Motorul Pratt & Whitney R-1830

Într-un articol anterior (3. Selectare motor și elice), am descris criteriile care au stat la baza selectării acestui motor pentru proiectul IAR 80R. În continuare sunt prezentate informații suplimentare, care au stat la baza acestei decizii.

P&W R 1830-75 montat pe batiu – avion restaurat F4F Wildcat

P&W R – 1830 – 35  de pe B 24 Liberator

(acestea au mai “zburat” în Romania între 1943-1944)

Articolul poate fi citit integral pe siteul iar80.org

3 comentarii:

  1. E bine ca primim evolutia informatii despre proiectului IAR 80. Interesanta si dimensiunea depozitelor de piese; eu interpretez asta ca pe un semn ca exista activitate sustinuta pe segmentul asta. Multumim!

  2. Interesante si articolele despre curse sau ingineri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *