitii de OZN-uri, parapsihologie, ingeri, demoni, civilizatia din interiorul Terrei, tainele vietii si ale cosmosului, fiind si un prolific scriitor.

emil-strainu

Chiar are si fata de general si om destept

Dintre “operele literare” ale domniei sale NU va recomandam sub nici o forma sa cititi:

  • Extraterestrii, Hitler si Proiectul tehnologiei stelare
  • OZN – Cartea Misterelor
  • OZN – Extraterestrii pregatesc invazia
  • Iluminatii, extraterestrii si controlul mental

Etc, etc, etc…

Asadar domnia sa este expert de expert in invazii extraterestre, tehnologie stelara si mai are si alte “carti” – foarte groase de altfel – care trateaza pe larg tot soiul de “mistere” si alte chestii din aceeasi colectie cu ghicitul in ghioc, zat de cafea sau datul in bobi.

Astfel generalu’ ne explica cum rusii, mai haini la suflet de felul lor, au un plan banditesc si bineinteles marsav sa ne invadeze tarisoara, dar haideti sa invatam strategie si tactica militara de un general al Armatei noastre!

Zice domnul Streinu ca  invaziei va incepe prin orbirea radarelor romanesti si aici incepem cu citatele:

Agresiunea prin surprindere – blitz attack – ar putea debuta noaptea sau în zori, duminica sau pe fondul unei sărbători, prin 2-3 valuri de atac ale aviaţiei de vânătoare-bombardament sprijinite de aviaţia de vânătoare, care în primele 60 de minute ar anihila sistemele de cercetare prin radiolocaţie, adică radarele, şi de apărare antiaeriană, prin folosirea sistemelor de cercetare-lovire de mare precizie şi a rachetelor antiradiolocaţie şi de croazieră cu baza aeriană, la sol sau navală”, explică Gugustiucu’.

Asadar noaptea sau in zori, duminica sau in zilele libere, nu ni se explica de ce rusii ar prefera zilele libere, noaptea sau zorile zilei, dar cateva fraze sunt mai hilare.

  • “vânătoare-bombardament sprijinite de aviaţia de vânătoare”, ei bine se pare ca gugustiucu’-general n-a auzit inca de “multirol”, confundand conceptul de CAS – cu un atac premergator invaziei, atac care ar fi executat exclusiv cu rachete de croaziera
  • “sistemelor de cercetare-lovire”, ei bine trebuie sa cadem de acord ca pentru un asa grad inalt domnu’ nu prea le are cu limbajul militar
  • “Rachete anti-radiolocatie”…Hmmm io stiu ca le zice toata lumea, inclusiv producatorii “Rachete anti-radiatie”…

Dar mergem mai departe…

Cica in 6(sase) ore ivanii ar debarca/desanta in Romania 60 de mii de soldati! Zice domn Streinu ”3 pana la 5 divizii aeropurtate”, doar ca o divizie aeropurtata are peste 10 mii de oameni, dar trecand peste astfel de “fineturi” un calcul simplu arata ca intreaga flota de avioane de transport militare rusesti, calculand aici An-22, An-124, An12, An72, si Il-76 nu ar fi capabile sa transporte 50 de mii de oamnei in sase ore, asta daca ivanii nu detin niscai OZN-uri parapsihologice (despre care generalul Streinu ne-a avertizat de altfel!) Mai ales ca “diviziile” au in compunere si destula tehnica de lupta, inclusive vehicule…

download

Catalin Voicu, alt general roman, acum si recidivist…

Ar trebui ca intreaga flota de transport sa faca foaaaarte mult zboruri dus-intors si in mod sigur i-ar lua mai mult de sase ore, doar ca nu este nevoie, in prezent VDV-ul rusesc are in compunere patru brigazi, foste divizii, plus cateva alte unitati auxiliare. In mod foarte clar patru brigazi, chiar rusesti, cu greu pot atinge 20 de mii de oameni, astfel ca domn general Streinu ne prooroceste ca ivanii ne vor ocupa cu mai mult decat dublul trupelor pe care ivanii saracii le stiau va fiind in ograda lor…

Baza atacului miselesc va fi, ca si in cazul altui scenariu “faimos”, tot Dobrogea, generalul nostru neintelegand ca Dobrogea saraca este efectiv cea mai proasta zona de unde un inamic sangeros poate incepe o invaziei a Romaniei, pentru doua motive foarte importante, motive pe care orice locotenent ar trebui sa le vada imediat:

  • desantul amfibiu, este efectiv cea mai dificila operatie militara din cartea operatiilor militare din toate timpurile. Evident ca sa pui piciorul in Dobrogea tre sa executi un desant amfibiu…
  • Dupa ce ai desantat amfibiu la Mamaia, tre s-o iei spre vest ca sa ajungi la Bucuresti, ori stim cu totii, ca atunci cand o iei spre vest din Dobrogea dai nas in nas cu Dunarea!

Ori fortarea unui curs de apa este a doua cea mai dificila operatie militara si cum Dunarea nu-i orice curs de apa, ci ditamai fluvial, fortarea sa este un efort gigantic,  care implica pierderi enorme, riscuri pe masura, asadar orice militar adevarat (il excludem aici pe domn’ Streinu), se va feri ca dracu de tamaie sa-si planifice operatiile militare avand la baza o debarcare amfibie urmata curand de fortarea Dunarii…

 

Acum sa nu credeti ca acest gugustiuc trebuie luat prea in serios. Evident asta e general cum sunt eu preot incas, iar Libertatea este ziar tot asa cum tot felul de stoarfe, prezentate prin media noastra, sunt dive sau vedete 🙂 , doar ca daca va uitati dimineata prin autobuze sau metrou, lumea citeste-n dracii fituica, si “lumea” care citeste astfel de hartii este prin definitie mai slaba de minte, scenariul generalului-gugustiuc s-ar putea sa sperie gospodinele, vanzatoarele din hypermarket, agentii de paza, adica o buna parte din forta de munca a Tarii, ca doar astfel de locuri de munca mai avem, cu asa generali…

Ma tot intreb de ceva vreme, care mama lui Kuzka or fi criteriile pe baza carora unii ca astia ajung generali?! Ca sa ajungi general ai nevoie sa fi numit de presedintele tarii, asa este in toata lumea, si ma intreb cine din MApN l-a propus pe idiot si care presedinte a fost atat de prostanac incat sa-i semneze astuia decretul de ridicare in grad…

Declaratiile… generalului au fost facute in exculsivitate pentru „ziarul” Libertatea.

 

GeorgeGMT

 

 

 

134 de comentarii:

  1. Raspunsul la ultima fraza din articol este „altii mai idioti ca asta/astia!”. „Initiati” de astia avem multi, toti scriitori prolifici de maculatura ozenistico-octogonista, multi dintre ei fosti ofiteri MApN sau MI/DSS, maculatura crezuta de multi impatimiti sau aiuriti. Nu-nteleg de ce astfel de oameni, teoretic cu intelect cel putin de nivel mediu, scriu, propaga, cred si inventeaza astfel de aberatii. Sa fie banul, sa fie motive de natura patologica, sa fie, sa fie…Cert este un lucru, sunt dezinformari crase, asta ca sa nu zic ca-i delirium tremens, c-atunci ar fi grav la astfel de personaje, candva active in uniforma.

    2
    • Io zic ca este doar prostie si-l banuim degeaba ca ar avea o inteligenta macar medie. Cine l-a audiat la TV pe pitecantrop cred ca nu a ramas cu prea multe banuieli ca individul stie ce vorbeste.
      Cu toate astea este general de brigada!

      • In cazul unui conflict folosea raze gamma si betisoare parfumate contra inamicului.

        Serios vorbind trebuie sa luam atitudine contra astora care raspandesc prosti ! De aia ii si opresc pe aia care incearca sa reinventeze istoria dacilor, e acelasi principiu.

        Suntem urmasii a doua popoare extraordinare si nu inteleg necesitatea unora de a veni cu tot felul de teorii tampite si lipsite de bun simt. Va e rusine cu mostenirea latina din partea celui mai mare imperiu al omenirii ? Unii sunt asa de tantalai de imi vine sa ii iau la palme cu cartea de istorie.

        Cat despre nea caisa asta cu extraterestrii lui trebuie ironizat si satirizat pentru a opri turma fara creier in a il urma in gandire.

        Un popor fara educatie e un popor fara cultura si un popor nu poate exista fara o cultura comuna. Daca unora le e teama ca disparem e din cauza asta ca ne distrugem singuri cultura.

        2
      • george GMT de acord cu argumentele prezentate in articol insa si domnul stainu are dreptate in ce spune datorita diferentei mari de echipare si tehnologie militara intre rusi si noi , chiar daca un curs de apa cum e dunarea ar trebui sa fie dificil de fortat cand inamicul i-ti este mult superior si are superioritate categorica pe campul de lupta si te-a si lasat fara structuri de comanda functionale s-ar putea ca acea fortare a respectivului curs de apa sa nu mai fie chiar asa de dificila .

        1
  2. ca sa nu mai zicem ca daca vrei sa treci dunarea ar fi practic ca si cum ai forta doua rauri…de ce? pentru ca Dunarea a format niste insulite pe acolo si exista o singura fasie de cativa kilometri pe unde ar putea sa forteze fara sa fie nevoiti sa faca si o a doua trecere…sau pot sa mearga spre galati si sa mai piarda cateva ore…

  3. sper ca e in rezerva general. cum a trecut omul asta testele psihologice periodice din cadrul armatei? de acolo incepe buba. Filtrul sigur nu e bun. Ii mai lipsesc niste urechi de Mickey Mouse si e gata treaba

    1
  4. ..pai unii comentatori de pe aci aduc exact acealesi argumente dar bazandu-se pe ‘profetiile’ atribuite lui Arsenie Boca si unor greci din ‘muntele Athos’, rusii (localnici +voluntari) nu sint in stare sa anihileze ‘ukrainienii’ din aeroportul Donetsk (dupa luni de asediu) dapai sa ‘invadeze’ state Nato..restu tine de visele ude ale unora (platiti sau din prostia proprie) altii de o anumita doza de rasism proprie unei anumite etnii ce se considera ‘popor ales’.

    • Cred ca rusii au nevoie de aeroportul din Donetsk cat mai putin afectat, de aceea nu folosesc arment greu gen Uragan sau mortire grele, pt. a fi usor de reparat si aduse rapid MIG 29-urile (care erau deja de cateva zile trimiese demontate spre Ucraina poate si in ideea de a le filma, cand il vor cucerii, ca fiind pe aeroport si deci capturate de rusi+pro nu trimise de rusi. Un „argument” perfect pt. aliatii europeni ai Rusiei) spre a forma aviatia „Novorusiei”, sunt video-uri cu „nou forta aviatica” + poze in care rusii repictau avioanele cu steagul Novorusiei.

      Deoarece aeroportul are foarte mare semnificatie strategica, ex: el poate destabiliaza o zona intinsa din jurul lui aproviziona rapid fortele inaintea unui atac, lansa atacuri cu aviatia de acolo, etc Ucraina a trimis cei mai buni soldati si voluntari acolo + suficient armament. Dar nu stiu cat mai pot rezista deja sunt de cateva luni sub atac.

  5. Să nu uităm ”specializările” în arme psihotronice, parapshice și desigur armele super secrete geofizice…am vaga impresia că oricine cam poate să intre în armată…culmea că acu 2 ani când am fost încă se mai dădea psihologicul…ăsta cum o scăpat???

  6. ” – Aţi inventat un dispozitiv de alungat farmecele. Chiar vreţi să le luaţi vrăjitoarelor pâinea de la gură, nu vă e teamă că vă blestemă?

    Emil Străinu: Domnule Gabriel Tudor, unii dintre noi n-am uitat că aţi lucrat ani buni la revista „Dracula”! Să nu ridiculizăm ceea ce nu cunoaştem! Aparatele și dispozitivele de care amintiţi sunt destinate în principal medicinii energetice sau protecţiei împotriva unor agresiuni info-energetice, protecţiei persoanelor care acţionează în medii geo-patogene sau bio-psiho-patogene, celor care lucrează în medii radiative periculoase, altele decât radiaţiile ionizante. Să priceapă cine poate…”
    (interviu luat pe 28 decembrie 2012)
    Greu de priceput, asta e … 🙂

  7. Un idiot…stau si ma intreb cum a ajuns un baiat de asta general…

    1
  8. PS
    poate scrii un articol despre debarcarea din Gallipoli (trupele ANZAC chiar au incercat sa cucereasca Stramtorile Bosfor si Dardanele) dar si-au furat-o grav de la otomani).

    • @Cristi. Am vazut recent pe History un reportaj fff bine documentat despre Gallipoli, despre Churchil, despre ANZAC, despre Kemal Ataturk, despre ceea ce-a fost acolo. Extrem de interesant! S-a spus totul acolo, chiar daca pentru istoricii britanici si australieni a fost dureros, insa istoria trebuie spusa asa cum a fost in realitate, nu inflorata si plina de patrotisme propagandistice.

  9. Bre, amu daca ne-om integra „in absolut” om pricepe cum vine chestia cu „radiatii ionizante, medii radiative periculoase, agresiuni info-energetice, medii geo-patogene”? Io ma bag, absolut! Cre’ ca daca ne sprituim un pic, in grup omogen si indivizibil, pe indivizi adepti ai ROMilitary, o sa vedem toate chestiile astea, tangibile acum doar de catre „initiati”. Hmm, ce ziceti, intram in „absolut”?

  10. Sa ne distram un pic cu „Vizita mea pe Saturn” a lui Leonida Bucium:
    „La cererile catorva din cititorii acestui site, revin cu acest articol pentru a detalia recenta mea calatorie telepatica pe Saturn, intreprinsa cu scopul anihilarii catorva Reptilieni importanti.

    Calatoria a inceput in seara zilei gregoriene de 19 ianuarie 2009. Cu obiectivul clar de a localiza locatiile-vizuina ale Reptilienilor din speciile agresoare Serpiliana si Balauriana, m-am echipat cu Dispozitivul de Bruiaj al Interferentelor Magnetice Draconiene (DBIMD, disponibil in comert, speram, de anul viitor) si o umbrela, pentru ca vremea se anunta una ploioasa. Am purces astfel la lungul meu drum telepatic pana pe taramul indepartat al lui Kronos.

    Calatoria a durat circa doua ore, fara probleme majore (poate cu exceptia unui grup razlet de nave vulturiene de voiaj interdimensional stationate in apropierea satelitului Callisto al planetei Jupiter). Ca de obicei, accesul pe Saturn este inca imposibil datorita restrictiilor gazoase ale planetei. In schimb am plutit peste inelele de gheata si de praf ale Saturnului, inspirand si cateva guri de heliu totodata. Oprirea mea a fost pe satelitul Titan, unde am localizat locatia secreta a Inaltului Consiliu Reptilian de Agresiune Goriliana (ICRAG – organism in fata caruia raspunde Entitatea Miscarii AntiGoriliene, cunoscuta pe Terra sub numele de EMAG), in apropiere de Polul Nord al satelitului. Derutati de aparitia mea surprinzatoare, Detasamentul de Garda al Marelui Sarpe cu Pene (DGMSP) s-a repliat intr-un numar impresionant, moment in care am activat DBIMD si trupele au fost demolecularizate instantaneu. In acelasi timp, veti fi bucurosi sa aflati ca Guvernatorul Balaurian al razei 4 a Sistemului Solar a fost vaporizat temporar intr-un nor de metan.

    Cu misiunea incheiata, nu imi mai ramasese decat sa astept urmatorul val telepatic ce urma sa ma aduca inapoi pe Terra. In cele cateva ore de asteptare in ploaia care a cazut necontenit de la venirea mea, am putut observa totusi un superb apus de soare. Pe cerul auriu al Titanului, printre picaturile incandescente de metan criovulcanic, se putea distinge Gigantul de Foc strecurand raze multicolore prin inelele de gheata si praf ale Saturnului, disparand treptat la orizontul satelitului. A fost o imagine mirifica, iar satelitul Titan il recomand cu cea mai mare caldura pentru urmatoarea excursie telepatica a oricui.

    Peste cateva ore, a venit si valul telepatic care m-a adus din nou “cu picioarele pe Pamant” (pentru a face un joc de cuvinte). Urma o saptamana grea, in care trebuia sa exorcizez cat mai multe fiinte agresoare dizidente pe Terra.”
    🙂

  11. O sa joc eu un pic rolul de „avocatul diavolului” aici hehe

    “Agresiunea prin surprindere – blitz attack – ar putea debuta noaptea sau în zori, duminica sau pe fondul unei sărbători, prin 2-3 valuri de atac ale aviaţiei de vânătoare-bombardament sprijinite de aviaţia de vânătoare, care în primele 60 de minute ar anihila sistemele de cercetare prin radiolocaţie, adică radarele, şi de apărare antiaeriană, prin folosirea sistemelor de cercetare-lovire de mare precizie şi a rachetelor antiradiolocaţie şi de croazieră cu baza aeriană, la sol sau navală”.

    Textul de mai sus imi pare chiar coerent si realist. Am inteles ca generalul a fost ofiter de radiolocatie si aparare AA, ceva de genu, chiar daca foloseste denumiri mai vechi (vanatoare-bombardament in loc de multirol etc etc) cred ca in domeniu asta se pricepe.
    Atacul in perioadele alea are sens si nu e o noutate (multi sunt liberi, nu sunt in unitati, lumea e mai relaxata, doarme, petrece), mijloacele si tintele sunt foarte realiste, parerea mea (chiar daca atacul nu ar avea un succes de 100% ).

    Cu debarcarea si eu cred ca exagereaza (pana la a ajunge la chestii nerealiste), dar daca o face pentru a suna niste alarme si a face pe unii sa se ocupe mai mult de dotarea armatei e un lucru bun.
    Mai ales acu cand se pare ca si americanii ar deveni mai interesati in a impulsiona dotarea armatei noastre, care ca de obicei cam scartaie rau (pacat de oameni care ca de obicei la noi sunt peste tehnica si se chinuie sa compenseze cu asta dotarea mai slabuta)

    In rest, ca se ocupa de OZN-uri si mistere, aia e partea a doua. Sunt oameni foarte onorabili (si vorbesc inclusiv de savanti) care cerceteaza serios subiectul si cred in existenta lor (ori a altor civilizatii, ori a tehnologiilor secrete umane etc etc). Vedeti doar Jaques Vallee sau Dan Farcas de la noi de ex. (sunt destui altii).

    Ca omu mai fabuleaza pe ici pe colo si aici (nu cred ca sunt multi care stiu prea multe in domeniu asta al OZN-urilor si misterelor de tot felu hehe) asa o fi, o vrea si el sa-si vanda cartile si tre sa le umple cu ceva, chiar daca in parte cel putin sunt aiureli ori sunt chestii inspirate de la altii.
    Nu inseamna insa ca astfel de fenomene nu exista (eu unul cel putin cred asta).

    4
    • Radule eu insumi sunt un mare fan al cartilor despre OZN-uri si alte asemenea, insa te-as ruga sa incerci macar sa-i frunzaresti mamimutoiului o carte si mai vorbim dupa aia.
      Militar vorbind e tufa de Venetia, habarnuare despre ce vorbeste. Duminca sau de Craciun unitatile care fac parte din zona razboiului AA sunt tot timpul acoperite cu personal, radarele sunt automate astfel ca nu prea ai cum sa-i iei prin surprindere, iar la ce dotare avem noi chiar n-are rost inamicul sangeros sa-si faca griji…
      Cand te apuci sa dai termene si intervale de timp se presupune ca stii buine despre ce vorbesti… nu-i cazul aici.

      Individul nu suna nici o alarma ci doar inceraca sa ne faca sa credem ca in fata unui atac rusesc n-avem nici o sansa si, pe cale de consecinta, nici nu merita sa luptam! Nu am vazut in „prezicerile” guru-lui nimic despre capacitatea de lupta a armatei ci doar banguieli pe acceasi tema expusa pentru prima oara de Valentin Vasilscu.
      De altfel ma indoiesc foarte sincer ca acest general stie cu ce se manaca un TPS 79 sau radar cu microunde.

      Vis-a-vis de domeniul OZN, asta chiar fabuleza! Evident nimeni nu stie prea multe, dar sunt foarte multi oameni seriosi care abordeza fenomenul stiintific, cu bun simt si incerca astfel sa mearga mai departe, nu-i cazul acestui pachiderm.

      • @George

        Pai a pastrat secretu despre dotarea noastra si capacitatea de riposta, de aia nu le-a pomenit hehe. Mai glumim acum.
        Si da, desigur ca exista ture permanente si sunt totul timpul oameni pregatiti in serviciu, dar ideea ca un atac prin surprindere se da cel mai probabil in astfel de perioade (noaptea, duminica, de sarbatori, cand inamicul e putin mai relaxat teoretic) e realista si nici nu e macar noua, a fost folosita de la Scipio Africanul la Vlad Tepes.
        Nu inseamna ca inamicul chiar va fi luat pe nepregatite insa. Sunt sigur ca ai nostrii, in ciuda tehnicii in general mai putin sofisticate (si mai putina, ca numar) nu ar fi nici luati prin surprindere nici anihilati total.
        Legat de invazii surpriza in Romania, cu zeci de mii de inamici in cateva ore evident ca acum e ceva de domeniul fanteziei.
        Totusi ideea ca trebuie sa fim mai bine dotati dpdv tehnic (si numeric la anumite categorii) e buna, daca la asta batea generalu. Daca batea la „n-are rost sa luptam” inseamna ca batea campii intr-adevar, ceea ce nu e normal (de asta ma indoiesc cumva, nu stiu ce sa zic).

        Cat despre cartile lui, am frunzarit doar una, demult (cred ca sunt ani de zile), cu razboiu geofizic ceva. Imi amintesc ca era destul de tehnica asa, adica nu era vorba de vraji, paranormal si alte asemenea chestii empirice, nici macar despre OZN-uri (era ceva cu modificarea climei, inundatii, cutremure, ionosfera etc etc,). N-am avut placerea sa aflu de la dansul care a fost treaba cu Hitler, iluminatii si extraterestrii care pregatesc invazia sau ce titluri ai pus acolo hehe. Da mai facut curios, daca rusii pot invada in halu asta pai cum or face-o extraterestrii ma gandesc, care sunt la ani lumina (probabil ca dezvoltare cel putin, nu stiu de loc de bastina hehe).

        Am vazut de-a lungul timpului cateva emisiuni cu el (recunosc, si pe mine ma pasioneaza cat de cat astfel de subiecte). Sigur, sunt si multe speculatii si chiar fantezii in domeniu asta, dar nu mi s-a parut ca era chiar cel mai fantezist. Sigur, uneori parea ca zburda pe campii (totusi nu la nivelul celor care spun ca s-au luptat cu reptilienii sau mai stiu eu ce hehe), alteori insa parea chiar cu picioarele pe pamant cum se zice, cred ca depindea de companie. Daca era alaturi de oameni mai seriosi se mentinea si el asa, daca era vorba de emisiuni mai senzationaliste o mai lua si el pe campii.

        1
      • Domnule George GMT, spuneti ca sunteti fan al OZN-urilor iar apoi spuneti ca
        „maimutoiul„ fabuleaza in domeniul OZN.
        Eu cred ca sunteti putin frustrat deoarece nu aveti argumente cu care sa-l contraziceti. Apelativele de `gugustiuc`, `maimutoi` etc. adresate domnului Strainu nu va fac cinste.
        Am zis!

        2
      • Nu o să va vină să credeți,dar la radar omul se pricepe!Dar ,la fel ca la fotbal,chibiții știu mai bine!

        1
  12. La faza cu atacul dimineata in zorii unei duminici sau sarbatori subscriu si eu. E cel mai normal /posibil moment sa ataci !.
    Si mai am o nelamurire..de ce presupune toata lumea ca desantul maritim pe malul marii e imposibil? Aduceti-va aminte ca pentru rusi nimic nu e imposibil si daca o armata normala are in vedere pierderile de material uman sau tehnica militara, armata rusa nu e preocupata de astfel de amanunte.
    Si inca ceva .. toti presupuneti, nu stiu de ce, ca dupa debarcare ar trebui fortata Dunarea ca sa ajunga la Bucuresti.
    Sa lasam deocamdata de-o parte faptul ca daca s-ar pune la cale un desant pe malul marii care ar avea ca prim scop cucerirea capitalei prin fortarea Dunarii, Primul Obiectiv al rusilor inaintea desantului propriu zis ar fi asigurarea prin orice mijloace a podurilor de peste Dunare.
    Din punctul meu de vedere cucerirea si pastrarea podurilor este mai importanta decat desantul in sine.Daca vrei capitala repede, iti trebuie podurile.Fara poduri faci desantul degeaba sau ai pierderi foarte mari!
    Dar… poate nu vor capitala, deci nu au nevoie de poduri. Dar.. poate fac desantul ,cuceresc Constanta si instalatiile portuare, bombardeaza ei(rusii) podurile si le arunca in aer(si sa te vad romane cum te duci tu in Dobrogea acum.).. si astfel si-au creat coridorul perfect spre Bulgaria si Stramtorile Bosfor/Dardanele.
    Nu vi se pare ca e mai usor sa te aperi pe acest coridor format de Dobrogea? Si cu teren ferm sub picioare in partea de sud care sa-ti permita avansul ? Si cu instalatii de incarcare descarcare in Constanta?
    De ce sa-ti bati capul sa cuceresti capitala? Daca esti conducator rus pragmatic ti-ai pregatit din timp o clasa politica obedienta si corupta in tara tinta care sa proclame invazia drept ajutor fratesc impotriva ISIL … si care clasa politica sa acorde drept de trecere trupelor ruse in drumul lor spre lupta cu islamismul .
    Un popor tampit si incult inghite orice prostie cu polonicu!
    Si ca o concluzie.. inainte de renastere economica, sau de dotarea armatei, sau de agricultura trebuie cultura fratilor.. trebuie invatamant bun..era sa zic scoala ca pe vremea lu Ceausescu…dar aia nu se mai intoarce!
    Cam atat avui de spus…despre acest articol.. pe de alta parte domnu George, sincer ,adica parerea mea este ca fiind tu un fel de formator de opinie nu ar trebui sa dau tonu la defaimari in articolele tale impunand astfel linia pe care s-o urmeze cei ce citesc .
    Scrie articolul obiectiv si lasa-i pe cititori sa emita injurii sau aprecieri .
    Nu-l cunosc pe Streinu nici macar nu l-am citit ,nu am nici o empatie cu ce zice dinsul dar cum totusi in aceste vremuri ciudate adevarul umbla-n zdrente si cu capu spart ma deranjat virulenta atacului la opinia dansului.

    • Cucerirea Dobrogei si doar a Dobrogei nu este fiablia militar vorbind, oricine ar face acest lucru si-ar expune trupele unui puternic atac din flanc, si oricat de puternic ar fi si-ar luau in barba cu foarte mult succes.

      Podurile pot fi securizate prin desant aerian, doar ca legile militariei spun ca desantu’ asta aerian trebuie sa poata tine respectivele poduri cam 24 de ore, pana cand unitatile terestre vin sa-i sustina, ori cu cu un desant amfibiu pe cap ma indoiesc sincer ca un general rus si-ar juca intreaga campanie la zaruri punand in practica asa plan ciudat 🙂 , cu atat mai mult cu cat Rusia nu detine astazi (si sigur nu in Marea Neagra) tehnica de lupta capabila sa sustina o debarcare de avengura. Efectiv n-au cu ce.

      Si ca ultim argument in defavoarea unui asalt amfibiu, in 1944, URSS a preferat sa forteze Nitrul si Prutul, cu mari pierderi umane si materiale, decat sa efectueze o debarcare in spatele frontului inamic, in Dobrogea. De ce? Pt ca rusii nu sunt deloc idoti.

      Rusia poate ataca Romania mult mai usor folosind aviatia si rachetele de croaziera, apoi un asalt pe uscat prin Ucraina. daca Ucraina nu-i la indemana, ar pisa apararea noastra din intreaga tara 1-2 luni, cum au facut si americanii in Irak, si abia dupa aia s-ar gandi sa-si debarce trupele la Constanta.

      Fata de virulenta articolului, ei bine adevarul o umbla in zdrente, dar tot se poate decela de impostura si prostie.

      PS Asta cu atactul in zorii zilei, intre orele 4 si 5 este cel mai recomandat, nu mai are aceeasi valoare tactica ca pe vremea bunicilor nostri. Acum radarul nu stie cat e ceasul, iar un atac aerian nu-i totuna cu un salt la baioneta. Streinu a bagat-o si el sa para ca stie despre ce vorbeste.

      • Eu ,printre altele am vrut sa arat ca rusilor nu le trebuie neaparat Romania in integralitatea ei.. deja s-au fript cu ciorba… Cecenia, Afg,anistan… Ci ca un simplu coridoras ,aparat natural de Dunare le este mai util planurilor lor de anvergura decat incercarea de invazie a tarii noastre.
        Si sa nu se mai mearga pe ideea ca rusilor le trebuie Romania… ce sa faca cu ea, e suficient sa aiba ,si au economia metalurgica sub papuc si o clasa politica intelegatoare cu proiectele rusesti la conducere !
        Dar un coridor numa al lor spre sud le-ar place si daca va puneti palma streasina si faceti ochii roata care ar fi drumul cel mai scurt?

        • „Coridoru”, ca concept militar poate fi folsoit doar temporara, pt ca permen mediu inamicu ii da la cap si ti-l inchide. Nu-i fezabil…
          Pe de alta parte ce nevoie are Rusia de un astfel de coridor?!

          • Pai cam are nevoie de un astfel de coridor din pacate. De cand se stie, Rusia a acordat o atentie sporita bulgarilor si sarbilor… Un coridor terestru catre acestea doua ar fi mina de aur… + un port la Mediterana ar rescrie istoria Europei, Africii si Asiei… Nu ar mai sta cu morcovu’ infipt prin Tartus… Desigur perla coroanei ar fi Bosforul… automat MN devine lac…

            3
            • Aceeasi parere ca dany am si eu. Visul Bosforului n-a murit in Rusia.
              Canalul Dunare-Marea Neagra ii scoate din minti pe moscoviti de ceva decenii… 🙂

              • Cat despre un atac asupra RO … va fi unul prin surprindere, sub nicio forma ofensiva gen anii ’40… Daca priviti bine situatia din RO dpdv politic sunt destui infiltrati care sa le deschida usa din spate… automat nu prea mai este nevoie de gramada de tancuri / infanterie… Asa cum am mai scris, prima lovitura va fi naucitoare pentru armata noastra… mai adaugati haosul existent pe timp de pace, il amplificati cu 10 si aflati cam in ce stare vom fi in primele ore de razboi…
                In planul de atac rusesc mai mult ca sigur exista si o componenta referitoare la retelele de telefonie mobila / fixa din RO… Adica bruiaj / distrugere… sau cu alte cuvinte din momentul declansarii alarmei va dura mult mai mult pt prezentarea personalului la unitati… Cu alte cuvinte in primele 3-4 ore de razboi suntem fii ploii… in timp ce rusii isi aduc rezerve catre zonele deja ocupate….
                Daca mai puneti la socoteala si fortele speciale rusesti+ tradatorii romani, obiective importante cu „priza” la public distruse, o sa aveti parte de un tablou complet in care haosul este rege…

                3
                • @dany
                  Teoretic o fi posibil, practic ma indoiesc ca rusii sunt capabili de asa ceva (capabili dpdv tehnic si militar, nu numai ca ar fi capabili sa riste sa atace un stat NATO).
                  Trebuie sa concentreze forte, mijloace, sa treaca de radare, sa aduca oameni destui aici, in pctele cheie, totul in secret, fara sa-i descopere nimeni si fara sa trezeasca suspiciuni, ori in mare viteza, venind doar dinspre Marea Neagra/Crimeea.
                  Eu pur si simplu nu-i vad capabili de asta pe bune (nu pe hartie, ca acolo e alta poveste). Si in nici un caz nu cred ca le va deschide cineva din sistemul apararii usa din spate.
                  Ca vreun politician semneaza contracte cu ei pentru a le da una alta prin economie o fi, nu zic nu (si astia vor trebui sa fuga cu toata familia in cea mai mare viteza la Moscova, ma indoiesc ca azi mai e posibila o impunere a unui regim precum la sfarsitul WW 2). Dar la nivelul asta nu vad posibil asa ceva.
                  Cel mult ca suntem cam slab dotati, aici e de discutat de ce

                  • Rusia are planuri de atac in privinta RO inca de prin anii ’50 secolul trecut. Reactualizate conform noilor realitati… Acum eu nu zic ca ataca maine… o saptamana … un an… Dar sunt constient de o parte din hibele noastre… In momentul cand Rusia va avea un tratat solid cu China este posibil si acest atac…
                    -„Si in nici un caz nu cred ca le va deschide cineva din sistemul apararii usa din spate” –>> au destui oameni infiltrati in puncte cheie in multe state cu mult mai importante decat RO… Sa amintesc de oarecare sinucideri „intimplatoare”? Banuiesc ca stii despre ce vorbesc…. Atunci cand URSS s-a prabusit, serviciile secrete si-au pastrat oamenii si retelele, ba chiar mai mult au fost dezvoltate altele noi… spre deosebire de ’89 romanesc cand totul a fost aproape distrus

                    • De avut planuri nu ma indoiesc ca au. Banuiesc ca si ai nostri au planuri si nu ma hazardez sa spun cine ce retele ar avea, chiar n-am habar.
                      Ce cred eu insa e ca si altii au planuri ce privesc Rusia. Si aia sunt balaurii aia mari de la nivel international. Pana sa se gandeasca Rusia la iesirea la Mediterana cred ca trebuie sa se ingrijoreze de propriul teritoriu

                    • P.S.
                      desigur ar fi bine sa fim si noi cat mai pregatiti din orice pct de vedere (si legat de orice posibila evolutie).

                • PS- Ca sa nu mai spun de haosul creat cu ajutorul posturilor de televiziune… pe astia nici macar nu se vor obosi sa le bruieze…. 🙂
                  Sunt curios cine va iesi acum pe posturile tv sa ne spuna ca apa este otravita… 🙂

              • Gheorghiu-Dej s-a apucat de construirea canalului la ordinul lui Stalin. Dupa moartea acestuia, Dej declara in BP al CC al PMR ca Stalin dorea incorporarea la URSS a nordului Dobrogei pentru a avea controlul total asupra Gurilor Dunarii. In orice caz, pana acum aceasta constructie nu si-a dovedit in vre-un fel eficienta economica.

              • @Razvan Mihaeanu,

                ce aveti ma cu BOSFORUL!
                Bosforul este UN VIS INTERZIS pentru RUSIA!
                Mai oameni buni, TURCIA si GRECIA nu sunt ROMANIA si BULGARIA.

                RUSIA nu va avea niciodata BOSFORUL!
                Nici nu are nevoie de BOSFOR. Pentru suprematia in Marea Neagra, este suficienta CRIMEEA!

                Pozitia CRIMEEI in MAREA NEAGRA ii ofera RUSIEI CONTROLUL TOTAL ASUPRA MARII NEGRE.
                RUSIA era la PERIFERIA MARII NEGRE ANU TRECUT.
                ODATA CE A LUAT CRIMEEA, RUSIA ESTE IN „BURICUL TARGULUI”.

                • @chipp pfuuu ce ma ,pe voi va lasa duminica sa iesiti?

                  • Imi scapa ceva…
                    cine sa te lase sa iesi?

                    Ca sa ai controlul asupra MARII NEGRE, trebuie sa detii un PORT STRATEGIC in MAREA NEAGRA.

                    In momentul asta, RUSIA detine un port important in Marea Neagra (Sevanstopol – Crimeea)
                    Moise Guran spunea intr-o emisiune ca Portul Constanta este portul in care se face tot triajul marfurilor care vin in Marea Neagra din toata lumea.

                    Acum RUSIA intentioneaza sa deturneze IMPORTANTA STRATEGICA a PORTULUI CONSTANTA!
                    Prin cucerirea CRIMEII, Rusia a reusit sa ocupe o pozitie strategica in Marea Neagra dar inca nu are PORTUL STRATEGIC.

                    AICI V

                    • @chipp ei asta cu ”iesitul”.. e o chestie romaneasca , o gluma pe care o stiu doar nativii si cu care verificam nationalitatea postacilor din lumea-ntreaga! 🙂

                • „Rusia…Nici nu are nevoie de BOSFOR. Pentru suprematia in Marea Neagra, este suficienta CRIMEEA!”

                  ?!?

                  Me-di-te-ra-na!

                  Ca si in cazul invaziei sovietice a Afganistanului pentru accesul la Oceanul Indian, eventual cu ajutorul Indiei, poate intr-un posibil viitor direct prin Pakistan…China incearca la fel cu influenta economico-militara crescuta in Burma-Myanmar…

                  • @Razvan M

                    ce spuneti voi? RUSIA nu a avut curajul sa ocupe BOSFOR-ul in perioada SOVIETICA cand era o foarte mare putere Militara si fosrte mare puttere economica.
                    RUSIA nu va avea niciodata iesire la Marea Mediterana si cred ca rusii isi stiu lungul nasului.ISE (si ROMANIA POATE VISA SA AIBA UN PORT-AVION. are voie sa viseze. dar asta nu inseamna ca se va intampla vreodata)

                    REPET:
                    TURCIA ESTE UNA DINTRE CELE MAI MARI FORTE MILITARE DIN REGIUNE.
                    Iar Vl. putin NU ESTE CHIAR ATAT DE NEBUN INCAT SA-I SUBESTIMEZE PE TURCI.

                    Economic este suficinet sa aiba un PORT STRATEGIC la MAREA NEAGRA (Sevanstopol) pe care sa se faca triajul tuturor marfurilor.
                    Sevanstopolul si-a pierdut aceasta calitate dupa 1991
                    Acum PORTUL STRATEGIC pe care se face triajul este CONSTANTA.

                    • In ciuda relatiilor economice tot mai frecvente intre Moscova si Ankara, Rusia nu a pus pe lista organizatiilor teroriste si PKK-ul, desi turcii vor acest lucru in contrapartida pentru ca au facut la fel cu cecenii separatisti la insistentele slavilor (Rusia ii considera pe kurzi ca fiind Sunni moderati, numai buni de asmutit impotriva jihadistilor din propria ograda, basca s-a bagat in conflictul sirian prin felul in care l-a ajutat pe Assad sa-i convinga pe kurzii sirieni sa nu exagereze cu pretentiile de secesiune)

                      „…putin NU ESTE CHIAR ATAT DE NEBUN INCAT SA-I SUBESTIMEZE PE TURCI”

                      Nu, nu e nebun, dar planuri inauntrul altor planuri pentru controlul Bosforului exista, Grecia in zona e un bun lacheu cateodata, desi e in NATO…nu degeaba a fost nevoie de junta coloneilor in anii ’60-70 sub obladuirea americanilor…

                    • ca si curiozitate….

                      BOSFOR = ISTAMBUL = Imperiul OTOMAN
                      BOSFOR = ISTAMBUL = ISTORIA TURCIEI
                      BOSFOR = Identitatea Turciei.

                      ISTAMBUL-ul pentru TURCI este Sankt PETERSBURG-ul pentru RUSI

                      Ca sa detii stapanirea peste BOSFOR trebuie ca ISTAMBULUL sa devina ORAS RUSESC.
                      E o diferenta intre: a controla BOSFORUL si a avea AVANTAJE la BOSFOR.
                      RUSIA isi doreste avantaje economice, isi doreste o infruenta asupra BOSFORULUI, isi doreste facilitati pentru navele rusesti dar niciodata NU VA FI STAPANA PESTE ISTAMBUL.

                      In istorie, GENOVEZII au primit facilitati (privilegii) economice in Marea Neagra, la gurile Dunarii, dar si la trecerea navelor prin BOSFOR. dar niciodata GENOVEZII nu au fost stapanii CONSTANTINOPOLULUI, chiar daca au avut militari in cetatea asediata de turci.

                      ASA SI RUSIA!

            • Un coridor economic nu neaparat unul geografic.

              • De la un punct…nu e acelasi lucru?

                • Ma tot gandesc la zvonistica referitoare la proiectul bulgarilor de a uni Ruse cu Varna…pe apa…in anii ’80!

                  Economic vorbind, preluau traficul pe Dunare, furand din caimacul Constantei…si cine li s-a opus? Pai…Balsoi Brat de la rasarit! Oare de ce?

                  • Ma uitai de curiozitate pe Google Maps, e autostrada aia de la Varna la Shumen…de acolo ori o iau spre Ruse ori se duc spre Sofia prin partea de N a muntilor Stara Planina, spre Veliko Tarnovo, ca un fel de paralelism cu sudica Sofia-Burgas. Iar de la Ruse inchid triunghiul cu Veliko Tarnovo prin drumuri expres, cam asta cred ca e planul general al vecinilor in privinta autostrazilor, la atat se limiteaza geografia lor, mai mult n-au nevoie, aia spre sud-Grecia, venind de la Ruse se subintelege…

                    bulgaria highways

                • @Razvan. Nu e frate acelasi lucru. Coridorul economic se poate deschide si pastra fara prea mare tam-tam, cu prieteni si alte alea, un coridor geografic da dureri de cap si nu este aboslut necesar.
                  Mai clar diferenta intre „geografic” si „economic” este doar una de nuanta, primul implicand armata, al doilea doar …influenta.
                  Eu tot scriu pe aici ca rusii nu sunt deloc prosti 🙂 .

              • Bre… coridoru’ ala fie si economic, nu trebuie aparat? Daca se ridica romanu’ si zice: „Bah… va ia mama draqu’ de muscali, dispareti din zona ca aici eu fac caramida!” … rusii cu ce il apara? Cu comercianti?? Sau cu omuletzi verzi deghizati?

            • In contectul actual e super-haioasa ideea in sine. De unde pleaca coridorul ? Din Ukraina care se bate cu Rusii si care in 5 ani o sa fie in Nato. Si unde ajunge ? In Bulgaria, care e deja in Nato care sa alimenteze un part in Mediteranta inconjurat de Nato. Si atata efort pentru ce ? Cate secunde va rezista portul ala in caz de razboi ?

              Dar sarind peste amanuntele astea si considerand Ukraina si Bulgaria teritoriu Rus si Romania ghimpele vesnic din costa. De ce un coridor greu de aparat si care poate fi sugrumat cand poti folosi Marea Neagra ?. As zice ca avand suprematie aeriana din Crimeea si ceva submarine e mai usor de de asigurat un coridor acolo …

              Si totusi Rusii nu fac miscarea asta. De ce? Pentru ca
              1) au alte probleme mai serioase (Ukraina)
              2) nici Bulgarii/Sarbii nu ii asteapta chiar cu flori. Ii asteapta cu mana intinsa. Ca sa iti ofere Sarbii port la Mediterana trebuie sa le oferi economic avantaje care sa aduca la un nivel de trai superior la ce poate oferi UE. Ceea ce e cam imposibil…. Rusii pot orferi doar gaze.

              • Sarbii nu mai au port la Mediterana (Adriatica mai exact), de cand Muntenegru s-a despartit de ei. Si da, si eu zic ca e un scenariu nerealist, si chiar si daca aveau Ucraina nu cred ca le-ar fi fost usor sa faca asta prin surprindere totala

                • Pai pe astia (Muntenegru si altele ai ia la pachet… 🙂 )…Ca doar nu bate atita drum mujicul rus ca sa se impiedice de Muntenegru… 🙂
                  Inca odata sustin ca daca Putin avea mana libera de la Beijing in privinta Ucrainei, dezmatul incepea inainte de debarcarea lui Inaukovici… Mana libera insemnand incredere in tratatele semnate cu chinezii…

                  • Pai sa iei e una, sa si controlezi apoi e alta (vezi ce probleme mai au inca prin Caucaz, ori ce s-a intamplat in Afganistan, ori ce mai patesc si altii si pe acolo si in Irak).
                    Pur si simplu nu-i vad capabili de astfel de eforturi militare si logistice intinse pe distante atat de mari (si geografice si in timp), razboaie si invazii in tari ostile (numai spun ca unele fac parte din NATO).
                    Crimeea era locuita in majoritate de rusi/rusofoni/rusofili, din Georgia n-au ocupat decat o parte si apoi s-au retras, mai ales dupa ce americanii au inceput sa se plimba in zona (si chiar sa aduca trupe georgiene si ajutoare pe sub nasu rusilor) si ambele sunt la granita lor.

                    Legat de Ucraina, nu cred ca rusii s-ar fi intins peste tot, tot din cauza de control (multi ucrainieni ii urasc acum). Poate ar fi putut sa mearga mai mult, sa ia zonele alea cum a luat Crimeea, poate sa incerce mai mult spre noi (sa ia si Odessa) dar era foarte riscant chiar si cu acordul chinezilor.
                    Adica ar fi starnit viesparu in NATO, cu mult mai mult decat reactiile destul de lesinate de acum.
                    Iar chinezii nu au de ce sa riste sa-i sustina la asa ceva, si nici vreun interes. Mai ales ca si ei pot avea probleme similare la ei, au si relatii economice mult mai mari cu SUA si UE si nu e exclus sa vada in Rusia o prada cand va veni momentul

                    • „nu e exclus sa vada in Rusia o prada cand va veni momentul”–>>exact asta il face pe Putin foarte circumspect… Adica am niste tratate semnate cu China…da daca astora le vin alte idei in cap????

              • Bre @Zoro
                Sunt destule situatii in istorie cand albul a devenit negru si viceversa, peste noapte… Tratatele existente in privinta securitatii (alea de care stim noi)sunt dublate de cele mai multe ori cu alte tratate… astfel incat aliatul tau cel mai de incredere devine brusc inamicul nr 1… Sunt destule situatii de acest gen in istoria moderna…

                • @dany Din contra, nu sunt multe si aprape toate au putut fi anticipate (nu neaparat si dejucate) dintr-un motiv simplu: „albul devine negru doar pe interes”

                  • … nu intoarce nimeni armele de amuzament. Le intoarce pentru ca are un castig mai mare daca face asta, sau pt ca pierde mai putin (gen 23 aug).

    • DE CAND RUSIA ESTE SPECIALISTA IN DESANT MARITIM?

      AM UN MARE LAPSUS….LEGAT DE DESANTUL MARITIM RUSESC….
      AU AVUT VREUN RAZBOI BAZAT PE DESANT…?

      MA AJUTATI VA ROG… CA EU PERSONAL NU-MI AMINTESC!

      • ..1945…invadarea Sahalinului…tot atuncea fortarea Amurului si distrugerea cvasitotatala a niponilor in Manchuria!

      • Am vazut ca in general nu prea ai, personal, din ce sa iti amintesti si ca deseori confunzi.

        Nici o tara nu este specialista in desantul maritim.

        Rusii nu au avut vreodata vreun razboi bazat pe desant. Acum, e randul tau sa imi spui care tari au avut razboaie bazate pe desant.

        In ceea ce priveste experienta Rusiei in desant maritim fix la Marea Neagra si impotriva romanilor & co, ai ceva info de citit si nu ma refer la actiunile cazacilor de acum sute de ani, ci mai incoace.

  13. bre radeti voi de dom jeneral dar stiu din surse sigure ca dansul stie ce vorbeste facand din o divizie pentru testarea armelor secrete care se ocupa cu crearea si antrenarea unei divizi de Jedi laserul Coanda fiind numai un prototip de sabie laser lucreaza la asta inainte sa faca Lucas Star Wars el pur si simplu a furat ideia dansul nu trebuie sa stie nimic despre deastea militare doar sforta e cu el

  14. Na uite ce gasii acu pe net! Ca o fi ,ca n-o fi ,ceva ceva tot e pe undeva altfel nu s-ar mai vorbi! http://www.nasul.tv/2014/10/05/poluarea-electromagnetica-cum-ne-aparam/

  15. Sunt dezamagit ca de „raza violeta” nu se pomeneste nimic 🙂 🙂

  16. Chiar inainte de episodul Crimea, rusii prinsi bine in corzi si constienti de asta
    au ajuns la concluzia ca unica solutie este militara si anume o expansiune rapia si in forta in tarile de mana a doua NATO pentru a castia noi pozitii de negociere, reale in opinia lor si totodata imaginea de mare putere a lumii.[parerea mea]
    Noua nu ne este frica de Rusia dar avem o anumita candoare cand ne gandim la Rusia+Ungari+ Bulgaria.
    Referitor la domnul Streinu putem conchide ca uneori mai ‘fura curent” dar eu ma intreb daca toti la un loc stim macar o parte din fizica pe care o cunoaste dansul. Poate trebuie sa fim mai rezervati atunci cand suntem subiectivi.
    Oricum poza e mai sus este ”cool’.:) si o apreciem!

  17. Or fi caraghioase preocuparile generalului asta insa nu e orijinel.. Cam asta era planul sovietic din 1941 – v Susvorov
    Si ca ii zici JabO sau multirol ce mare branza ?
    Si atacu de dunimica dinmineata e cel mai bun .. cand e somnu mai dulce si poa ceva condimentat cu ceva tras la masea rambata seara .. Ca si Stupidasshvily incepu tot indimineata de WE ca cand toata lume ainca se gandea la cum au deschis sinezii Olimpiada (nenorocu Stupidului ca el se baza pe ajutorul lu Uncle Sam. Da tot Despratamantu de Stat era preocupat cum sa micsoreze stralucir4a focurilor de artificii de la Peking nu la fleacuri cu pocnitori in Caucaz .. si au avut nevoie de vreo 2 zile sa ridice telefonu si alte 3 sa intelega ce urla Stupidu … )

    Da oriocum am intels mesajul Rusii e baitei buni nu se intind peste plapoma lor si numa aia care cietsc fata de l;a pagina 5 cred altfel. Dormiti romani linistiti!!

    • Bre in „41 se pregatea intradevar si o invazie prin Dobrogea, doar ca lovitura principala venea din Basarabia, frontul din Dobrogea era secundar. Pe de alta parte nu putem compara Armata Rosie din „41 cu Armata Rusa de astazi, in termeni de de forta, resurse si mai ales strategie.
      In „41 aveau de gand sa cucereasca toata Europa si aveau si cu ce. Sa ataci Ro prin Dobrogea ca actiune militara principala mi se pare o prostie.

      • In 41′ sovieticii ar fi venit dinspre nord, dinspre Bucovina urmand vaile raurilor pe directia N-S , nu dinspre Basarabia, pentru a nu lua in piept cursurile acelorasi rauri si ale dealurilor Moldovei care tot orientare N-S o au.

        • Corect, vroaim sa spun ca lovitura principala venea pe uscat dinspre nord-est.

        • @Anla ..Mai documenteaza-te despre capacitatile ofensive sovietice si capacitatile lor de a forta cursuri de apa in perioada respectiva .Directia principala era direct prin Moldova drept spre Ploiesti, cu atac pe flancuri in Delta si prin Carpati!
          Daca ar fi reusit , in acest moment toata Europa ,Africa si Asia ar fi vorbit ruseste..plus ca am fi fost mult mai putini!

          • Wandoo nu a fost nici un moment vorba despre capacitati. Este vorba despre felul cum poate fi folosit terenul. Un atac din nord facea apararea greu de organizat pentru ca anula avantajul terenului pe care l-am fi avut daca atacul venea dinspre est. In 1941 trupele romane de pe Prut au trecut la ofensiva doar dupa ce vanatorii de munte au respins trupele sovietice din Bucovina. De ce oare?
            Faptul ca sovieticii aveau capacitati de fortare a cursurilor de apa nu duce automat si la folosirea lor cand aveau la indemana solutia mai convenabila. In 1944 trupele sovietice din Basarabia se opreau la Prut. De ce crezi ca principalele lupte din Moldova s-au dat pe linia Iasi-Targu Frumos? De ce crezi ca inainte de 23 august se pregatea de aparare linia Focsani-Namoloasa-Galati?

            • Ptr 41 nenea Stalin ne pregatea :
              – un atac N-S pe linia Carpatilor Orientali (vizand mai ales ardealul)
              – un atac peste Prut . Armata 9 „numai” 1milion feectiv si „numai” 1050 de tancuri! (ma rog cam nu erau T 34 da ajungeau si BT urile si T 60 si T 28!!)
              – un desant aerian cam de 5000-6000 la N de Ploiesti
              – un corp de infanterie marina debarcat in Dobrogea

              Si dupa astea venmea esalonul II .. Armata 11 !!! A doua din lume (dupa aia 9)

              In 41 asta ar fi fots mortal …Dinati ptr Romania – la ora 4:15- 4:40 (cel mai devreme!) sculat Antonescu din pat „domnule genrral rusii ne atatca !” „Unde ce cum?”

              Dupa juam de ora :”dle general parasutisti lansati la n de Ploiesti ! MIII!!!”
              Dupa inca vreo 2 ore : „Domnuoe gnl flota rusa ataca Constanta ! se pare ca ar avra si trie de debarcare !!”
              Dupa inca vreo 4-5 ore „domnule gnl rusii ataca vatra Dornei!”

              Imi este frica ca oricine – inclus Sandu Megalonau , Cezar, Traian, Gingins han , Tamerlan, Napoleon la ora H + 9 ar fi zis :”aduceti-mi niste pnataloni maro ca am cacat steagul!!”

              Si odata Ploiestiul ocupat … hales bulles Europa alles futeste !! Reichul terminat in catvea luni (canci petrol canci avioataie canci tancuri) si inainte catre Atlantic!!!

        • @Alna,

          in 1941, Rusii ar fi atacat ROMANIA pe toate fronturile. nu doar din NORD.

          ce am mai citit si eu… atunci cand ataci doar dintr-o singura directie, este foarte greu sa izbutesti.
          Iti recomand Batalia de la Targu Frumos – 1944 (cand s-a ales prafu de ofensiva ruseasca)
          Dar in august 1944, RUSII AU INVATAT DIN ACEA INFRANGERE DE LA TARGU FRUMOS.
          DE DATA ASTA (AUGUST ’44) AU ATACAT DIN MAI MULTE DIRECTII SIMULTAN.
          – Din NORD-ul Moldovei
          – Din SUD-EST Basarabiei

          Si trupele romane si germane nu au mai facut fata atacului.

      • armata rosie in 41 datorita epurarilor lui stalin era mult mai slaba decat e armata rusa de azi .

    • DraCilor io zicema decta care este sursa de inspiratie a astuia ….
      Ca trebe sa imi recunosc rusinea – am mai citit traznai de genu :OZN – Extraterestrii pregatesc invazia sau Iluminatii, extraterestrii si controlul mental altele si am observat ca tipi care le scriu sunt lisotot de inventivitate. E unu care a scris „ceva” si din acel „ceva” curg si izaviorasc alte si alt5e lucrari (dupa modelu Atlantida .. Palton a scis nu stiu cat INSA dupa el cate carti si filme despre Atlantida?!). Cea mai are este „criptozoologia” unde o brosurica a unuia Akimuskin (rus) .. a fost reprodus in cateva almanahuri mai de senzatie. Apoi unu a scis o .. l;ata brosurica. Apoi unu a scis o brosura mai grosuta unde a citat Akimuskin, 3 alomanhrui si inca o brosurica .. Adica „docoemntatie” serioasa vreo 5 autori!! Akimuskin de 5 ori …

      Asa face si generalu …acum Ia pre suvorov uita sa il citeze asi da=i si lupta.
      Ma rog Suvorov pare a avea dreptate. Eu tind sa il cred (partial) . Ramane cestia cu daca vrei s atatci pe cineva fa-o de o sarbatoare (a lui nu a ta! De ex pe muslmani vineri la 3:30 am .. sau la ora de rugaciune) sau la dechidera Olimpiadei sau si mai bine in timpu finalei Cupei Mondiale !!!

      Da asta nu ar fi ceva orijinel si creativ (cel mult o demonstratie de diciplina : nene era finala CM si aia in loc sa se uite …)

  18. Cred ca generalul Streinu are dreptate. Poate sa fie chiar mult mai rau; armata rusa ataca in valuri, exact ca un tunami. Amintiti-va de razboiul din Georgia si de alte invazii ale rusilor din trecut.Personal cred ca nimeni nu stie care este marimea exacta a armatei ruse si de cata tehnica dispune.

    • Unde in Georgia rusii au atacat in valuri?! In Georgia au atacat combinat… Iar daca ne uitam la alte invazii observam ca rusii s-au ferit ca dracu de tamaie sa execute desanturi amfibii, pe motiv ca generalii lor sunt generali, nu ca unii dintre ai nostri.

      • Nu stiu de ce dar in Gruzia parca rusii au avut grija sa mearga cu frana de mana trasa si in viteza I a… Pauza ba ! Unde te grabesti? Acum bem ceiaul !! pauza ! acum bem una mica !! pauza ! Luam masa .. ! gata ! au trecut 8 ore si minsteru a zis strict 8 ore cu pauza ca nu platetse suplimantare! Georgienii? Daca nu trag in tine ce te priveste ce fac ?! Da-i ########## ca si maine e o zi !!
        Si seara telefon :”gaspadin Putin nu stiu ce sa ma fca pana la urma ori ocup toata Gruzia ori in sfrasit imi dati ordin de retragere da nu am ce face satamana viitoare trebe sa ocup Poti .. Da stiu stiu care sunt ordinele dar masinile noastre nu au si tot pe loc pe loc sa rasara busuioc si sa mearga cu doar 10 metri pe ora inainte!!! Ma retrag sau ce fac?!”

        Sau ce credeti ca in Ucraina RKKA se strofoca sa inainteze? Bate saua da iepele face pe proastele si nu vrea sa zica panimaiem hai sa discutam nitel!! Da nu bazati ca daca ajunge pana aici va continua sarba tot pe loc .. ca odata depasita dracu ce stie ce linie vor incepe sa danseze vals : Acceleratie op. 234 de Johann Strauss II !!! Davai davai !!!
        https://www.youtube.com/watch?v=K0Vt3fgBVng

  19. Buna ziua Dle. GMT,
    ma surprinde ostilitatea dumneavoastra cu privire la cartile scrise de Gen. Strainu.
    care este motivul pentru care nu recomandati citirea acestora ?

      • eu unul recomand sa cititi putin din cele scrise de el foarte foarte putin este suficient sa iti formezi o parere despre domnul general
        sincer eu nu stiu daca sa plang sau sa rad 🙂
        cred ca dintre neuronii mei unii au comis seppuku

      • Degradarea morala si educationala a populatiei va avea consecinte catastrofale asupra acestei tarii intr-un timp relativ scurt. In 10 ani daca nu luam masuri vom fi de nivelul albaniei.

        Educatia este foarte importanta.

        1
      • Dle GMT
        si credeti ca doar bunul simt este motiv suficient pentru a nu recomanda cartile sale ?
        se pare ca articolul nu are nici o baza mai ales cand este vorba de un general care este specialist in domeniul radiolocatiei cu siguranta stie cum se mananca un tps 79 sau un radar cu microunde.
        in fine este campanie electorala si cine stie poate pica un os si pe aici de la vreo ambasada

  20. http://www.youtube.com/v/-kzHzFNgLhY&hl&autoplay=1 suntem in top 10… as vrea o lista cu toti conducatorii romani morti de o forma violenta, e un subiect foarte bun

  21. Serviciul militar se efectueaza cu acelasi zel si duminica dimineata si de sarbatori, fie Craciunul sau Pastele…s-au ars ei israelieni dar nu si noi;)….asa ca slabe sanse sa ne prinda cu surprize dinr-astea.

  22. Și eu am citit articolul în Libertatea și am spus de la început că Străinu are și nu are dreptate.Dacă rușii și-ar propune să cucerească România,așa ar proceda.Ar trebui să-și suplimenteze forțele de desant,să aibă nave și trupe terestre,iar aviația să pregătească terenul.Dacă ar vrea să forțeze Dunărea,ar reuși,cu o bună pregătire.Numai că,rușii nu au de ce să cucerească România,în București numai dacă ar fi inconștienți ar intra sau ar dori să intre și nu s-ar pune problema să depășească Carpații,pentru că ar avea pierderi prea mari.Dar o debarcare în Dobrogea,cu forțarea Dunării și avansarea spre București poate fi un exercițiu bun pentru studenții de la academia militară rusă.Și mie mi-ar plăcea să planific o asemenea operațiune în cele mai mici detalii și să câștig,pe hartă.Străinu probabil că a luat la cunoștință acest plan didactic,la Moscova și îl prezintă în presă,în scop pecuniar.

  23. Ceea ce este .o problema este ca astia nu sunt o minoritate nesemnificativa

  24. Din cate cunosc generalul (r) Streinu a terminat Scoala de Ofiteri de la Brasov cu specializarea radiolocatie, deci este exagerat sa spunem ca este habarnist. A scris chiar niste carti de specialitate, destul de bune. La fel ca Valentin Vasilescu, care a fost un pilot talentat si in anumite domenii strict tehnice are opinii pertinente. Deci sa dam Cezarului ce-i al Cezarului. Ambii insa fac acum o propaganda care nu este favorabila Romaniei.

    Expresiile “vânătoare-bombardament sprijinite de aviaţia de vânătoare”, “rachete anti-radiolocatie”, “sistemelor de cercetare-lovire” sunt corecte, de specialitate, erau folosite pe scara larga inainte de 1989 atat in lucrari at si in regulamente.

    Daca se poate face o observatie generalului Streinu este ca pe specialitate (radiolocatie), a ramas la nivelul anului 1989. Sau si mai in urma, pentru ca in 1989 era maior intr-o unitate de … propaganda speciala.

    Scenariul vehiculat si de generalul Streinu cat si de Valentin Vasilescu nu este altceva decat una dintre ipotezele studiate de stat-majoristi in anii ’80. O ipoteza care acum nu mai este de actualitate.

    1
  25. Si eu sustin ca nu trebuie sa cucereasca Bucurestiul, lucruri mai importante sunt pe la mare, porturi, gaze, etc iar ideea este de fortare a negocierii si de neinterventie directa care ar determina un raspuns al NATO ci prin omuleti verzi sau direct dar ambalat frumos cum a fost cu vasul lituanian* si cum au incercat in Ucraina cu protectia minoritatilor rusesti. Daca o sa fie probleme o sa fie si de-a lungul granitiei daca marionetele rusesti ajung pe la Reni/Odessa.

    Iar pot fi porobleme pe mare, platformele care extrag gaze si petrol (*sa nu uitam ca Rusia a capturat, in apele internationale, un vas lituanian iar cum vasele si aeronavele sunt considerate extensii ale teritoriului tarii care le detine -> Rusia a atacat teritoriul unei tari NATO; alt exemplu – fortele ruse au intrat pe teritoriul unei tari NATO, Estonia, si au rapit un ofiter de informatii.) Conflicte in deplimitarea zonelor economice, genul acesta probleme sunt mult mai posibil sa apara, iar pe fondul acestora fortarea unor pozitii.

    Mult mai probabil este sa para probleme cu cetatenii verzi, verzi din centru si din Nord decat cu rusii, care oricum sunt bine reprezentati prin conducerea tarii.

    ///

    Se pare ca vestele antiglont si Cougarul au inceput sa se alega cu gaurele prin Ucraina.

    Ucrainienii au descoperit ca rusii folosesc munitie experimentala (cel putin nu folosita pe scara larga de armata rusa pana acum) cal. 5.45 mm si 7.62 mm la care varianta Streit Group Cougar 4×4 APC, care in mod normal trebuia sa protejeze contra 7.62×51 mm NATO caliber la 10 m, nu poate proteja.
    La fel s-a intamplat si cu vestele si „placile” antiglont care nu au protejat soldatii.

    Confrom oficialilor:
    „In the study it was found that it has a core that is made ​​from alloy karbidvolfram and can pierce all body armor. She also pierces through armor plate with a thickness greater than the thickness of our modern armored vehicles.

    ….

    I said while today should view the concept of armored vehicles – and not only in Ukraine but all over the world. Once information about the availability of this weapon got into a number of NATO countries, they began to view their defense orders.

    • „Ucrainienii au descoperit ca rusii folosesc munitie experimentala (cel putin nu folosita pe scara larga de armata rusa pana acum) cal. 5.45 mm si 7.62 mm la care varianta Streit Group Cougar 4×4 APC, care in mod normal trebuia sa protejeze contra 7.62×51 mm NATO caliber la 10 m, nu poate proteja.
      La fel s-a intamplat si cu vestele si “placile” antiglont care nu au protejat soldatii.”

      Surprize…. Cougar are STANAG level 2 protectie adica stopeaza AK-47 7,62×39 normale. Pentru ala de 7,62x54R AP le trebe Level 3 care ii cu un kit separat.
      Doar nu credeau ca ii magic? De specificatii au auzit astia?

      • Poate de aia vor Iveco LMV, ca ala are STANAG nivel3… cat despre CEN Level B6 al Cougar 4×4, asta inseamna:
        http://www.isbi.us/levels.htm
        threat level for rifle fire is high (rifle calibers 7.62 Ball M80 @ 830 meters per second and 5.56 SS109 and M193 called B6+) deci corspunde la LEVEL1 STANAG…

        http://en.wikipedia.org/wiki/STANAG_4569
        Stanag Level1 Kinetic Energy
        7.62 x 51 NATO Ball (Ball M80) at 30 meters with velocity 833 m/s.[1][2]
        5.56 × 45 NATO Ball (SS109) at 30m with a velocity of 910 m/s
        5.56 × 45 NATO Ball (M193) at 30m with a velocity of 930 m/s

        Level 2 Kinetic Energy
        7.62 x 39 API BZ at 30 meters with 695 m/s[1]

        Level 3 Kinetic Energy
        7.62 x 51 AP (WC core) at 30 meters with 930 m/s

  26. Asta ca asta…dar cel mai hazlie postare pe care am citit-o in ultima perioada pe netul romanesc ( un site de conspiratii)…
    Citire placuta…..

    Cati dintre voi au facut stagiu militar ? Stiti ca TR85M1 Bizonul e printre cele mai bune tancuri din lume? Stiti ca americanii vostrii ne-au obligat ca membra nato sa scurtam tunul Bizonului cu 50 cm pentru ca avea penetrare prea mare ( ma refer la forta de patrundere a obuzului prin blindajul tancului inamic
    ). Ati auzit macar o data de norul criogenic . Avem circa 100 si ceva de avioane mig 21 lencer si IAR soimul elicoptere de asalt rachete invizibile ce pot lovi orce tinta pe raza medie . Suntem pe locul 18 parca la numarul de tancuri moderne adica peste 1000 de tancuri . Scrieti pe youtube TR 85 M1 bizonul testat de reporteri BBC si nu cred ca aia pupa in cur pe cineva asa cum fac multi dintre “reporterii”nostrii . E drept ca la un atac in forta dinspre rusia nu cred ca rezistam ei fiind de 100 de ori mai multi si cu mai multa tehnica . Cel mai bine ar fi sa fim neutrii sau sa ne dam cu rusii asa cum scria cineva mai sus mai ales fiind ortodoxi . Aici nefiind vorba de biserica ci de obiceiurile si de spiritualitatea noastra . Multumiti lui Dumnezeu ca rusii s-au intors la credinta si ca nu mai sunt atei ca jucau zaruri pe la Roma si coasta de azur . Turcia era desfiintata ca stat de noi ce msa zic ori eram cu ei ori ne dadeau Transilvania la unguri Muntenia la bulgari si ce mai ramanea era un fel de Romania mica adica Moldova noastra pe care tot ei o controlau.
    Dar daca ii provoaca mult vor porni peste Europa si o vor cotropi . Este profetit asta dar nimeni nu va castiga ca in final cei care vor vedea ca pierd vor arunca cu arme nucleare si raspunsul va fi pe masura. Rusia este ultimul garant al slabului crestinism si slugile satanei vor sa o distruga dar nu pot decat prin razboi ceea ce convine lui antihrist care sta ascuns in spatele miliardarilor si se preface ca este un umil servitor al miliardarilor .

  27. Bosforul este foarte important strategic.
    Prin Bosfor poate trece o conducta de gaze spre Europa din zona golfului. Daca alimentarea este oprita prin nord si sud Europa e santajata economic de cine stapaneste Bosforul,
    Asta e importanta majora a stapanirii bosforului.

  28. romania este la mana rusilor
    mizeria , hotia , nemultumirea maselor sunt armele strategice de care se va folosi maica rusia
    nu au nevoie de armata pt a ne supune

  29. …noi, romanii, nu credem nici in ruptul capului ce ni s-a intamplat si…
    din pacate , nu credem nici ce ni se poate intampla intr-un viitor oarecare.
    Pacat ca nu va sperie rusii … asa de usor au facut praf in ’89 orice idee de armata romana incat acum – in anul de gratie 2014 – si pe baiatul asta durduliu il cred un moderat.

    • O prostie cel putin la fel de mare e sa cazi in extrema cealalta si sa crezi tot felu de SF-uri despre rusi si capabilitatile lor (pana la chestii in mod normal tragi-comice ori fanteziste). Ori despre ce „varza” am fi noi chiar si cand nu suntem (nimeni nu neaga ca pe ici pe colo n-am fi asa), dar sunt la moda jelania si lamentarile chiar si atunci cand nu-si au locul (ori de multe ori vin din partea unora care de fapt au prea putin habar despre ce vorbesc)

  30. Rusii au o foarte mare experienta in arta razboiului conventional sau non-conventional.Sunt putini cei care au studiat non-conventionalul si care se pot pretinde specialisti.Gl.Streinu se straduieste a fi unul dintre ei.Nu este intotdeauna credibil insa nici nu-l putem contrazice deoarece nu suntem stabili in informatii ,adica ne dam doar cu parerea fara a profesa.De la 9 mai 45 rusii n-au avut o zi de pace.Au tot luptat : in front deschis,psihlogic,cu serviciile,economic,din spatiu,de sub ocean…In 89 ne-au ingenucheat rapid fara tancuri,avioane sau rachete.Suntem studiati si parastudiati din spatiu..Ganditi-va cati sateliti militari au pe orbite secrete si cat de expusi suntem.Din spatiu poti detine usor suprematia in orice lupta…fara varsare de sange.Ei nu se tem de NATO sau de americani…mai repede se tem de veciii lor chinezi.Orice front deschis de rusi catre occident o sa slabeasca partea orientala..Rusii au nevoie de aparare si securitate avansata ,plus monopolul unor puncte strategice pentru a controla..Chinezii au nevoie de spatii pentru supravietuire..Este vremea tehnologiilor avansate spre a fi puse in aplicare si nu a tacticilor din vremea celui de-al 2-lea razboi mondial ,pe care Academia de Inalte Studii Militare nu conteneste sa e tot predea…Personal, nu neglijez ipotezele acestui om.

    1
    • Nici eu, de aia mi-am captusit pivnita cu plumb si dorm in fiecare seara in pivnita. Problema e ca in timpul somnului visez valuri violete…cred ca e din cauza ca ies de sub influenta rusilor…

  31. Bai… eu ma duc la Lidl ca sa imi iau folie alimentara de aluminiu sa imi fac dracu tichie de staniol… ca sunt influentabil maxim … de rusi … cand nu beau…

  32. „Dupa ce ai desantat amfibiu la Mamaia,…”

    Bre, daca o fac in sezon, n-au nicio sansa, nici ziua (nu pot trece de sezlonguri), nici noaptea (muzica din cluburi ii va deruta, basca pitipoancele) 🙂
    Io zic sa mearga mai incolo, spre Vadu… 🙂

  33. La rubrica S.F. as recomanda filmul ”Aparatorii Galaxiei ” . Chiar mi-o foarte tichnit .

  34. daaa mai fratilor!! la cat e de prost si idiot omul acesta, a fost chemat prin toata lumea la diferite intalniri si concursuri si l-a umplut de diplome si medalii………..as fii curios cati din toti cei care a scris porcarii la adresa generalului ,daca a luat vreo data nota 10 la fizica sau macar daca si-au luat bac-ul.hmm! e plina Romania de destepti!?

  35. Of, strategilor! Genialilor!

  36. =Catița Unionista dela Chișinău=

    Manu-le, sunt de acord cu tine !
    Mie imi place acest general ne-Străin nouă ! !
    E o enciclopedie !
    Sa ne traiasca !

  37. Se pare ca toate comentariile au fost facut in intr-o perioada foarte scurta,toate il fac `praf` pe Emil Strainu, din pacate fara argumente. Cele mai multe comentarii sunt de mistocareala, nu discutii serioase.

  38. Albina Mutanta

    Daca Karl Seagan a facut mai multe documentare despre fenomene misterioase ufologice NU inseamna ca bate campiile ca un om dus cu pluta.
    Sa-mi dovedeasca toti „scepticii de profesie” ca nu exista viata si inteligenta extaterestra. N.B. sa o faca in mod convingator care sa nu conduca la contraargumente sceptice (!)

  39. ar trebui sa fim precauti si rezervati in comentarii !! sa va uitati pe harta ROMANIEI si sa observati dispunerea benzinariilor lukoil pe teritoruil MOLDOVEI (de ex .) cum urmaresc un trasau strategic… pentru la o adica !! Eu cred ca GENERALUL EMIL STRAINUL stie mai mult decat spune !!

  40. Da, ghinärarul e cioclopedic foc! Nu s-a bägatärä doar la chestiuni militare, omul e si, vorba lui, scientist in clima si, evident, in arme „climacterice”. Zice ghinärarul ca marile puteri manevreaza troposfera (aproape 80% din masa toatala atmosferei) prin ionosfera (cateva molecule razletze si particule incarcate electric) ca sa trimita secete, inundatii la inamici. Plus confuzie mintala. Un amestec, veti recunoaste, exploziv. Si dai cu HAARP si da-i cu Shura pe la toate tembelizoarele patriei. Pacat de armia româna, ca asta apare mereu cu titlul de general. Cum e posibil asa ceva?! nu cumva si din cauza ingaduintei noastre? Al dvs. Paganel, cercetator trist intr-o tzara plina de umor.

    1
  41. Generalul Emil Strainu, vorbeste de lucruri care par mai fantastice decat fantezia, imaginatia si suprarealul insasi, iar prostimea indoctrinata care ramane cu gura cascata, il contesta cu adevarurile de nestramutat ale elitei, nestiind ca este singurul roman care are un loc de seama in presa mondiala datorita acestor dezvaluiri. Insusi marele David Icke a scris pe site-ul sau oficial despre aceat om atat de controversat si umilit in Romania.

  42. Acest general se pare ca a actionat ca un diversionist de-al lui Militaru, in decembrie ’89. Pe vremea aia era capitan si prezent la scena oribila a cadavrelor lui Trosca si a oamenilor sai din USLA, expusi in strada, ii indica pe acestia, in fatza reporterilor TVR, drept teroristi! Asa ca putem privi in alta lumina atasamentul individului pt. povesti cu „omuleti verzi”…

    http://presadeinvestigatii.ro/blog/2013/12/24/cazul-trosca-si-totusi-avem-eroi/

  43. Da ! cred si eu ca este muuult sub : oprea , degeratu , dusa, pastinica,keler, muresan,foca,…. si multe alte somitati care in afara de doctorate pontificate si inscrisul numelui pe placi comemorative …..au spus si facut …mult !!!!

  44. pai ce sa faca rusii cu romania ? eu au pamint destul . pamintul nostru este plin de prosti si asta este cea mai strategica arma ……prostia . nimeni nu vrea virusul prostiei de la noi . este o forma rara de prostie ce dezvoltam noi pe aici

  45. Vai de capul vostru. Atat am de zis !

  46. De ce sa credem un general, fara nici o stiinta concreta, si care raspindeshte fara nici o baza? Unde e dovada?

  47. Aceste conspiratii nu sunt bazate pe stiinta, pe dovada. Sunt doar nishte idei neintemeiate.
    Din placate sunt multi care procedeaza asa in lumea noastra.

  48. Cautam o chestie si am dat peste asta… Totusi, omu asta e scolit de scoala romaneasca de ofiteri de ce or fii ei..

    1
  49. Citind o parte din comentarii ma ingrozesc cata ignoranta exista, realitatea e total ascunsa fata de voi, nici macar ceea ce se poate vedea nu puteti intelege.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *