Ultimele 6 Panhard

Renault_Trucks_Defense_to_deliver_6_PVP_LAORV_4x4_Light_Protected_Vehicles_to_Romania_640_001

Mare veste mare! O delegatia a Armatei Romane s-a dus pana in Franta la Panhard General Defense (o divizie a celor de la Renault Truck Defense) pentru receptionarea ultimelor 6 Panhard –  Light Protected Vehicle PVP LAORVs, din cele 16 comandate.

Cu aceasta ocazie aflam ca cele 16 Panhard LAORV au un nivel de protectie STANAG 2 si 2A pentru protectie la explozii.

Bine macar ca o delegatie romaneasca a vizitat Franta, o tara foarte frumoasa de altfel. Intersant ar fi sa aflam si componenta delegatiei dar mai ales raspunsul la intrebarea: era nevoie de o delegatie pentru sase „microbuze”?

GeorgeGMT

85 de comentarii:

  1. Era…ca Franta e o tara frumoasa si numai buna de vizitat!!!

    • Cica nu are armata bani…
      Plimbarea lor la Paris a costat mapn-ul cat valoarea a cel putin 2 tunuri Rheinmetall 120 mm (deci daca adunam plimbarile astea… Si mai punem mesele de protocol de anu asta,au cheltuit banii necesari unei baterii de tunuri Rheinmetall 120mm (cate Tr-85 ar fi dotat aceste tunuri?)

  2. Niște jucării inutile pentru armată. Dacă le repartizau la M.I. ar mai fi mers. Dacă tot voiau să facă afaceri cu franțujii, de ce n-au luat Panhard VBR?

    • Daca le repartizau la MI se plimbau stabii cu ele. La fel cum se intampla cu dusterele sau alte SUV-uri mai ales daca au venit noi.
      Sa nu va inchipuiti ca le-au dat in teren, patrulelor sau interventiei…. ashhh… ai nu au nevoie. Pot face patrule si interventie si cu Dacia papuc (dricul cum mai este numit) sau cu mult iubitul ARO. Pt echipaje mai mari intradevar au Vito, Transporter (cei drept cam invechite dar nah….)
      Asa ca lasa-le la mapn… decat nimic … macar baietii aia le folosesc in teren.

  3. Mda,gata si cu „achizitiile” pe anul acesta,le-au asteptat,au venit,urmeaza…ce???? Pana una alta vine ministrul apararii german in RO,poate ne pica si noua para malaiata,macar sa fim in stare s-o prindem in gura.

    • Nu stiu perele , dar branza-i pe bani ……

      • Sunt curios daca delegatia noastra care fu pe la aia s-a intalnit cu delegatia alora ca doar au tara mare bre si e nasol daca te pierzi pe qcolo, mai ales ca pe la astia circula jihadisti cu puscoace pe strada cacare cauta oficiali sa le taie beregatile asa ca n-ar fi de mirare sa fi ramas toti delegatii cu tot cu secretare in hotel ca doar e siguranta maxima acolo si e all-inclusiv, iar de masini, le puteau trage francezii direct in parcarea hotelului sa faca si ai nostri o tura la plecare pana la aieroportul ala cu nume de jeneral care a luptat el pentru tara lui cacare nu mai egzista dar nu aflase si a dus lupta pana la sfarsitul luu ww2

  4. Las ca-s bune. Ofiterii de rang inalt cu ce sa se plimbe?
    S-au dus in Franta, la plimbare ca sa vada noile masini de birou.

    Macar cumpqrau si ei cate 2-3 pentru fiecare batalion adica vreo… 60-70???

    • Tu crezi ca s-au deplasat doar ca sa le receptioneze ? Cand au sosit primele 10, tot asa s-au deplasat in Franta ? Eu nu am auzit.

  5. Mig-21 LanceR

    Pai daca au plecat cu 2 C-uri si 2 Spartane, ar veni 8 echipaje, au scos de la C-uri mecanici de bord, loadmasteri, de la Spartane niste piloti si loadmasteri si uite asa s-au facut ceva locuri de sotii, fii si fiice, nepoti si alte rubedenii de demnitari. Mecanici de sol presupun ca nici n-au mai luat in calcul, ca oricum avioanele ie din vest si se gasesc mecanici si p-acolo care sa le stie. Uite-asa se viziteaza Franta pe banii statului. A la Romanica…

  6. Suntem in mod perfect traditional ,ultimii oameni! Daca se va intampla vre o nenorocire sper ca clasa politica sa plateasca la fel ca dupa ww2!nu inteleg, cum se mai pot suporta unii in uniforma militara a unei tari care i trimite la lupta cu mainile goale?este armata romana,o armata de sinucigasi?

    • pai multi (nu toti) din aia in uniforma cu grade multe sunt la fel ca politicienii

    • Bai fratilor, naivitatea voastra este uimitoare. Exact asa s-a intamplat si inainte si dupa cel de-al doilea razboi mondial. A zis-o cel mai bine Bodnaras, in anii ’50: Tovarasi, daca nu le cumparam noi ( era vorba sa cumpere 50.000 de sabii! de la rusi), maine n-o sa fim aici si o sa vina altii care le cumpara.

      Pesches, haraci, taxa, ziceti-i voi cum vreti…

  7. Astea sunt interesante pentru politia militara sau jandarmerie si cam atat…
    Poate am inteles eu gresit, dar le-au luat pentru cei de la logistica (culmea) 🙂

    • Ghita Bizonu'

      pai cam ce fac truopele romane prin diferite parti ale lumii …

    • „est un véhicule de liaison et de sûreté protégé conçu pour être utilisé:

      dans le cadre de missions de guerre, permettant d’effectuer des missions

      – de patrouille,
      – d’escorte,
      – de sécurité,
      – de surveillance,
      – de liaison,
      – de contrôle de zone,
      – de transport de personnel ou de matériel,
      – et de poste de commandement.

      Il est aérotransportable et héliportable.”

      PVP va inlocui vechiul Peugeot P4 (Mercedes-Benz G-Class militarizat).
      PVP este noul „ARO” franzutesc !

      Doar franzutesc… ? ;):)

    • Eu stiu ca le-au luat pentru logistica SF, si de altfel am si vazut primul lot in drum spre o asemenea unitate in 2013.

      Problema romanilor e ca in buna lor traditie, azi folosesc urmatoarele vehicule:

      1. Aro 243 (vazut inclusiv ieri, deci e cat se poate de activ)
      2. Dacia Duster
      3. Humvee
      4. URO Vamtac
      5. Panhard

      Acum, daca vor demara un contract pentru Renault Sherpa sau Iveco LMV, vor avea 6 tipuri de autoturisme de teren la o armata cu vreo 60 000 de militari 🙂

      S-au mai publicat aici articole despre dotarea Romaniei la intrarea sa in WWII, si atunci aveau 12 tunuri de un tip, 40 de alt tip, 62 un model mai vechi, 4 bucati un model nou, 36 model WWI, 142 tunuri autohtone, 52 tunuri de alt calibru, 247 tunuri de un calibru diferit fata de toate cele de mai sus etc etc 🙂

      Traditia trebuie respectata.

  8. Am vazut pe Youtube un interviu cu un soldat ucrainian luat prizonier in ianuarie cand a cazut aeroportul din Donetsk. Si spunea ca ai lui comandanti au incropit o coloana de transportoare blindate si de tancuri cu scopul de a evacua ranitii de la aeroport. Dar aeroportul era cucerit deja de rusi deja de 2 zile. Pur si simplu i-au pacalit si i-au trimis in gura lupului pentru ca soldatii refuzasera in cateva randuri sa atace inutil. Si toata coloana a fost distrusa si din 60 de oameni au luat 5 prizonieri.
    Acum, credeti ca ai nostri vasnici generali care traiesc numai prin birouri ar ezita sa faca asa ceva cu soldatii nostri in caz de vreun conflict? Eu zic ca nu. Daca la o armata de 80.000 de oameni iti faci publicitate ca ai cumparat 12 masini blindate, atunci cred ca va dati si voi seama de cat spirit militar si patriotic au oamenii astia in ei. Ar calca pe cadavrele propriilor soldati numai sa dea bine pe sticla sau in fata politicienilor.

  9. Probabil aceste vehicule vor fi varful de lance: http://www.mediafax.ro/externe/un-post-al-armatei-ruse-sustine-ca-romania-analizeaza-posibilitatea-unei-interventii-in-transnistria-14397280

    Cat rahat pot sa manance rusii astia! Partea proasta-i ca sunt destui pe care nu-i duce capul si iau de bune intoxicarile astea.

    • Mama ce lance cu Panharduri are Romania in contra armatei a 14 a sovietica din Transnistria. Cred ca tanchistii rusi tremura deja….

      Problema e ca rusii sunt mult mai putin rezistenti la propaganda ca balcanicii. Noi stim prin ADN ul nostru ca „astia de sus ne minte” dar la rusi astea sunt mult mai luate in serios. Habar n am de ce.

  10. S-a plimbat daligatzia sa finalizeze oral contractul 🙂 🙂
    Maretzul ala contract de 16 numere 🙂 🙂
    Si mai ie unii multi lovitzi p’aici care mai viseaza inzestrare, industrie locala de armament si offseturi 🙂 🙂

    • Daca „iminenta sosire in tara (in luna aprilie) a ultimelor sapte transportoare Pirahna…” = And the Winner is…Pirahna (contract pentru transportoare blindate 8×8/4×4).

      Atunci „receptionarea ultimelor 6 Panhard” = And the Winner is… PVP (contract 4×4 blindate usor). Logic, nu ? 🙂

      • Posibil… cel de 7,5 tone, PVP-HD sa se incadreze…
        http://www.rumaniamilitary.ro/mapn-se-intereseaza-de-vehicule-4×4-pentru-achizitie-multianuala
        Tabelul cu cerintele MapN poate fi consultat aici, iar pe scurt comanda arata astfel :
        – 500 de autovehicule neblindate 4×4 pe platforma de baza
        – 500 de autovehicule blindate usor 4×4 pe aceeasi platforma de baza
        – 200 de vehicule neblindate pentru transport de persoane (masa maxima 2,7 tone)
        Cele 500 + 500 (blindat/neblindat) vehicule 4×4, cu o masa maxima de 7,5 tone/ respectiv 6,5 tone

        • cred ca ar fi cea mai proasta decizie sa ia masini 4×4 de la altcineva inafara de americani…adica sincer acum, faci humvee-uri in tara cu licenta de la americani, si daca in timp de razboi nu poti sa inlocuiesti pierderile in timp americanu’ iti livreaza humvee-uri din stoc, ca are de unde…asa francezu’…mai usor, ca se cam pupa cu rusii

          • 1. „mai usor, ca se cam pupa cu rusii” Da. Dovada afacerea BPC Mistral ! ;

            2. Panhard apartine lui Renault Trucks Defense. Iar Renault Trucks Defense a batut palma in 2013 (parca) cu MFA Mizil pentru fabricarea de camioane si Scout SHERPA LIGHT in Romania.

            Apropo mai stie cineva ceva despre afacerea asta cu Renault Trucks ? Suntem in 2O15 si …. n-am vazut niciun Sherpescu pe strazi !

          • @vioniribu, Unde fabricam noi Humvee in tara cu licenta de la americani ?

        • „platforma de baza configuratie standard,

          – versiune pentru cercetare pe platforma de baza,

          – versiune evacuare medicala pe platforma de baza,

          – versiune cercetare de GENIU pe platforma de baza,

          – versiune cercetare CRBN pe platforma de baza (rol atribuit actualmente modelului TAB-C79).”

          Iata cu ce defileaza GENISTII francezi 🙂 🙂 🙂
          https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/18/PVP-2REG-IMG_5614.jpg

            • de acord, doar ca e varianta HD nu taraboanta in versiunea de baza, ceea ce e deja alta mancare de peste 🙂

            • Versiunea de baza a fost gandita sa inlocuiasca Peugeot P4. Blindajul este un plus. Blindaj PVP = Blindaj VBL.

              Deci o solutie ar fi PVP standard pe post de ARO si PVP HD pe post de 4×4 usor blindat sub 7,5 tone (vezi RFI)

              • La standard pana in 2,7 tone (cele 200 de bucati) n-as merge pe PVP ci pe Humvee/Uro Vamtac, vehicul foarte raspandit si cu o gama mult mai larga de kit-uri de protectie si armament deja integrate: de la platforma standard cercetare, sprijin cu foc usor infanterie, la mortier si artilerie autopropulsata, sisteme AA (Avenger + SL_AMRAAM) si ce_or mai fi visand USARMY 🙂

                Ideal ar fi ca daca tot cumperi 1200 d evehicule sa iei aceeasi platforma si asamblare si ceva integrare locala…

                Doar ca avem deja in jur de 200 Humvee + URO Vamtac in dotare, deci clasa de 2,7 tone e deja in curs de completare cu o anumita varianta…

                • My words exactly… Humvee si Vamtac avem deja, le folosesc mult mai multe tari decat folosesc Panhard, la un contract de 1200 de bucati ne-ar da constructie in tara sigur (si daca nu, atunci pa !!), in caz de pocneala pot sosi inlocuitori in mii de exemplare din zeci de tari, platformele pt Humvee sunt infinit mai variate decat cele pt Panhard si va continua sa fie asa cel putin inca 10 ani de acum incolo, etc etc etc

                  Unde mai pui ca daca luam variante de Panhard in 1200 de exemplare tot nu vom scoate Humvee si Vamtac in dotare in urmatorii 10-15 ani, iar combinat cele doua modele sunt in dotare in peste 300 de exemplare; la fel nu vom scoate nici Dacia Duster, deci chiar daca dispar variantele de Aro tot vom avea 4 tipuri de masini de teren (plus alea de la statiile Harris)…

                  • 300 Humvee / Vamtac: donate sau cumparate ?

                    • Eu cunosc personal un singur lot de 12 Humvee second-hand primite ca donatie de catre un batalion de logistica. De ala stiu eu, daca or mai fi si altele nu cunosc.

                      In rest, URO Vamtac au fost luate toate de noi, fiind produse de Spania, iar restul de Humvee – repet, din cate cunosc eu – au fost cumparate toate de noi, majoritatea prin programul de asistenta militara a SUA (adica pe banii lor).

                • PVP : „Les deux versions peuvent bénéficier d’aménagements particuliers pour transporter un système antichar, des équipements de „guerre électronique” ou des équipements spécifiques d’artillerie.” 🙂

        • Eu chiar nu inteleg de ce SUA doneaza sute de masini blindate folosite in Afghanistan Uzbekistanului, si noi luam ciurucuri in loc sa ne zbatem sa gasim niste solutii pentru a ne descurca cu bugetul asa limitat cum este.

          Sunt masinile achizionate suficient de bune pentru a fi folosite intr-un eventual teatru de razboi?

  11. Stiu din interior ca Renault Trucks au o politica foarte prietenoasa de a isi invita clientii din toata lumea la demonstratii ale noilor produse. E un fel de vacanta in care poti vedea si incerca noile lor camioane. Nu cunosc detalii la de la Renault Trucks Defense unde clientii nu sunt companii private dar banuiesc ca au abordari similare.

    Aia de la Moreni sa bage la cap sa duca transportorul ala in Grecia sau Turcia si sa invite delegatia RoArmy acolo, poate totusi dupa cateva sedinte de SPA incepe sa le placa.

  12. As the vehicles are subsequently fitted out by the Romanian company CSR for carrying out area and perimeter control missions, they will then be ready to join an international projection force under the auspices of the United Nations or NATO.
    http://www.armyrecognition.com/june_2015_global_defense_security_news_uk/renault_trucks_defense_to_deliver_6_pvp_laorv_4x4_light_protected_vehicles_to_romania_10206153.html

  13. Off topic dar interesant:

    http://stirileprotv.ro/stiri/international/atentie-la-transnistria-rusia-planifica-sa-atace-ucraina-din-regiunea-separatista-avertismentele-oficialilor-rusi.html

    „Atentie la Transnistria!”. Rusia ar planifica sa atace Ucraina din regiunea separatista. Avertismentele oficialilor rusi.

    Ceva i-a calcat rau de tot pe nervi pe rusi in ultima vreme, avand in vedere modul violent in care reactioneaza, dar ce anume?

    • Cred ca din cauza ca Blatter si-a dat demisia 🙂
      Transnistria poate sa se transforme la comanda într-un butoi cu pulbere. Ar putea sa fie creata o diversiune ca sa atragă atenția de la un atac asupra Mariopolului, pana la urma ne putem la orice.

  14. Mandrean Paul

    Daca 16 Panhard LAORV nu va satisfac,de ce nu va inscrieti in ISIS,nebunaticilor?Ciuhabii aia au capturat de la armata superinteligenta a irakienilor,peste 2300 de blindate,marea majoritate Humvee.Asadar,cei care plecati sa luptati alaturi de crescatorii de capre ai lui Allah,sa nu va intoarceti cu mana goala.Aduceti si voi macar alea 500 de autovehicule blindate usor 4×4,si donati-le MApN.Facerea de bine…Pai daca Il Dottore si al lui ministru al Apararii atatia bani au avut…

    • Razi tu razi Harap Alb, dar eu zic sa multumim zeilor ca nu exista tehnologia teleportarii, ca altfel daca s-ar teleporta la noi in ograda 100 000 de fanatici ISIS cu 2300 de Humvee plus tancuri Abrams, tunuri si ce au mai capturat pe-acolo, ai vedea armata romana capituland mai repede decat si-a abandonat teritoriul tarii la inceputul WWII 😉

      • Mandrean Paul

        @sorin2,
        Mie unuia nu mi-e frica de ciuhabii aia.Daca Dragnea a facut mortii din Teleorman sa voteze,iti dai seama ce o sa faca Ponta,seful lui,daca se incordeaza bine!Intreaga armata ISIS voteaza PSD in 2016.Aferim!
        Lasand gluma la o parte,eu cred ca se incearca o colaborare mai stransa cu francezii de la Renault si pe plan militar.Sunt curios sa vad ce iese.Ideea nu este rea deloc.

        • Da, n-aveau destui votanti, mai importa si Allah Akebar din astia si le da alocatii, ca doar nu dau din banii lu’ mama lu’ ei.

          Daca Renault construieste in tara – sasiu, cutie de viteze, motor, kit-uri de blindaj la Stimpex – atunci Renault sa fie. Daca Iveco vine cu oferta asta, atunci Iveco sa fie.

          Cat timp cele 1200 de autoturisme vor fi construite in tara, e bine, cat timp sunt importate sau cel mult asamblate aici dar din sasiu, motor si cutie de viteze de import, atunci e rau – indiferent de modelul ales.

      • Daca tot vorbim de teleportare , la Universitatea din Delft s-a realizat deja o teleportare de date fara vreo legatura fizica . Si sa ne amintim de teoria lui Stephen Hawking , care spunea ca materia este compusa din ” corzi ” energetice care vibreaza . Deci este posibila in teorie si o teleportare materiala .
        Desigur , aceasta poate fi realizata intr–un stat, sau uniune de state , care acorda prioritate viitorului tehnologic .
        In articolul de fata discutam despre importul a unui lot de 6 blindate .
        Diferentele care hotarasc viitorul .

        • Si eu cred ca e foarte posibila, de asemenea mai cred ca umanitatea ar avea in ziua de azi tehnologia necesara sa faca teleportari ale unor obiecte relativ simple (de ex. un bolovan), insa nu cred ca se pot efectua – inca – teleportari ale unor fiinte vii, mai ales unele complexe, deoarece e foarte greu sa re-asamblezi moleculele alea exact cum au fost ele inainte. La un bolovan asta nu e mare problema :))

          La noi ce sa zic, singurul proiect intr-adevar stiintific care se afla in desfasurare e laserul de la Magurele.

          Inainte sa ne bucuram trebuie sa stim ca:

          – alte tari primesc de la UE zeci de astfel de proiecte,
          – de asemenea trebuie sa recunoastem ca adevaratul scop al acelui laser e de a testa posibilitatea de distrugere a unor deseuri nucleare, adica vom deveni gunoiul nuclear al Europei,
          – iar al treilea lucru bine de stiut e ca desteptii astia de romani sunt in urma rau de tot atat cu constructia cladirilor in sine cat si cu reabilitarea drumului dinspre Bucuresti inspre locatia cu pricina, adica mai pe romaneste, au primit si ei un singur proiect, si ala dubios, si nici macar nu sunt in stare sa-l execute.

          1
  15. Tilea Marius, Ludus, Mures

    O picatura de apa in ocean. Romaniei ai trebuie urgent sisteme moderne AA si avioane, bineanteles si multe altele, dar astea sunt prioritare.

  16. formatorul de opinii

    WOW!!! Cum arata moartea fimata dintr-un elicopter MI-24 [August 2014, Lugansk]

    http://www.liveleak.com/view?i=159_1433424437

  17. Sau uite aici: https://www.youtube.com/watch?v=Zm747V_LAbU – maretia armatei ruse – 16 tancuri pierdute intr-o batalie de tancuri Ukr vs Rus, rusii si-o iau in barba 😉

  18. Sa fie primite… Asta e! Luam Pahhard-uri daca ARO s-a dus pe lumea cealalta! Ca doar la ARO (fie-i tarana usoara!) sigur s-ar fi putut face si astfel de vehicule, daca s-ar fi vrut, nu-i asa? 🙂

  19. Nivelul de protecție este bun la greutatea pe care o au vehiculele. Numărul lor este foarte mic, așa că achiziția lor este nesemnificativă. Trebuie să produci o cantitate de tehnică militară suficientă pentru a înzestra unitățile și a completa pierderile în caz de război. Țara asta trebuie să producă vehicule de teren, nu Dustere care sunt glume, camioane, tractoare.

  20. Din punctul meu de vedere achizitiile de 4×4 ar trebuii sa arate asa:
    Prioritate 0 – MRAP atat pt. transport (oricum daca ai coloana, cateva sunt obligatori) dar mai ales patrulare. Asa cum s-a demonstrat este singura solutie care garanteaza, cat de cat, viata soldatilor vand in vedere amenitarile si tipurile de conflict actuale. Orice alt vehicul, cel putin pt. patrulare, ar fi o grava eroare.
    Dezvoltarea/fabricarea unui model local atât 4×4 cât și 6×6 este obligatorie avand în vedere ca ele sunt viitorul și nu cele „clasice”.

    Urmatoarea etapa – Dupa asigurarea necesarului de MRAP-uri, vehicule amfibi pt. transport soldati si care pot fi folosite si ca suport. Aici ai nevoie de ceva care sa fie suficient de usor pt. a fi folosit in cat mai multe geografii si anotimpuri dar si sa aibe capacitatea de a participa la lupta daca este necesar. De aceea trebuie sa fi fost gandit sa poata monta diferite kituri de blindaj si sa aibe capacitatea de a primii mitraliere sau tunuri ori lansator automat de grenade + rachete (obligatoriu) sau orice combinatie cu ele. Ceva derivat din Saur2 amfibiu, un nou TABC care poate transporta mai multe persoane.
    Mai este nevoie sa scriu ca trebuie sa proiectam/producem asa ceva?. Tot timpul…

    Ultima prioritate. Un vehicul, blindat usor sau care devine asa prin aplicarea unui kit, care sa poate fi folosit mai mult pe timp de pace sau mult in spatele „frontului“ si de catre stabi. Varianta Humvee pare din ce in ce mai buna, evident ultima versiune si kiturile de protectie de rigoare. In functie de nr. cel putin mentenanta in tara.
    O varianta fara blindaj, evident Dacia.

    Accentul ar trebuii sa cada pe vehicule capabile si sa transporte mai multi soldati, cele gen PVP, Humvee sa fie folosite doar in situatii cand dimensiunile sau greutatea celorlante masini nu permit. Asta ar reduce nr. de masini necesare chiar daca costul folosirii si al mentenatei ar fi un pic mai mare.

    //
    Trupe rusesti de recunoastere au efectuat exercitii de lupta in Transnistria

    „Militarii au efectuat un raid asupra unui post inamic simulat si alte elemente de formare tactica si speciala. De asemenea, cercetasii au gasit solutii la probleme practice in organizarea cautarii, observarii si supravegherii subiectului, au practicat spargerea securitatii si patrunderea sub acoperire in instalatii de importanta critica cu scopul de a obtine informatii secrete”, se arata intr-un comunicat de presa trannsmis de Districtul Militar de Vest.
    http://www.hotnews.ro/stiri-international-20211799-trupe-rusesti-recunoastere-efectuat-exercitii-lupta-transnistria.htm

  21. Gogu' de la cazane

    Oare de ce s-au orientat catre PVP si nu catre VBL sau VBR ? Oare pentru ca aduce a ARO si o sa creada bizonii ca inca se mai fabrica si „armata e cu noi”.
    Mie imi pare ca seamana cu kashketa aia tipic frantzuzeasca…
    Macar VBL si VBL sunt amfibii…

  22. Armata romana a facut o mare achizitie \ de tot risul un numar de sase masini de parca sar fi sud sa ea ceva de la aprozar strict pe nevoile personale astea sint oamenii care ne conduc tara spre o mare prapastie ,acum mai nou vor sa il demita pe ponta ca sa vina fosti pedelisti care au emigrat la pnl sa preia conducerea ca bineinteles vor si ei sa fure sa se inbogateasca

  23. Stie cineva cine a facut parte din delegatie ? Erau „mecanici”…”ingineri auto”….”specialisti auto”…? Nu prea cred @ 🙂

    • Probabil ofiteri superiori.

    • Chiar erau ingineri! Iar TOATA plimbarea s-a facut pe banii firmei furnizoare. Este o practica, sa se faca receptia la fabrica, altfel plimba aia masina inapoi. Iar la receptie merg NUMAI specialisti, chiar daca sunt si ofiteri superiori intre ei!
      Alte intrebari?

      • Daca este asa, scuzele mele publice, dar dintr-o curiozitate curata, pt ce s-au dus?

      • Ce nu inteleg eu: din toate masinile din segmentul ala, cum dracu’ v-ati oprit la strambaciunile alea de Panhard-uri ? De aici si suspiciunea mea (si a altora) privind modul in care s-a ajuns la decizia de a le cumpara.
        Poate ca, fiind direct implicat in tranzactie, ne poti explica mai detaliat de ce au fost preferate in locul altor masini.

      • Vor urma si altele ? Daca da, tot „standard” ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *