Si a-nceput razboiul! Intr-un fel…

Astfel Rusia, in urma nenumaratelor jigniri aduse de Romania, s-a hotarat sa-i aplice acesteia o corectie zdravana!

Planurile operationale ale armatei ruse au prevazut de la inceput inaintarea pe trei directii principale, dupa cum urmeaza:

  1. Directia Principal I-a (sau principala cea mai principala) li s-a arata rusilor direct prin Dobrogea. Se facea ca ei (adica ivanii) veneau in iulie ca simpli turisti (unii), ca simplii marinari altii (cu navele incarcate de tehnica de lupta si ceva luptatori Spetsnaz ), iar ailalti veneau direct pe mare, ca simplii militari rusi (ocupanti adica).

 

  1. Directia principal aII-a (sau directia principala dar mai putin (totusi) principala decat prima) se facea ca vine prin Odessa, via Bugeac, via Galati, via Braila, via Fetesti, via Calarasi, via Oltenita, si de la Oltenita via pe Canalul Dunare-Bucuresti pana-n comuna Mihailesti (unde se termina canalul) si de aici pe jos spre Bucuresti. Pe aici veneau doar unitati usoare incadrate cu soldati care stiau cu totii sa inoate bine, tactica fiind un atac stealth direct asupra Bucurestiul, purtat in viteza (inotatorii au dezvoltat chiar si 1km/h !!). Fiecare soldat-inotator tracta o mica pluta cu cele strict necesare traiului timp de cateva saptamani (timp necesar ajungerii inot de la Galati la Mihailesti, plus inca o 3-4 zile de mers pe jos spre Bucuresti), armamentul din dotare (un AK, 300 de cartuse, 5 grenade, costum NBC, casca, masca de respirat sub apa, costum de camuflaj (gri-verzui pe burta si verde-pal pe spate), mitraliera calibrul 7,62, la fiecare al 11-lea soldat, un mortier de 81mm, la fiecare al 22-ilea soldat, munitie, cutit, lopatica de infanterie model acvatic, trusa de prim-ajutor, etc)…

Din pacate multi soldati-stealh-acvatici au fost prinsi de braconieri pe cursul Dunarii, confundati cu sturionii si storsi de icre, dupa care au fost transati (cu tot cu neoprenul care-i acoperea) si vanduti la negru restaurantelor din Bucuresti. (Astia macar au ajuns).

 

  1. Directia principal aIII-a (adica secundara fata de cea de-a doua) a fost gandita bine de rusi, care, perversi, au gandit sa loveasca tot prin surprindere (precum in Cehoslovacia anului 1968), venind cu avioanele pe diferite aeroporturi din Romania si, sub pretextul ca avioanele lor (Il 76 si An 124) sunt pline ochi cu turisti si corul armatei ruse, sa aterizeze si sa ia prin surprindere trupele noastre. Problema a fost ca desi aparatele au decolat cu bine, la aterizare majoritatea au iesit in afara pistei pe motiv ca romanii le-au dat indicatii gresite, turnul asigurand pilotii ca pista este curata si libera, cand in realitate era plina de gunoaie si in plina asfaltare. Majoritatea viitorilor ocupanti au ajuns la diverse spitale locale si judetene de unde sansa sa mai scape cu viata este (conform ONU) foarte redusa cu prognostic 100% negativ, fiind deja plini de tot felul de sindroame si bacterii neaose endemice spitalelor noastre, basca raie…

 

Acum, pe directia principal I-a lucrurile au mers bine, ivanii – turisti i-au asteptat pe ivanii-marinari, dar acestia n-au prea mai ajuns, adica au ajuns dar nu toti, ca pe unii Paza de Coasta romana i-a confundat cu braconieri turci, i-a somat ce i-a somat si i-a fugarit spre bulgari, iar bulgarii le-au furat si vehiculele si vapoarele si AK-urile… Ok, trecand peste aceste necazuri, rusii au ajuns la Constanta, nimeni nu i-a impiedicat, ba unii ofiteri rusi chiar se plang de proasta crestere a romanilor, ca nu-i intampinat nimeni nici macar c-o slava de Styxuri (sa vaza si ei cu ce luptau buncii lor la Stalingrad) sau macar niste APRA acolo.

Astfel, rusii, de nimeni bagati in seama (au ajuns si intr-o duminica, pe la pranz), s-au incolonat si ei spre Bucuresti, intr-o aglomeratie de nedescris (ca plecau romanii de la mare) si au luat-o incet, incetisor si pe loc spre Capitala gata sa faca moarte de om…

Moarte de om n-au facut dar multi au pierit de plictiseala, inanitie si alcoolism (pe marginea drumului aka autostrazii) mergand precum melcul, spre Bucuresti, asta pana au atins Dunarea si de acolo-ncolo a inceput necazul.

Intre timp, la Bucuresti Ministrul Apararii roman declara – zambind gales si facand complice cu ochiul: “pai pe und’ sa vie rusii fratilor?!” Ne intreba el retoric, pent’ ca (continuam citatul): ”podurile de peste Dunare sunt de trei ani in reparatii capitale, adevarat ca trebuiau sa fie gata de vreo  doi ani, dar mai dureza inca patru, mai tre” sa facem doua studii de fezabilitate, iar la doua din poduri a disparut planseul (era din f”er) iar la celelalte s-au surpat pilonii, asa ca pe’un sa vie bre ivanii?!” Incheie apoteotic ministrul la intrarea in sediul DNA, ca la iesire nu l-a mai vazut nimeni, flancat fiind de cativa „mascati” cu priviri dubioase…

 

In tot acest rastimp, pe malul drept al Dunarii, rusii se plang deja de rele tratamente aplicate turistilor (ei inca sustin ca sunt in excursie catre insulele grecesti, da merg pe jos – pe senile) ca au frica de avion, astfel diviziile blindate si mecanizate rusesti au atins Dunarea, cu pierderi grele totusi (amortizoare facute praf, motorina romaneasca jumate apa, planetare zob, capete de bar rupte, etc, etc, si acum privesc cu jind malul stang al fluviului acolo de unde romanii (neseriosi ca de obicei, pe Google Map podurile figurau ca fiind date in folosinta de vreo doi ani) se fac ca lucreaza la studiile de fezabilitate (de la poduri) si le striga in bataie de joc sa se grabeasca ca vin…americanii.

Insa rezistenta romaneasca loveste naprasnic! La adapostul intunericului bande organizate de…oameni (romanii ii numesc tigani, europenii rromi) ataca constant unitatiile rusesti, care unitati au inregistrat deja pierderi si mai grele, in scop clar de jaf! Astfel 21% din tancurile rusesti au ramas fara tunuri (otel de inalta calitate apreciat pe piata din Istambul) si 43% din TABuri fara mitraliere si rachete AT (la rachete motorul si capul de lupta sunt foarte apreciate pe piata chineza ca delicateturi, fiind folosite pentru fabricarea de artificii, de unde poate si confuzia la ungurul ala prost care incerca (prin inginerie inversa) sa faca o bomba din pocnitori).

De asemenea toate vehiculele rusesti tre’ sa faca plinul in fiecare dimineata pentru ca desi stau pe loc de peste o luna, noaptea cineva (noi ii banuim pe tigani, europenii pe rromi, ivanii doar constata dar nu banuiesc pe nimeni inca) le fura motorina, ba cateodata si uleiul de motor si filtrele de aer, la mare cautare printre camionagi.

Asadar, zice Sputnik, invazia aka eliberarea merge bine, ivanii avand numa succesuri, desi, sustine tot Sputnik, viteza inaintarii este redusa datorita (si numai datorita) romanilor care-i privesc pe ivani cu simpatie, ba le mai arunca si cate un convrig, ori stie toata lumea ca  Romania poate fi invadata de Rusia in 48 de ore prin razboi deschis sau in mult mai multe zile daca se lasa cu discursuri de bun venit, festivitati si alte acareturi amicale.

Deocamdata Moscova e intr-o dilema, nu stie adica daca romanii ii primesc cu binisorul sau dimpotriva totul este doar o tactica de intarziere pana vin americanii.

MApN-ul n-are cum sa vina ca n-are cu ce, licitatiile pentru: camioane din Italia, avioane din Portugalia/SUA, fregate din Anglia, TABuri din Elvetia, masini 4×4 dracu mai stie de unde, munitie din Serbia, sau pistoale din Cehia, fiind inca in curs de rezolvare a contestatiilor, asadar rusii poa’ sa vie, ca ei au cu ce, venim si noi in 2, 3 maximum 4 ani, a declarat CSAT-ul din Elvetia…

 

GeorgeGMT, in lipsa de alta idee de 1 aprilie…

…Ziua nationala de cinstire a memoriei romanilor – victime ale masacrelor de la Fantana Alba si alte zone, ale deportarilor, ale foametei si ale altor forme de represiune organizate de regimul totalitar sovietic în Tinutul Herta, nordul Bucovinei si intreaga Basarabie.

Comentariile sunt închise.