LH-10 Ellipse

 

Ellipse la Le Bourget 2015:

DSCF3165

si versiunea drona:

DSCF3167

 

 

15 comentarii:

  1. gogu de la pascani

    chestia asta zboara si daca bate vantul mai tare?

  2. In al doilea video, de la minutul 2.00, varianta drona de supraveghere, cu radar si EO, autonomie 24h.
    Pentru AEW impotriva sea skimmerelor mi se pare fezabil. Nu ai nevoie sa-l cari pe nave pentru ca are autonomie mare si poate opera de la uscat.

  3. Simpatic avionasul

  4. Cred in toate misiunile pe care le poate face avioneta asta … mai putin cea de ” air support”. Mai aveau argentinienii – acu vreo 30 de ani – ” renumitele ” Pucara, tot cu motoare cu piston, da alea erau denumite si mai gogonat, respectiv aeronave de ” air supremacy” … incat englezii efectiv nu le-au mai tinut socoteala la cate le-au facut praf. In rest, combinatia asta de cabina de planor de dubla comanda, motor de ultralight si aripi de jet mi se pare foarte simpatica :). Cred ca e bun sa invete copiii sa zboare.

    • legat de pucara nici vorba de air supremacy , e un avion de contrainsurgenta si close air suport dupa cum producatorul spune , in falkland englezii chiar le-au tinut socoteala , din ce scrie pe wikipedia n-au doborat mai mult de 10 si au capturat 7 ,in razboiul acela pucara s-a comportat onorabil raportandu-ne la capabilitati ( niste elicoptere doborate si pagube facute trupelor engleze ) .

  5. FMA IA 58 Pucará nu era un adversar pentru Sea Harrier dar a fost singurul avion argentinian disponibil in insule si care a hartuit cat a putut trupele engleze debarcate.
    Ori si cum Pucara nu poate fi comparata cu” libelula” asta el find dintr-o clasa cu PC-9,Super Tucana sau OV-10 Bronco
    Revenid la „libelula” mi se pare extrem de scumpa la un pret de 1,3 mil$ varianta militara .Mult mai inteleapta ,pentru fortele aeriene cu bugete mici , mi se pare achizitia unui PC-9 sh la un pret de 2 sau 3 mil$
    https://www.youtube.com/watch?v=E6GrjBLRE88

  6. Am o amintire frumoasà de zborul cu aceastà pasàre (numai ca pasager, doar trei-patru minute de manevrà).
    Fàcea parte din avioanele selectate pentru o eventualà cumpàrare.
    Pânà la urmà tot cu avioane închiriate mai pilotez din când în când.

    Am fost surprins de decolarea foarte scurtà, nu mà asteptam fatà de formula lui aerodinamicà.

    Motorul este foarte fiabil, economic si acceptà benzinà pentru automobile. Când esti pe locul din fatà si ai mansa lateralà te crezi uneori la comanda unui turboreactor de luptà (vise umede)…

  7. Nu mi-e prea clar cum sari cu parasuta din asa ceva fara sa te loveasca ampenajul orizontal din spate.
    In alta ordine de idei, daca iei Argusul XL si incepi sa-l tragi de nas si de aripi mai-mai ca ajungi la un Ellipse. Poate n-ar fi rau sa incerce asa ceva.
    E drept ca pentru varianta cu echipaj uman il vad mai degraba ca avion de legatura (cum era Fieseler-ul pe vremuri) dar ca drona ar putea iesi ceva interesant din el.

  8. „Après le Maroc, l’Inde ! Pas à pas, LH Aviation se déploie et internationalise la production de ses avions légers : la PME francilienne a signé récemment un accord de partenariat avec le groupe industriel Offset Indian Solution (OIS). Il prévoit l’installation d’une usine qui pourra produire une centaine de drones, militaires et civils, dans les six années à venir.”

    http://www.usinenouvelle.com/article/lh-aviation-veut-produire-ses-drones-bas-couts-dans-le-monde-entier.N340873

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *