Nemuritorul Antonov An-2

Si in varianta monoplan:

Produse evoMAG.ro

27 Comments:

  1. Franţa şi Germania vor dezvolta un nou avion de vânătoare european. Aparatul ar urma să înlocuiască Eurofighter Typhoon şi Dassault Rafale

    Autorităţile franceze şi germane au căzut de acord să dezvolte un avion de vânătoare comun la nivel european, această măsură având drept obiectiv să consolideze cooperarea în domeniul securităţii şi apărării, potrivit unui document emis după şedinţa comună a guvernelor de la Paris şi Berlin.
    http://www.mediafax.ro/externe/franta-si-germania-vor-dezvolta-un-nou-avion-de-vanatoare-european-aparatul-ar-urma-sa-inlocuiasca-eurofighter-typhoon-si-dassault-rafale-16585580
    Va fi un avion de generatia 5.Poate chiar generatia 5.5.

    • si in cati ”enspe” mii de ani il vor termina?

      • Pana in 2050 ar trebui sa fie deja in productie..

        • Eu cred ca si anul 2025 este unul realist pentru ca noul avion construit de germani si francezi impreuna, sa intre in productia de serie.Practic va fi un avion construit de vest europeni.Poate ca si cei de la Saab se vor alatura acestui proiect.Poate.

      • Datorita experientei producatorilor europeni , pana in anul 2025, noul avion european poate fi gata , intrat in productia de serie, daca politicienii le ofera producatorilor din industria aviatica mana libera si bugetul necesar.Cu siguranta ca acest avion european va fi construit inclusiv din sursele de inspiratie ale aviaonelor din generatia 5 deja existente.Nu va fi un proiect pornit de la 0 ci unul care se bazeaza pe realizarile din acest domeniu pana in prezent.
        Poate ca acest avion va intra si in dotarea aviatiei noastre militare.

    • Poate chiar generatia 3.14 !

      Nu spun nimic în comunicat, nici ce generatie, nici ce trebuie sà înlocuiascà.

      Agitatie politicà à la Macron, ca sà arate cà se ocupà de treburile militare dupà ce s-au blocat 850 milioane de € de dotatie la Apàrare anul acesta.

      • Spun ca va fi urmasul lui EF si Rafale.Evident ca in prima faza va inlocui avioanele din prima transa EF si Rafale si vechile Miraje, Tornado.

        • Rafale, cu evolutii este dat pentru încă 40 de ani.
          Doar nemții au interes sa înlocuiască Tornado, Miragele vor fi înlocuite numai de Rafale.

          Nu cred în anunțul acesta, militarii si industriașii francezi nu au fost consultați.

          Mai degrabă va fi o colaborare franco-britanică, în legea program militar francez SCARF-ul este si bugetixat.

          • Gerrmania si Franta vor un avion care sa fie macar de generatia 5 daca nu chiar 5.5 sau poate chiar 6, pentru a tine pasul tehnologic cu SUA, Rusia si China asa ca impreuna pot realiza mai bine acest deziderat.Cu toate modernizarile care le pot fi aduse, Rafale si Eurofigter sunt avioane gandite si proiectate in secolul 20, cu tehnologiile de atunci, pentru misiuni gandite atunci si cu armament existent in acel moment.Stim cu totii ca din anii 1980 si pana in prezent lucrurile au evoluat foarte mult in tehnologia aeronautica iar un avion gandit si proiectat in anul 2018, sa zicem, va fi superior unui avion gandit si proiectat in anii 1980.
            Eu cred ca industriasii si militarii au fost consultati.Crezi ca aviatorii francezi nu vor un avion de generatia 5, macar, iar industriasii francezi si germani sa imparta in mod egal povara tehnologica si financiara a proiectarii, construirii, intretinerii si exploatarii unui asemenea avion?
            Daca francezii vor ca impreuna cu germanii sa realizeze urmatoarea generatie de tancuri care sa intre in dotarea celor doua tari acum a venit randul si avionului.

            • Sunt curios daca Saab se va alatura acestui proiect.

            • Am mai bagat cite un ochi pe aici, din gind in gind. Am impresia ca patriotarzii de mucava si caprarii de serviciu umbla prin alte parti.
              In speranta ca interventia mea nu va duce, ca-n alte dati, in a ma clasifica drept, comunist, dusman si tradator de tara si de neam, imi permit, f. sfios, sa-mi spun parerea despre colaborarea Franta_Germania:

              – Industria, Airbus, Marcel Dasault si altii sunt in permanenta preocupati cu proiecte de avioane ale viitorului. Evident ca aceste proiecte sunt intens diiscutate cu armata.
              – Finantarea acestor proiecte se face, in principal, de industrie, dar mai baga si statul ceva sub forma unor proiecte d ecercetare.
              – Se pare ca se urmareste inlocuirea lui Tornado, am scris ceva, pe blogul meu, despre asta, dar orice alta varianta e posibila.
              – Saab nu intra actual in ecuatie, in schimb e f. palpitant cum vor reactiona englezii in ciuda Brexit!?
              – De regula politicienii nu impun viteza maxima, factorul de sarcina, cum se-ntimpla prin alte parti ci caietul de sarcini e redactat de specialisti. Ca si acestia pot gresi nu e un secret, ca si ei tot oameni sunt. De fpat aceasta va fi cea mai complicata faza, definirea caietului de sarcini, odata definit lucrurile vor merge extrem de rapid.

              Traiasca tricolorul, maria sa poporul!

              Iar când fratilor m-oi duce
              De la voi si-o fi sa mor
              Pe mormânt atunci sa-mi puneti
              Mândrul nostru tricolor.

  2. AN-2 a fost un avion foarte reusit.Ieftin de construit, exploatat si robust.Lent ca viteza de deplasare.

    • Si ptr zone in care aeroportu inseamna o bucata de camp fara gropi si tufisuri, cu folosinta duala. Vacile puteau fi „retrase” cand se anunta avionul.
      Si la Cerbauti am vazut unul venind la aterizare …… cu motorul TAIAT!!!! Ma prg la Cernauti chiar aveau aeroprot … asa ca se putea veni cu moturul taiat ca nu aveai motive sa te ridici din nou …

  3. Rafale si Thyphoon pornesc initial din un proiect comun anglo – franco-german-italian.
    Francezii se retrag din proiect nemultumiti de cotele de tehnologie si realizeaza Rafale.
    Si mai inainte , englezii cu nemtii si macaronarii au proiectat si produs bombardierul supersonic Panavia Tornado.
    Legat de AN 2 , a fost radiat din multe flote ex sovietice. Nu era la normele occidentale .
    Nu cred ca o varianta moderna sa reediteze vanzarile din epoca comunista.

  4. AN-2 cred ca este avionul mono-motor capabil sa transporte cel mai mare numar de pasageri.

    Vad ca Antomovul s-a pus pe treaba. mai citisem pe aici sapt trecuta si de gigantul ala care transporta nevele spatiale sovietice.

    • Cessna 208 Caravan (pânà la 14 pasageri).

      Dar An-2 este cel mai mare biplan în explotare.

    • Capătu satului

      Antonov lucreaza si modernizarea multe din proiectele vechi
      Noi nu avem stresu asta
      La noi este mult mai ieftin sa imortam
      Polonejii spun că in final ce facem noi este mult mai scump
      Păi si normal, cred ca s-au tâmpit ucrainienii sa faca o aripă nouă pt. un avion vechi ei nu stiu cate miliarde costa proiectarea unei aripi; mai bine taie toate avioanele cum am facut noi cu 93: asa avem garanția ca nu mai este nici unu alt de zbor
      Cinste nepretuit eroilor neamului de la conducerea ministresului de aparare, csat si tuturor comandorilor avansati la exceptional

      • modernizarea asta nu este a ukrainenilor.e ruseasca,nu stiu ce institut de cercetare de prin siberia.tot acolo urmeaza sa il produca.

  5. Rusii l-au folosit inclusiv la remorcajul de planoare 😀! Ahhh, nu mai gadesc filmulețul pe youtube, sa fi vazut gigantul biplan tragand o Lietuva…. Mai caut

  6. gabriel neacsu

    Avionul meu de suflet,desi iesem cam greu pe trapa la cei 1.83 metri ai mei si echipat cu BG-urile.

  7. Se pate ca flota de An2 din Coreea de nord are niste upgrad-uri de stealth. (lemn si panza :)) ) Se pare ca au avut efect pentru ca au fost gasite mai multe bucati la sud de granita.

  8. Acum ceva ani, pe aerodromul de la Iasi, mi s-a facut o demonsatratie decoland de-a latul pistei (275m) cu un AN2. Un avion robust , cu caracteristici tehnice de exceptie.

Produse evoMAG.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *