FINCANTIERI PARTICIPĂ LA BSDA 2018 LA BUCUREȘTI

Grupul Fincantieri, unul dintre cei mai mari constructori de nave din lume, lider în inovare și diversificare, va prezenta soluții navale de top dezvoltate atât pentru ​​sectorul civil, cât și cel militar, cu ocazia Black Sea Defense & Aerospace 2018 (BSDA) în București, în perioada 16-18 mai 2018 (standul B1242).

Fincantieri este principalul constructor de nave occidental care acoperă o gamă largă de produse și o zonă geografică extinsă. Cu peste 7.000 de nave construite – de la vapoare de croazieră la vase militare – și 20 de șantiere navale pe 4 continente, clienții principali ai Fincantieri sunt operatori mari de vase de croazieră, forțele navale italiene, americane și ale altor țări.

Fincantieri/Vard – Braila

Fincantieri este unul dintre ofertanții calificați pentru programul corvetelor din România. Compania are capacitatea și know-how-ul necesare pentru a sprijini România în modernizarea flotei sale militare.

Mai mult decât atât, Fincantieri este un partener industrial pe termen lung, care are un model de afaceri diversificat, cu o poziție solidă de lider pe toate piețele de construcții de nave, cum ar fi cele de croazieră, offshore și militare.

În România, Fincantieri este cel mai mare angajator din industria navală, prin cele două șantiere operate de filiala sa norvegiană VARD în Brăila și în Tulcea, având peste 5.000 de angajați direcți și 3.000 de subcontractori. Astfel, compania este unul din cei mai activi constructori de nave din țară, continuând tradiția românească în acest domeniu. Fincantieri a investit peste 150 de milioane de euro în aceste două șantiere navale în ultimii 10 ani. Investițiile continue realizate în ultimii ani au plasat șantierele Fincantieri din România la un nivel foarte ridicat, dispunând de unele dintre cele mai avansate tehnologii din lume. Fincantieri are în România aproximativ 400 de ingineri de proiectare, angajați direct de VARD, asigurând astfel o bază credibilă nu doar la nivelul industriei prelucrătoare, ci și pentru transferul și dezvoltarea know-how-ului.

Tulcea

În primele trei luni ale anului 2018, veniturile companiei Fincantieri au crescut cu 11% față de aceeași perioadă a anului 2017, în conformitate cu obiectivele Planului de Afaceri 2018-2022 și cu tendințele de creștere înregistrate în ultimii doi ani. Veniturile offshore au înregistrat o creștere de aproximativ 17% față de primele trei luni ale anului 2017. Această performanță se datorează în mare parte continuării strategiei de diversificare operate de VARD, care a generat o creștere a volumelor de producție, mai ales pentru șantierele navale din România.

Fincantieri

49 de comentarii:

  1. Va invit sa-i vizitati macar si pt ca oferta lor pentru corvete are ca „star” corveta multirol de 3200 to, poate cea mai bine inarmata dintre cele cinci oferite Romaniei, mai mult fregata usoara decat corveta…

    Si pe la Damen sa treceti, ati putea avea o surpriza foarte…surprinzatoare, vedem daca olandezii o dezvaluie la BSDA sau suntem noi „obligati” sa-i dam in gat 🙂 .
    Eu i-am anuntat sa fie transparenti 🙂 🙂 …

  2. Nuuuu domne, altceva, pe alt palier. Nu v-am spus ca olandezii au venit cu SIGMA 10514? Fiti si voi mai creativi 🙂 .

  3. Nea George sa inteleg Ca’ Damen va veni Cu o oferta care sa ma lase Cu gura cascata, daca e asa am sa cinstesc, mai am niste palinca din tara prin beci.

  4. Poate guvernanti nostri sau hotarat sa doteze marina cu 4 fregate grele, 4 fregate usoare, 4 corvete grele, 4 corvete usoare, si 4 submarine.

  5. Sa speram ca nu vom construi nimic cu fincantieri, inca o data, o sa iasa o mare țeapă.astia sunt pusi numi dupa profit, au niste cotracte de te tranteste imediat in cur. La prima vedere crezi ca te scoti, cu timpul iti dai seama ca ti o iei.

    • „Sunt pusi numi pe profit” ? Asa este normal. Este o companie privata si publica. Menirea activitatii este obtinerea de profit. Daca nu ar fi „pusa doar pe profit” ar incalca normele etice (fata de proprietari), comerciale (concurentiale), sociale (dispersarea avutiei – lucru despre care putini imi par constienti in Romania) ba chiar ar putea desfasura activitati ce pot fi considerate ilegale. Bineinteles ca asta (atat ce ai spus tu cat si ceea ce am spus eu) este 100% valabil si pentru celelalte 3 companii ramase in cursa, asa ca nu vad care este argumentul care ar putea sa descalifice firma italiana.

    • Da” pe ce-ai vrea sa fie pusi pe dat de pomana?! Sa intrebam la Crucea Rosie daca nu ne doneaza patru corvete inarmate….

      • pai imi aminteste de faza aia din „negustorul de arme”, cand la dana din Odessa le vine inspectie ONU/controlul traficului de arme tocmai cand incarcau MI-24le dosit din stocurile ucrainene pe vas… asa ca ii dau jos repede armele de pe piloni si vopsesc o cruce rosie pe el 🙂

  6. Italienii te vor curenta doar daca li se permite, daca vei sta cu ochiu pe dansii devin seriosi

    • Tara lui Andrei

      Cand s-a intamplat ca in Romania fel de fel de entitati si companii puse pe profit gras sau chiar pe tepe sa fie oprit de statul roman/politicieni ? Din contra, se baga si ei in joc, si fura ambele tabere.

      • Corect, asta o simt pe pielea mea (si a colegilor mei) de doi ani de zile

        • Tara lui Andrei

          Cu toate astea, nu sineamna ca gata daca castiga Fincantieri o sa fie un fel de Bechtel al Marinei Militare.

          Nu stiu ce prostii au facut pana acum prin contractele lor dar totusi nu cred ca o sa platim o gramada de bani si o sa primim 4 pocnitori…

          Daca vegheaza Fifor si i se da voie, o sa fie in regula. Daca se baga fel de fel de boschetari ori din politica ori din armata (aia care se ocupa cu cu totul alte chestii p-acolo) atunci… poate ca s-or mai da niste tepe, dar nu cred…

  7. Apropo de italieni, noi am pierdut o foarte mare oportunitate de a avea in dotare Iveco SuperAV. Italienii ne oferau intreaga linie de productie pt o suma de 30 milioane de euro, aveau nevoie de un client pt transportor, noi aveam nevoie de tehnologie si TAB, din pacate am ajuns unde am ajuns acum…

  8. intrarea pana la urma e doar cu buletinul? poate intra oricine ?

  9. Care veniti maine in jur de ora 10.00 la BSDA? Sa ne benoclam impreuna la standuri…Am aflat ca s-a intrat doar cu CI, trebuie doar sa te inregistrezi. Eu am invitatie dar cred ca merge si fara, tot trecem prin filtrul antitero?Deci, e careva dispus sa ne plimbarim impreuna pe-acolo?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *