Concepte…

 

f 16 concepte

 

 

Cristian V.

13 comentarii:

  1. salut,

    ‘rand 1 modelul 1’ , si ‘rand 1 modelul 2’ sunt influentate de https://en.wikipedia.org/wiki/FMA_IA_63_Pampa
    si au fuselaj comun”

    ‘rand 1 modelul 3’ si ‘randul 2 modelul 2’ si ‘randul 2 modelul 4’ au fuselaj comun, designuri influentate de bae hawk, F 18 B, grippen

    ‘rand 2 modelul 3’ e o rafinare de design ‘rand 2 modelul 4’

    ‘rand 1 modelul 4’ design cu fuselaj similar ‘rand 2 modelul 3’ ,influentat de mig 17 gen ” new generation, low cost air police & COIN ”

    ‘randul 2 modelul 1’ design influentat de AV8 harrier cu ajutaj traditional dar oscilant pe verticala cu traversa limitata doar in jos pt activitate de pe piste scurte.

    ‘randul 3 modelul 1’ e un redesign facut saptamana asta de la F 16 dar cu profundoare/ampenaje gen F23 , practic f 16 are doua ampenaje verticale sub fuselaj , in cazul acesta ar fi doar unul dar mobil pentru corectii la decolari si aterizari.

    numa bine!

  2. Ce are ultimul la coada?

  3. Ai pus de douà ori acelasi model. Ultimul de pe primul rând si cel din mijloc de pe ultimul rând.

    Cât despre AWACS, un carosaj de antenà de diametru de 2 m (cam atât ar fi proportional cu làtimea carlingii) pune probleme aerodinamice, iar cu disponibilitàtile antenelor tip AESA, nu ai nevoie de un random rotativ; cu làtimea fuzelajului poti sà o „îngropi” în corpul avionului.

  4. Mie antepenultimul imi place cel mai mult . Chit ca pe genul respectiv de fuselaj portant se poate interveni cu diverse configuratii de aripa .

  5. Randul 2 modelul 2 arata a ceva viitor avion de antrenament si multirol usor facut in Romania 🙂
    Visez si eu…

  6. ‘randul 3 model 2’ ma gandeam ca ar fi construit separat, aripile intr-un site,. fuselajul in altul, si eventual printate 3d cateva din comonente, de ex profundoarele , flapsurile, eleroanele,
    si sa exporti la 5 mil $ bucata,

    cu un motor potrivit ar atinge 1500 km/h la altitudine ..fabulez dar mi-ar placea sa avem cca 1000 de „trainere de astea..strict pt aircover..cu tunuri de 20 mm in aripi, si 4 -6 AAM

  7. capatu' satului

    Rândul 3 primul model este după mintea mea cel mai frumos
    Aduce cumva cu proiectu boeing saab TX si cu propunerea saab future grippen after ng pt. canadieni

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *