Tactical vehicle – viitorul este al lor!

Unrest in Libya

Razboiul civil din Libia

 

ta2

 

Parada militara in Kuweit

 

Este posibil cel mai popular vehicul al conflictelor moderne. Masina serveste ca trasportor de trupe, logistica, evacuarea ranitilor, sasiu pentru mitraliera grea (foto sus), lansator de grenade (ex. Mk 19 poza jos), lansator de racheta anti-tanc sau MLRS.

Avantajul suprem este mobilitatatea si adaptarea foarte usoara de la campul de lupta la gherila urbana.

 

ta3

Fortele mexicane in razboiul contra-drogurilor

 

 

Insa aceste vehicule au si un mare dezavantaj, protectia este zero. Cu toate acestea masina are un viitor stralucit, anumite companii incerca sa aduca produsul la un nivel superior.

 

Am sa prezint 3 modele si incep cu preferatul meu, Dillon.

 

ta4

 

Modelul standard pentru sasiu este Chevrolet Suburban, dar in poza si in clip avem un GMC. Masina este blindata, destinata protectiei diplomatilor, se camufleaza perfect in lupta urbana si are o mare putere de foc, la 360 grade.

Dillon Minigun are o capacitate de 3.000 batai/minut.

 

ta5

 

 

Un alt produs interesant il gasim la azeri.

 

 

Si francezii vor sa investeasca in acest concept.

 

ta6

 

In cadrul expozitiei DAI 2012, Africa de Sud, compania franceza ACMAT a prezentat primul pick-up produs de Franta pentru misiunile tactice.

ACMAT ALTV se gaseste in mai multe versiuni, poate fi folosit pentru lupta, transport dar si ca adapost. Capacitatea sa este de 2 sau 4 locuri in cabina si poate efectua misiuni de recunoastere in toate conditiile de teren.

 

ta7

ta8

ta9

 

 

Sursa: Armyrecognition

 

NeroFlash

9 comentarii:

  1. Tactical vehicle ala american pare scos din desene animate sau filmele de la Hollywood.
    Prefer Toyotele arabesti.

  2. Puteam s-avem si noi ceva de genul asta, la un nivel chiar foarte ridicat, proiectul Grifon, despre care s-a scris pe blog. N-am avut insa norocul asta!

  3. Mie mi se pare foarte tare ARO asta. Arata excelent si cred ca s-ar putea produce foarte bine la noi asa ceva, la un pret foarte bun. Vehicol militar nu masina de fitze!

  4. enzo,
    fabrica aro e moarta in papusoi de mult…http://www.automobileromanesti.ro/Aro/

    ” De-a lungul celor peste 45 de ani de activitate industriala in domeniul auto, ARO a produs aproximativ 380 000 automobile de teren 4×4, care au fost exportate in proportie de doua treimi in peste 110 tari de pe toate cele 5 continenete.

    vezi si asta :http://romaniateiubesc.stirileprotv.ro/emisiuni/2012/sezonul-2/aro-disparitia-unui-simbol-partea-iii-istoricul-unei-privatizari-furt-prostie-dezinteres-controlat-si-interes-tintit.html

    „Pentru 150.000 de dolari, pretul unui apartament in Bucuresti la acea vreme (2003), CrossLander cumpara activele de atunci ale lui ARO asumandu-si obligatii financiare de 27 de milioane de dolari. Investitii pe o perioada de 5 ani: 15,5 milioane dolari.
    Datorii si credite comerciale de 11,4 milioane de dolari.”
    numai pentru asta si adrian nastase ar mai trebui sa stea unde este vreo 20 de ani. langa ala care a vandut flota, sa nu creada cineva ca am partipriuri.

  5. ca si masina Azerilor asa sunt si Hummerele americanilor din fortele speciale. E interesanta vopseaua GMC-ului ala ca nu se strica in contact cu cartusele fierbinti.

  6. @resiteanu – cunosc povestea, dar Uzina Aro efectiv nu era singura capabila sa produca vehicolul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *