Terrex … 3

Dupa 2-ul dedicat USMC… vine si 3-ul, tot pentru export, Singapore multumindu-se deocamdata cu varianta 1. Cate ceva despre V3 s-a mai prezentat pe acest site:

Deja 35 de tone, pentru protectie imbunatatita, si o sarcina utila de 12 tone/11 militari pe care le poate misca cu o viteza maxima de doar 88km/h (aviz MApN care dorea 120km/h, acesta este un vehicul de lupta, nu de fuga 🙂 )… dar are scuza ca este destinat competitiei australiene Land400.

Citeste si:

http://www.rumaniamilitary.ro/evolutia-platformei-8×8-blindate-terrex

 http://www.rumaniamilitary.ro/constructia-terrex-ului

http://www.rumaniamilitary.ro/tbt8x8-la-altii-terrex2-al-st-kinetics

http://www.rumaniamilitary.ro/noul-afv-singaporez

11 comentarii:

  1. Ma gandesc ca australienii astia nu stiu ce sa ceara, daca ai nostri vor 120 km/h cand nu avem drumuri, ei trebuiau sa ceara specializat pentru sarituri ca tot au canguri. Oricum este clar ca daca vrei si protectie ajungi la 30t+ si sincer mai bine mobilitate mai mic dar sa nu te gaureasca si unul cu o mitraliera mai serioasa.

    • Eu cred ca cei de la MAPN au cerut 120 km/h, dar cu o protectie mai scazuta, pentru ca ei se gandesc ca oricand pot ridica gradul de protectie adaugand kituri. Asta va face transportorul mai greu si scade si viteza, chestia este sa aiba de unde sa scada… adica de la 120.

  2. Au cerut 120 ca sa fuga in caz de ceva si sa fie cat de cat protejati de furia multimii!

  3. Sub sloganul ,,fuga e rușinoasă dar e sănătoasă,, au cerut viteza maxima …….

  4. salut din cate imi amintesc eu in caietul de sarcini sa vorbea de 120 mile la ora pe strada si 120 de noduri prin apa

  5. Caietul de sarcini era pentru Pirania lll c cu comisioane grase pentru uni .

  6. Sa ii fereasca Dzeu de un razboi ca o sa ii lichideze trupa pe capete. In special rezervistii sau soldatii incorporati cu forta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *