August 2021 – Pandemia – #ROVACCINARE: raportam si noi 0 (zero) decese pe zi sau n-avem voie?

#ROVACCINARE

____________________________

Hotararea CNSU 64 din 26.08.2021

Hotararea CNSU nr 63 din 26 08 2021

       Anexa la HCNSU nr 63 din 26 08 2021

→Hotararea CNSU nr 61 din 19 08 2021

      →Anexa la HCNSU nr 61 din 19 08 2021

→Hotararea CNSU nr. 59 din 12.08.2021

     →Anexa la HCNSU nr. 59 din 12.08.2021

Hotărârea CNSU nr. 54 din 05.08.2021

      Anexa la HCNSU nr. 54 din 05.08.2021

Hotarare CNSU nr. 53 din 05.08.2021 prelungire alerta

      Anexa la HCNSU nr. 53

_____________________________

https://datelazi.ro

https://stirioficiale.ro/informatii

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/romania/

https://www.agerpres.ro/documentare/2020/02/12/evolutia-cazurilor-de-gripa-in-romania-2012-2020–447859

91 de comentarii:

  1. 1 august 2021: 5 milioane de vaccinati cel putin o data (numar atins cu 2 luni intarziere fata de prognoza/plan).
    ___________________________

    Tinand cont ca in luna Iulie, mai ales in ultimele 3 saptamani, au fost „doar” cateva decese pe zi – mai putine ca la inceputul pandemiei, in ultima saptamana din Martie 2020 (si infectari extrem de putine cu „mult-titrata” varianta Delta, prin comparatie cu luna Iunie)…aducere aminte:

    https://www.agerpres.ro/documentare/2020/02/12/evolutia-cazurilor-de-gripa-in-romania-2012-2020–447859

    „Sezonul 2018-2019: 1.799 de cazuri confirmate de gripă şi 1.329.630 de persoane vaccinate

    Potrivit raportului anual privind evoluţia bolilor transmisibile aflate în supraveghere, publicat de Centrul Naţional de Supraveghere şi Control al Bolilor Transmisibile (CNSCBT), în 2019, în sezonul gripal 2018-2019, în cadrul supravegherii virologice au fost confirmate 1.799 de virusuri gripale. Dintre aceste cazuri, 1.796 au fost îmbolnăviri cu virusuri gripale de tip A (953 – subtip H1; 442 – subtip H3; 401 – nesubtipate), se arată pe site-ul http://www.cnscbt.ro/.

    În sezonul 2018-2019, au fost distribuite de către Ministerul Sănătăţii 1.330.000 doze de vaccin gripal pentru vaccinarea grupelor de populaţie considerate cu risc. Vaccinarea efectivă a fost făcută pentru 1.329.630 de persoane, reprezentând un procent de 6,8% din populaţia totală a ţării.

    În sezonul 2018-2019, au fost înregistrate la CNSCBT 199 de decese, confirmate cu virus gripal, dintre care: 151 cu virus tip A, subtip (H1)pdm09; 23 – virus tip A, subtip H3; 24 -virus tip A, nesubtipat; o coinfecţie cu A(H1)pdm09 şi AH3.”

    6
    • In mod traditional, Romania subraporteaza masiv decesele de gripa. Foarte rar se fac teste. La noi, omul moare si gata, ce mai conteaza de ce a murit? „Nu a mai avut zile.”

      Ca sa ne dam seama de gradul de subraportare – in 2018, Germania avea 22.000 de morti de gripa iar noi 175. Comic, daca nu ar fi trist.

      In general, statisticile medicale romanesti nu pot fi luate in serios.

      11
      • Desigur, în general și întotdeauna se moare pentru ca nu îți mai bate inima. Restul sunt speculații și statistici.

        23
      • Stiu ca vi s-au promis bani, dar… va avertizez in cel mai politicos mod posibil… lasati-o mai moale cu „vaccinarea covids”, cat de curand vor incepe acuzatiile de genocid si crime impotriva umanitatii!!!

        Nu o sa doriti sa fi-ti pe lista…

        31
        • Piei Satana!

          2
        • Abia astept sa vina ziua aceea sa plateasca toti initiatorii si executantii acestei plandemii!
          Oamenii au sperat ca, vaccinandu-se vor scapa de acest virus si de efectul lui asupra altor boli de care sufera! Vad o multime de oameni aici in Madrid ,pe care ii cunosteam inainte ,acum sunt trasi la fata ,aerieni, distrusi zici ca ii mananca ceva pe dinauntru! Si cu toate dozele facute. Am inceput sa ne ferim de ei ,sa nu ne inbolnavim. Problema majora o sa fie cand de anul viitor cei care nu vor sa moara cu zile, vaccinandu-se nu se vor mai putea deplasa intre tari sau nu vor mai putea intra in magazine pt. ca nu au pasaportul verde. Si atunci va incepe haosul. Va doresc sa fiti sanatosi!

          34
          • Bullshit!
            Russia stronk pretending to fight globalism is the worst kind of stronk

            8
            • …Normal… ca Rusia este de vina pentru toate , inclusiv ca suntem un neam de tembeli.
              De ce nu e de vina Iliescu, Petre Roman sau Ludovic Orban si Citzu mai nou , Raed Arafat , sau chinezii, sau BIll Gates ? Luati totul de-a gata ce va da mass media,la televizor sau internet.
              Noroc cu Jocurile Olimpice de la Tokio ca am mai avut si altceva in afara de plandemie.

              Va recomand sa vizionati filmul Sindromul Hamburg din 1979..

              O zi buna

              32
    • Eu am o dilema. M am vaccinat (am avut și covid) și ma gândesc sa mi fac buletinul nou cu cip. Nu o sa interfereze cipul de la vaccin cu cel din buletin? Deja prezenta mea afectează wifi ul. Pls de asta ma gândesc ca o afecteze și o eventuala discuție cu bill Gates, asa… De la cip la cip. Ce ziceți? I m confused.

      3
  2. Cere și ți se va da!
    https://www.biziday.ro/buletin-1-august/
    Părerea mea, hîc…

    1
  3. Mai ati fi asteptat douaj’da minute,si IATA!: MINUNE: 0( ZERO) decese !…

    8
  4. Estimez că în două săptămâni ne ia dracu cu infectările, pe măsură ce Delta ia cotă de piață într-o nație needucată și necivilizată ce locuiește un stat prost administrat.

    Cea mai mare bucurie a acestei veri triste (pt mine) ar fi să mă înșel, dă Doamne să mă înșel până în 2022 și să fie bine, să nu moară degeaba zeci de mii din concetățenii mei proști, deștepți.

    La rata de vaccinare care este, este imposibil matematic să trecem cu bine peste valul ce a început 🙁 !

    Vaccinați-vă și ajutați pe cei indeciși!
    Multă sănătate tuturor!

    24
    • Si daca mor zeci sau sute de mii, ce??, scartz, se mai raresc prostii si restul mai invata ceva civilizatie cu ocazia asta, on the hard way..

      21
      • Vezi ca avem colegi de comentarii care si-au pierdut parintii/socrii/bunicii in urma pandemiei.

        7
        • Razvan, e grav can promovam aceeasi placa cu „avem parinti/bunici …”. Eu prefer adevarul gol golut si nu bula asta antimedicala numita covid si vaccinat. Chiar nu caut sa intru in amanunte ca dovezi sunt cu sutele de mii si marea majoritate oficiale dar nu de partea plandemicilor.
          Dar ca si fapt, gripa de la mama ei e sezonieta si nimic mai mult. Nu exista gripa cu „termen de valabilitate” nedeterminat sau nu infinit.
          Cine recomanda vaccinarea ca asa crede el e liber sa-si faca cate doze vrea, pentru ca gripa din tartacuta lui care il omoara zilnic ca pe o boala ucigasa nu e si gripa din tartacuta mea.
          Fiecare are propriul etalon si are propriile cunostinte medicale cand e vorba de o viroza. Unii invata de la televizor si alti propagandisti altii direct de la sursa.
          Voi vaccinistii si tematorii ( ipohondrii) bucurativa ca aveti solutii puternice cum ar fi vaccinurile, bucurativa dar pastrati pentru voi!

          24
          • Nu crezi ca e necesar sa fie reciproca treaba? Ce-ar fi sa-ti tii epitetele acasa, pentru cercul tau de „cunoscatori” de pe facebook (sursa?), si sa nu faci nici tu propaganda anti-vaccin? Cu cat ne intersectam mai putin cu atat mai bine. Pana la urma natura isi va face treaba si una din tabere se va micsora. Ramane de vazut care.

            9
    • @ Flogger, au trecut 2 saptamini , cu tot cu natia needucata si necivilizata, in marile magazine s-a renuntat tacit la masca , la cele de cartier de vreo 4 luni in mijloace de transport la fel…

  5. Uff, bine că am prins un șezlong cu 50 de lei pe buza malulului, ce fain îi aici cu sute de mii de frați ce nu pun botul la conspirația mondială și ce liber mă simt!
    Beau două beri si mă dezinfectez de orice…

    33
  6. https://m.mediafax.ro/coronavirus/raport-decese-covid-romania-document-20079868
    fuguta la vaxinare, aveti de consumat 120 milioane doze
    vaxinul minunat nu va face imuni (puteti lua si da hapciuul la toti) ci doar va promite ca o sa aveti simptome usoare (ca cei 5% nevaxinati, ca deh, 95% au fost asimptomatici), spor la doza 3
    ps. aveti si varianta sa stati in beci, scufundati in spirt si cu 3 mascute, dardaind apocaliptic asteptand tulpina Omega si doza 99
    succes

    46
  7. Ce pisici trancaniti si voi ca niste babe insetate ?
    Am trecut de un an dificil,foarte dificil..
    Acum ne bucuram cu totii de un concediu bine meritat.
    Stam cu masca pe fata,pupam cu dificultate tipe straine si visam la chestii erotice..

    8
  8. Bucuria a trecut si decesele au reaparut.

    Nu numarul de vaccinati reduce contaminarea intr-o tara, cei vaccinati trec mai usor prin boala atunci cand o contacteaza.

    UK a vaccinat aproape intreaga populatie (prost, rapelul se face la 3 luni acolo) si cu toate acestea au parte de un nou val.
    Israel si UAE au vaccinat aproape toata populatia si numarul de infectari e in crestere si in aceste tari.

    Contaminarea unei tari/regiuni/judet/localitate tine de numarul celor care tranziteaza acel loc din alte locuri pentru ca nu stii cine tranziteaza si daca e sau nu infectat; tine de cat de mult se protejaza igienic oamenii din acea comunitate si de resursele acelei comunitati de a lupta impotriva pandemiei (spitale dotate corespunzator)

    4
  9. Pai si ce pana mea sa fac acum ?
    Sa nu ma pupacesc cu o tipa ca sa nu primesc varianta Delta ?
    Ia intoarceti voi problema teoretic si lasati-ma pe mine sa-mi traiesc viata ..

    11
    • fara pupaturi si desprre rest asculta-l pe Salam :pe la spate! Ca asa au recomdnat si autoritaile din Amsterdam cand au reaprins felinariele rosii

      8
  10. In caz ca nu cunosteati o abordare interesanta asupra vaccinurilor existente, link:

    Mass infection prevention and mass vaccination with leaky Covid-19 vaccines in the midst of the pandemic can only breed highly infectious variants.
    https://37b32f5a-6ed9-4d6d-b3e1-5ec648ad9ed9.filesusr.com/ugd/28d8fe_266039aeb27a4465988c37adec9cd1dc.pdf

    21
  11. Este vreo legătură între domeniul militar și vaccinare?

    Fanaticii oricărei tabere mai bine să se abțină:
    – poate un om se vaccinează și își salvează viața fără alte efecte adverse;
    – poate un om face nu știu ce complicații după ce se vaccinează și era bine-mersi fără vaccin.

    Cine e pro-vaccin să se vaccineze, cine e anti-vaccin să nu se vaccineze dar nu mai jigniți lumea dacă nu gândește ca voi!

    33
  12. Ghita Bizonu'

    O fi poate f needucată și necivilizată si populatia ce locuiește si UK si Isarel – state la fel prost administrate ca si Romania ….

    INSA am asa o impresie vaga ca e ceva si cu vaccinurile astea …

    Ntz, desi „nu cred in Covid” (las’ ca nici credinta religiasa nu ma da afara din casa), mai degraba sunt „vaccinist” dar .. e ceva cu dar in ce priveste vaccinurile astea !
    Adica este normal ca orice vaccin sa prezinte o rata de esecuri .. adica de cazuri in care raman fara efectul scontat (limabj popular „nu tine” sau „nu prinde”) dar in acest caz sunt prea multe esecuri!!!!

    Poate si din cazua ca este vriba despre o noua tehnologie .. nepusa la punct. As fi curis cum ar arata o comparatie a eficaciiatii acestor vaccinuri vs unele clasice (cu agent mort)

    A . da. Esecuri. In cazul vaccinurilor cu „agent atenuat” mai sunt cazurile f rare dar nasoale rau in care vacinul declanseaza boala!!!!

    27
  13. in ultima perioada am avut 2 cursuri gratuite de microbiologie, primul tinut de frizerita, o experta a facebook si instagram si al doilea emerit a fost soferul de Uber. Ultimul era chiar emerit, dadea si calificative pentru „prostii astia care se vaccineaza”.
    No comment… dar atata sa va ganditi cu totii, este un micro organism care din simplitatea lui se poate modela in diverse forme pana ajunge la una care se va dovedi rezistenta la anticorpii nostrii. Este o chestie matematica de probabilitate, numere mici cu frecventa de schimbare mare, la un moment dat vor da match pe un encode.

    11
  14. Desi m-am vaccinat, sunt impotriva vaccinarii. Lasa frate si un pic de darwinism. Crezi ca primesti o antena in cur cu 5g si prinzi Eurosport intre trei mesaje subliminale ale lui Gates? La cimitir boss, sa faca si popa niste bani cinstiti.
    P.S.
    M-a dus un taximetrist intr-o seara de la carciuma si mi-a zis ca nici H2O-ul ala nu-i ce trebuie, ca scrie pe feisbuc, ca are mai multe moecule de hidrogen. Corect, i-am zis eu, trebuie dehidrogenata. Prezenta acestui cuvant l-a pus in impas pe chimistul melcular care practica taximetria ca si hobby.

    16
    • Partea frumoasa cu tembelii astia antivaccin este ca pretind sa fie lasa-ti in pace, sa nu li se impuna vacci area dar cum vad un om vaccinat din șuturi nu-l slabesc Dar altfel fiecare procedeaza conform constiintei?. In rest de acord cu tine un pic de selectie naturala nu strica. Aia cu imunutate naturala bafta lor restul antivaccin cu titlul magna cum laudae
      in imunologie de pe FB da dea mita la una din porti.

      6
      • Sunt si eu de acord, si sincer sunt satul sa fiu eu, tu si altii luati peste bombeu de cei care isi iau lumina de pe feisbuc, ca suntem prosti tocmai ca inclinam in favoarea unei ratiuni si logici simpliste. Am statistic sanse mai mari sa ma fulgere sau sa mor iesind din casa.

        3
      • si reciproca e valabila…

        1
    • „Crezi ca primesti o antena in cur cu 5g”

      Hai sa lasam un pic mistoul la o parte. Una din matusile mele din State, e in Romania cu treburi personale si s-a vaccinat aici cu ambele doze de Pfizer. Din pacate, se simte foarte rau, durerile reumatismale i s-au accentuat foarte tare, iar inima ii functioneaza neregulat. Cand foarte tare, cand foarte incet, cu puseuri mari de temperatura. O alta problema mare pe care o are acum, este ca nu mai suporta radiatiile produse de WiFi-ul de la laptop si telefon, I se face rau si trebuie sa le inchida. Acum, lasand toata mistocareala cu 5G la o parte, toata lumea stie ca e vorba de transmisii cu viteze foarte mari, si o putere crescuta de emisie. Imagineaza-ti ce inseamna pentru dumneaei sa fie in preajma unui astfel de emitator. Nu ma intereseaza ce s-a zis pana acum, astea sunt pur si simplu simptomele pe care le are dupa vaccin. Si nu insinuez ca poate fi la fel pentru toate persoanele vaccinate. Nebunii astia trebuie sa accepte ca nu toate persoanele pot fi vaccinate (faptul ca o injectie poate cauza asa ravagii in organism e semn clar ca, tehnologie noua sau nu, nu era cazul sa fie folosita la oameni – nu asa de devreme), iar pentru decesele provocate, trebuie sa-si asume vina, sau sa poata fi trasi la raspundere.

      25
      • Pai lasam mistoul, dar toata lumea stie pe cineva ca are o hipersensibilitate la ceva. De acolo sa tragem largi concluzii, nu sunt de acord. Am un var care-i claustrofob. Ma gandesc ca nu are rost sa teoretizam cu privire la efectele nocive ale spatilor inguste si inchise asupra omului.
        Ma indoiesc sincer ca medical poate fi trasata o legatura intre vaccin si emisie 5g.
        Sincer.
        In rest, am dezbatut toate punctele de mai sus cu tot felul de antivaxeri, si concluzia a fost aceeasi.
        Exemple: „aptul ca o injectie poate cauza asa ravagii in organism e semn clar ca, tehnologie noua sau nu, nu era cazul sa fie folosita la oameni – nu asa de devreme”
        Repede comparativ cu ce? Cat a durat dezvoltarea unui vaccin pentru poli(nu echipa de fotbal)? Sunt sigur ca fara google 99% din populatie nu stie raspunsul la acesta intrebare. Iar sa credem acum ca toti romanii s-au apucat sa caute pe internet stagiile de testare a vaccinurilor trecute, le-au luat ca turnesol pentru testarea prezenta si apoi si-au tras concluzii stintifice pe baza acestor analize, deja aici ma bufneste rasul, ca totusi suntem poporul care crede, cu ardoare, ca daca calci in rahat, ai noroc.
        „iar pentru decesele provocate, trebuie sa-si asume vina, sau sa poata fi trasi la raspundere.” Care decese? Sti ce risc procentual ai sa survina decesul cand esti anesteziat si local pentru o lucrare dentara? Nu? Tot fara google. Nici o problema, atunci ramanem toti fara dinti sau spor la scoatere unui nerv „pe viu”.
        Ca au murit nu stiu cati si guvernul ii ascunde nu stiu cum. Guvernul, prin MAPn ti-a publicat pe o tabla datele de acces intr-o conferinta operationala, ca de regula vine cu indicativ s(secret). In conditile astea, chiar credem ca nu stiu ce mega consipratii pot fi ascunse de institutii ale statului care sunt praf la orice seamana a securitatea informatilor? Ministerul sanatatii? Ala care toata ziua plateste ransomwere?
        De asta spun, am discutat si rasdiscutat subiectele astea, increderea mea fost indotdeauna in ratiune si stiinta.
        Dar incerc inteleg parerea fiecaruia chiar daca nu-s de acord.
        Poveste similara, dar nu analogica.

        5
      • Gradul de cunoastere si intelegere a fenomenului este invers proportional cu gradul de confidenta cu care fac afirmatii unii. 🙂
        Matusa ta „din State” poate fi influentata de WiFi doar daca are pacemaker sau ICD altfel e autosugestie, ca sa nu zic ipohondrie. A citit sau auzit ceva despre subiect si a inceput sa simta ca are si ea simptome si ca-i cauzeaza WiFi-ul. Puseurile de temperatura sau „bufeurile” si aritmiile se pot datora menopauzei. 🙂 Poti sa-i comunici ca e inutil sa-si opreasca WiFi-ul la telefon sau laptop daca nu opreste routerul utilizat si toate routerele, AP-urile si extenderele vecinilor. Suntem „scaldati” non stop intr-o baie de unde radio dar na, daca nu stim nu ne „cauzeaza”. Nu zic ca nu poti fi afectat de microunde dar e nevoie de putere mult mai mare decat sunt capabile dispozitivele gen telefon, laptop, router si de timp de expunere indelungat. Toti specialistii facebook in 5G sunt ingrijorati de viteza sau puterea de emisie a acestei tehnologii dar nu par a fi impresionati de 4G care pentru moment este la putere. 5G este o evolutie incrementala a tehnologiei 4G nu o revolutie, viteza sporita se datoreaza rafinarii tehnologiei nu utilizarii excesive a puterii de emisie pana la limite periculoase.
        Cat despre vaccin nu inteleg de ce tipa lumea impotriva obligativitatii, nu s-a pus problema nici o secunda ca vaccinarea sa fie obligatorie la toata lumea. Daca tu crezi ca dupa vaccinare o sa fii robotelul lui Bill Gates sau Soros sau o sa-ti cauzeze la reuma, treaba ta, nu te vaccina frate dar nu te mai caina atat fara rost precum in povestea cu drobul de sare.

        9
        • Studii asemanatoare au fost facute si la o anumita institutie din Cluj, nu dau detalii.

          https://drive.google.com/file/d/1VoWub763fvqqRkgy0tDFex6rcgfmU5RW/view?usp=sharing

          11
          • Concluzia articolului postat de tine:

            „Despite being examined by numerous experimental
            studies, the cognitive function in relationship with
            GSM MW exposure is highly controversial. Although
            there is increasing evidence regarding biological effects
            caused by weak radiofrequency radiations
            (microwaves) there is a lack of indisputable available
            data and this matter has not been settled so far.”
            Dupa care continua cu exprimari de genul: „could cause”, „could be”, „may not have immediate demonstrable consequences”, samd.
            Cam ca in versurile din copilarie:

            Daca si cu Parca
            Se plimbau c’o barca
            daca Daca nu era
            Parca parca se ineca. 🙂

            6
            • Si uite asa, le negati complet rezultatele… fain.

              I would expect a replica at the same scientific level as theirs. Can you do it?

              13
              • @Vasile Guta-Ciucur
                Povestim discutii si rastalmacesti lucrurile!
                Nu am negat nici un rezultat, am citat exact ce spun autorii in concluzia articolului:
                – desi exista numeroase experimente rezultatele sunt deoacamdata extrem de controversate, exista o lipsa de rezultate incontestabile
                – rezultatele experimentelor colectivului desi par a indica o anumita corelatie nu sunt concluzive, nu au consecinte demonstrabile.
                – autorii doresc sa refaca experimentele in conditii mai bune intr-un studiu mai extins pentru a vedea daca pot dovedi o corelatie clara.

                Sunt curios ce te indreptateste sa te exprimi asa „academic scortos” in engleza, ai un doctorat in domeniu sau macar o diploma care sa-ti permita sa cantaresti valoarea articolului, nu mai zic de intelegerea lui?

                Apropo, la fel ca la vaccinare, nu te obliga nimeni sa folosesti telefonul mobil sau retelele WiFi, exista inca optiunea de telefon fix si conectare pe cablu la internet daca consideri ca undele radio iti cauzea. Ajuta si folia alimentara de aluminiu la ecranare sau poti sa-ti costruiesti chiar o cusca Faraday cu plasa rabitz si folie.

                4
                • Pentru cine vrea sa vada, rezultatele sunt clare, palpabile, bine documentate, repetabile. Insa sunt destul de intelepti sa evite concluzii categorice. Ei trag un semnal de alarma fara sa-si ridice inamicii in cap.

                  Faceti abstractie de capitolul „Concluzii” si spuneti-mi ce va iese. Valabil pentru toti.

                  Cat despre WiFi, stati linistit, pot sa-mi port de grija.

                  16
              • Talos tocmai ti-a spus de ce Bucefal, calul negru al lui Alexandru Macedon, era negru…dar tu si cu colegul de suferinta Iordan, nu si nu: „Bucefal, calul negru al lui Alexandru Macedon era alb…alb iti spun, aaalb!”

                3
      • @Vasile, putin probabil sa fie conectate, dar daca vorbim de wi-fi poate ca trebuie spus un lucru simplu, frecventa unui cuptor cu microunde 2,45 GHz, frecventa unui router casnic 2.4 GHz.
        La aceasta frecventa apare frictiunea moleculara. Diferenta este data de puterea semnalului, cuptorul cu microunde este de cel putin 10.000 de ori mai puternic decat un router puternic.

        1
        • @ADR
          „Routerul casnic” foloseste 2,4Ghz si/sau 5Ghz si mai nou include si 6-7 Ghz (WiFi6E). Functie de putere si de timpul de expunere pot aparea efecte de la 150MHz in sus (vezi releele tv sau statiile radar ww2). Efectele nu sunt numai termice ci si la nivelul electrochimiei moleculare doar ca cele termice sunt mai mult studiate si bine intelese. Adevarul este ca nici eu nu m-as culca cu capul pe router si daca am o convorbire telefonica mai lunga prefer sa utilizez castile sau speakerul. Asta nu inseamna ca trebuie sa fim paranoici. Chiar daca ne-am ascunde in codru sau undeva la munte exista sanse sa fie un releu prin apropiere sau sa ne scaneze un satelit de pe orbita. 🙂
          Salvarea? Tinfoil hat! E eficienta chiar daca esti vaccinat! Viata fara facebook si instagram n-are rost! 🙂

          5
    • Scuze lt(rez), toti trisam natura, inca din prima zi de cand am venit pe lume luam un set de vaccinuri. Antibiotice luam frecvent.
      Omenirea a avut nevoie de 200 k de ani sa ajunga la 1 mld, si doar 200 de ani ca sa multiplice cu 7 aceasta cifra. In 1950 eram 2.4 mld, dupa 70 de ani suntem 7.4 mld, rolul principal este al medicinei.
      Acum fiecare e liber sa faca ce vrea, ce mi se pare aiurea este ca acel sofer de Uber nu are declarat la vedere faptul ca este imunizat de boala sau vaccin, cred ca este dreptul lui sa lucreze dar si al meu sa comand cursa la el si sa-l platesc.
      Preferinte are fiecare, dar asta nu inseamna ca si ceilalti trebuie sa il accepte.

      4
      • Salut ADR, cred ca nu m-ai înțeles. Sunt pentru darwinism in sensul in care, toti suntem vaccinati si e ok asa si normal cum bine argumentezi.Evolutia medicala este ceva ce ne ajuta sa supravietuim cum bine zici. Cine nu vrea vaccinuri ca nu stiu ce teorii si bazaconii citesc, sa isi asume ca vor crapa. Ca ei nu-si asuma nimic. Iti dau teorii ale conspiratiei, toata lumea ii chimist, biolog si analist politic. Dar cand apare „buba” hop la ATI.
        Si prostia tine de darwinism, pisica ca animal este echipata sa spuravietuiasca in aproape orice conditii, prostia apare cand iasa in drum in fata masinii.
        Evident ca sunt pentru vaccinare, dar daca omul nu vrea, ca ii prost, cu prostia nu te poti pune. Sa isi asume consecintele.

        5
        • lt(rez), procentul scepticilor este invers proportional cu increderea in autoritati si gradul de educatie. Superficialitatea este problema cea mai mare, cand nu stii cat de putin stii si te multumesti cu putin. Asta vezi si pe aici, oameni care se cred experti dupa ce au citit o pagina de pe wiki sau au vazut niste filme pe youtube.

          1
    • Dacă nici după un astfel de articol nu îți pui un semn de întrebare… atunci când? Unii ori sunt postaci deghizați, ori atât pot și gata!

      4
    • Varianta Delta s-a dezvoltat in India, stat cu rata mica a vaccinarii. In US deja majoritatea vasta a mortilor sunt cei nevaccinati, care pe patul de moarte zic ca trebuiau sa il ia. Guvernatori republicani regreta rata mica de vaccin si propaganda lor anti vax iar L. Graham vrea ca si Trump sa fie mai pro vaccin acum. Vaccinul avea clar indicatii ca reduce nr de particule de virus si transmisibilitatea cu 40% sau cat, iar supravietuirea e 95% la Pfizer. Delta e mai rea, insa vaccinul tinteste proteina spike cu care intra virusul, daca aia se modifica atunci nu mai e virusul letal. Nici la razboi vesta antiglont, casca, blindajul nu-s 100% da nu vezi atata indaratnicie si tinut contra mai ales dupa un an de incercari pe oameni. Nici prezervativul nu e „decat” 98% 😀

  15. maica mea cand a terminat facultatea au trimis-o in capmanii de vaccinare la sate. A vaccinat mii si mii de persoane. Nu a avut nici un deces..cate un copil facea febra si atat. Faza frumoasa era ca seful de post venea seara de seara sa o intrece cine dintre cei programati nu s-a prezentat la vaccin cu copilul si mergea sa-i convinga ca a doua zi sa fie prezenti la vaccin. Uneori cu frumosul uneori folosind pulanul din dotare. ..Vaccinele functioneaza, sunt eficiente, ne-au scapat de o groaza de boli. Restu e can can .. cine nu se vaccineaza, ok, no stress dar sa-si pleateasca tratamentul in caz de imbolnavire..nu vreau ca din contributia mea la bugetul de sanatate sa fie tratati anti vaccinistii..

    9
    • Multi dintre cei cu antivaccin in gura toata ziua si din toate pozitiile nu se gandesc la faptul ca daca parintii sau bunicii lor nu ar fi facut hulitele vaccinuri ar fi fost posibil ca ei sa nu ne onoreze azi cu distinsa lor eruditie. Nu gandesc ca prin campaniilele de vaccinare au fost eradicate sau tinute sub control boli care faceau ravagii in trecut.

      5
      • Anla’shok, ti-a oprit careva neamurile de la vaccinare, nu cred. Asa nu vorbi in numele la ceea ce doar crezi ca intelegi si nu-ti aroga dreptul sa fi cel ce cunosti tu mai bine.
        Fiecare ii da putere acestui „virus” in functie de cat de mult crede in el! Restul e numai frica.

        18
        • Au au au! Nu doare? Dunning-Kruger face ravagii la unii… 🙂
          Sa ne inclinam in fata spartanilor anti-vaccinisti si anti-covidisti care intampina benigna viroza COVID cu pieptul gol, cu tigara in coltul gurii si cu doza de bere in mana. Ave, morituri te salutant! Memento mori!

          Btw, in mitologia greaca Termopile era intrarea in taramul lui Hades… Aveti grija ce paziti! 🙂

          8
        • @Ryan, colegul meu de 36 de ani fara nicio alta boala care a stat pe oxigen 3 saptamani la terapie masurand din ora in ora nivelul de O2 gandind ca lasa un copil de 1 an singur nu a stat acolo de frica. Nici dupa 4 luni nu e complet refacut si nu are capacitatea de efort ca inainte.
          Daca ai pareri sau daca iti place sa citesti teorii, go Forest ca e liber in fata, dar mai usurel cu trompeta ca pe aici mai intra si oameni care au avut cazuri intre apropiati si rude, unii chiar tragice.

          2
          • Coleg de munca,44 de ani,fara alte boli. A fost plasat in coma indusa timp de 3 saptamani. La fel cum ai spus si tu,dupa 5 luni de zile,nu si-a revenit complet.

            1
            • ADR, Cristi, voi doar aveti impresia ca stiti, doar atat am de spus. Este ceea ce va face sistemul sa credeti, se numesc proceduri. Atat am de spus!
              Voi ar fi bine sa nu mai transmiteti laurii vaccinarii atata timp nu sunteti cu din sistem.
              Dar o vorba din batrani „te omoara ceea ce crezi ca te omoara”!

              10
              • Deci noua ne vorbeste „cineva” din sistem. Bine ca nu ne spui cum se dau bani familiilor ca sa declare decese de covid. Cunosc si eu persoane „din sistem” care au pareri trase la indigo cu ale tale. Ghici ce, fie este vorba despre asistente promovate din randul femeilor de servici care si-au luat atestatul cu bani la vreo scoala postliceala privata, fie este doctor dintr-o specialitate in afara subiectului, de obicei stomatologi sau oftalmologi sau unii medici de laborator care sunt cu sanatatea mintala la limita balamucului sau visau reptilieni si conspiratii cu mult inaintea COVID19. Pe astia pregatirea stintifica s-a lipit cum se lipeste lipitura pe zid neumezit. Nu mai spun ca in afara de soapte conspirative gen „sistemul vrea sa credeti” nu aveti ce vinde.
                Cei ca voi sunteti simptomatici pentru degringolada societatii actuale. Aveti pretentia ca va pricepeti la treburi care n-au legatura cu pregatirea voastra. Chiar si in interiorul aceleiasi arii stiintifice. Un dentist n-are treaba cu imunologia asa cum un istoric modernist n-are treaba cu arheologia si invers. Mai taceti naibii din gura.

                8
              • @Rayan, cand cineva combate un caz din realitate cu lozinci citite prin diverse locuri, clar ca este bine sa termini discutia cu acea persoana. Eu si Cristi ti-am dat 2 cazuri reale din cercul de prieteni.
                Daca tot iti plac teoriile conspirationiste, citeste mai bine despre mecanismele de manipulare prin propaganda negativa, si daca vrei citeste si cazul „idiotului util” cine a inventat termenul si domeniu de aplicare citez din definitie :
                „un idiot util este un termen derogatoriu pentru o persoană percepută ca făcând propagandă pentru o cauză fără a înțelege pe deplin obiectivele ei, și care este folosită cinic de promotorii cauzei.” Creatori = CCCP , Atribuita V.I.L

                1
        • Nu le-a pus nimeni palma in piept doar ca zilnic aud de la diversi experti de teapa ta cat de prosti sunt ca au facut-o.

          1
        • Frica? Ia uita-te mai bine la tine. Frenezia asta antivaccin mascata de grija pentru drepturile individuale crezi ca vine din prea mult curaj?

          3
  16. Vaccinele sunt eficiente, funcționează, ne-au scăpat de o grămadă de trolli. :-))))
    Boss, statul colectează banii pentru asigurările de sănătate, după o schemă ponzi și se asigură că-i primește în fiecare lună obligatoriu. Iar tratament medical oferă doar atunci când ai nevoie de el. Dacă ești sănătos 20 ani atunci ai cotizat lună de lună dar statul nu are nici o cheltuială cu tine, dar păstrează banii. În schimb oferă tratament medical altei persoane care a cotizat (chiar dacă este o operație scumpă și are nevoie și de tratament costisitor.
    Asta se numește echitate socială, plătesc toți și beneficiază cine are nevoie.
    Prin această echitate socială, statul TREBUIE să ofere tratament mrdical însă oamenii nu sunt obligați să – l accepte.
    Vaccinul (deși denumirea corectă este terapie genica, care implică pe lângă aspectele medicale și aspecte legale legate de patente, vezi semințele gmo Monsanto) este un tratament medical asigurat de Ministerul Sănătății dar oamenii aleg dacă să folosească sau nu acest tratament.
    Banii lor, alegerea lor.
    Asta cu forțarea obligării plății tratamentelor medicale pentru nevacinati este tare de tot.
    Peste 60% din populație nu este vaccinata și dacă apare asemenea interdicție, toți nevaccinatiii nu mai plătesc asigurări de sănătate.
    În situația actuală spitalele sunt subfinantate, ce urmează?
    Ca statul să existe, este nevoie să fie așezat pe câțiva piloni. Dacă începi să sapi la temelie, atunci statul se prăbușește pentru că distrugi unul din pilonii pe care stă.

    10
  17. Eu nu inteleg de ce apar atatea discutii contradictorii. Daca vrei,te vaccinezi,daca nu,nu. Nu sta nimeni cu arcanul pe strada sa te duca la centrul de vaccinare. Eu,nu m-am vaccinat (de cativa ani am trombocitele scazute,fara a se indentifica o cauza anume). Am inteles ca virusul ma poate afecta destul de tare din cauza asta,dar la fel poate si vaccinul. Am de ales intre 2 rele… Multa sanatate

    13
    • Problema nu sunt oamenii care chiar pot suferi de la vaccin (si cum bine spui, de la „covrig”). Sunt cei care il pot lua si contribui la „herd immunity” dar nu o fac, pum botul la teorii SF ca apoi sa stea in spital sau sa il dea celor vulnerabili. Basca sa se lamenteze ca vaai era real / trebuia sa ma vaccinez.

      5
  18. 1. aveti vaxin
    2. aveti mascute
    3. aveti biocide, cam apoase dar na, exista si sapun
    4. puteti opta pentru distantare
    asa ca, dragutilor, nu deveniti futengrijisti, nu salvati pe nimeni, nu muriti in locul altora, opriti panica
    1. exista codul medical de la Nurenberg
    2. exista si protocolul de la Oviedo
    3. avem Constitutia si reglementari U.E
    https://pace.coe.int/en/files/29004/html
    4. nu va obilga nimeni sa va vaxinati daca nu doriti
    deci, terminati cu panica sosocista
    * nu suntem inamici, daca pricepeti lucrurile astea putem sa avem un dialog si despre alte aspecte covidistice, altfel ramanem la : ba pe-a ma-tii

    23
  19. Și apa dacă se oprește în genunchi dă probleme…
    Valutarea se face în funcție de beneficiul pe care-l ai dacă faci sau nu vaccinul și nu ce se poate întâmpla dacă-l fac.
    Un exemplu: o persoană de 70 de ani față de una de 30 de ani are un risc de moarte de 32 de ori mai mare dacă se îmbolnăvește în urma contactului cu SarsCov 2. Riscul se reduce de 20 de ori dacă se vaccinează. Merită sau nu să te vaccinezi în această situație? Fiecare situație, fiecare persoană trebuie valutată in baza proprie stări de sanatate și a evoluției epidemiei.
    Foarte mulți fac o formă ușoară sau medie dar ce te faci cu cei care fac o formă gravă (în care au nevoie de respirator, eventual ajung in terapia intensivă unde sunt tacheostomizati, li se pun sonde și cateteri, stau internati luni de zile, unde pot lua un germen rezistent după atâta stat în spital, germen care poate face mai mult rău decât sarscov2, unde mănâncă pe sonda pentru că nu pot sta fără respirator sau pot face leziuni de presiune care au nevoie de cure pentru câteva luni… lista poate continua liniștit în cazul în care nu a murit între timp.
    Este normal să ne fie frică de ceva ce nu știm dar informațiile nu se iau de la primul care trece pe stradă sau care posteaza pe unde vreți voi și nici nu este nevoie să inventăm religii (in cazul de față: 5g, extratereștri, Bill Gates, Soros, cipuri etc) doar pentru că ne este frică de moarte.

    1
  20. nebuna de serviciu a lui radu morar de pe nasulTv a facut legatura intre vaccin si accidentele din romania???dilelă in forma continua si avansata

    1
  21. https://www.digi24.ro/stiri/externe/cum-s-a-folosit-china-de-un-cont-fals-al-unui-presupus-biolog-elvetian-pentru-raspandirea-unui-fake-news-despre-covid-19-1629731
    Nuuu, nu cred dom’le. China? Nuuu se poate. Acum ce vrei sa imi spui ca poate si Rabinul-biolog part time pe care il pupau in dos-ul intelectual unii acum cateva episoade din Rovaccin e poate o teapa? Nuuu.
    Si eu inca astept sa primesc net moka de la Bil Gheiț…

    2
  22. Les vaccins et le confinement sont-ils efficaces ?
    https://www.youtube.com/watch?v=sCqqbP6Oe_Q

    2

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *