Serge Durand a fost numit șeful Airbus în România

Brașov, 2 mai 2018 – Airbus anunță numirea lui Serge Durand în funcția de responsabil Airbus pentru România. În această capacitate, el va reprezenta Airbus în fața autorităților și a partenerilor, va identifica și va urmări implementarea unor noi oportunități de dezvoltare, va conduce procesul de planificare a strategiei de țară și va coordona activitățile companiei în România, concentrându-se pe sporirea prezenței pe piața locală. În plus, Serge va continua să conducă operațiunile Airbus Helicopters din România, funcție pe care o îndeplinește cu succes din 2015.

Sunt onorat de numirea în această funcție în România, o țară cu care împărtășim aproape o jumătate de secol de cooperare. Sunt convins că în acest moment creștem nivelul de ambiție și vom fi mai competitivi. Cu operațiunile din Commercial Aircraft, Helicopters și Premium Aerotec – un furnizor de componente pentru aeronavele Airbus – și cu divizia Defence and Space, Airbus își propune să ofere clienților un portofoliu mai cuprinzător, consiliere de cea mai înaltă calitate și experiența noastră internațională”, a declarat Serge Durand.

 

Absolvent al Institutului Național de Științe Aplicate din Lyon, cu diplomă în inginerie, dar și absolvent de științe umanistice al Universității din Provence, Serge Durand are o carieră internațională impresionantă la Airbus.

A lucrat zece ani în cadrul biroului Airbus Design, concentrând-se pe modelele Tiger și Super Puma. A continuat în funcția de director de comunicare pentru Airbus Helicopters și apoi a ocupat o poziție de director comercial adjunct al rețelei internaționale Airbus. A pus la punct lansarea Tiger, ca inginer șef de service. Înainte să se alăture Airbus Helicopters în România, Serge Durand a fost, timp de cinci ani, director general Airbus Helicopters Mexic, contribuind la dezvoltarea operațiunilor comerciale ale grupului în nordul Americii Latine și punând bazele platformei industriale de la Queretaro, care a devenit un punct de referință.

Cu această experiență în vânzări, marketing și inginerie, Serge Durand este mai mult decât calificat să conducă echipa Airbus din România și să susțină noi proiecte de creștere pentru a dezvolta afacerea.

Airbus

17 comentarii:

  1. Sa fie intr-un ceas bun… dar pur si simlu nu vad de ce ne-am bucura atat de tare… vanzarile Airbus in Romania sunt aproape inexistente… iar cooperarea Airbus cu industria aeronautica si cercetarea de profil romanesca este si aceasta aproape de zero…

  2. Lasa colegu mai trag o vopsea noua,o garnitura de chiuloasa ceva si mai merg o tura Pumele lu’ raposatu ‘…..

  3. Pai citeam mai devreme vrea blonda sefa sa faca nu stiu ce fond pt tineri….pana in 8500€ imprumut fara dobanda sa faca afaceri,sa si ia laptopuri samd…o sa iasa ceva boom record de noi videochaturi….?????

    • Din cauza asta nu s bani de elicoptere,la SMURD,MAI,Pompieri au toti trebuinta de Super Puma H215,un elicopter spatios puternic,all weather….da na pana nu suna Macron sa le zica ca taie fondurile UE nu si baga PSD istii mintea in cap,astia numai de toiag stiu…nu vb buna ( cum a facut Trump de l a trimis pe Tilerson si au semnat urgent pt Patriot ca o tot dadeau de gard…aia a fost funny vizita de urgenta la Bucuresti…ce suturi si o fi luat mustaciosu…???

  4. Munca grea nu gluma mai ales la noi unde „nu gaseste piata inca”.
    Cred ca a fost un foarte bun om de vanzari / marketing / comercial si de aceea l-au ales.
    Sa-i uram succes, ne-ar ajuta si pe noi si pe ei.

  5. Cu Airbus Helicopters cred ca ne jucam viitorul industriei de elicoptere in RO.
    Nu cred eu ca o sa ne faca Bell linie de productie pentru citeva zeci de elicoptere.( pe cate oricum nu le comandam ca sintem lefteri)
    Cu Puma , Ceausescu a facut o lovitura reusita dar noi sintem specialisti sa distrugem ce mostenim.

  6. O mutare interesanta.

  7. Doar sa mi mute calu ‘ o tura….nebunu’??

  8. neamtu tiganu

    Si totusi nu vad nimic rau ca Airbus incearca sa faca ceva in Ro, din contra.
    Nu stiu ce va iesi,

  9. E foarte bine ca Airbus investeste la Ghimbav,MDMA la Ploiesti cu rachetele insa guvernul nostru de incompetenti nu au fost in stare macar sa semneze un angajament pt MAI 20 buc,SMURD 10 buc,inlocuire SA 330 L 30 buc….termene livrare incepand de la anul…plateau un depozit….la fel puteau demara SHORAD/VSHORAD si Exocet pt baterii de coasta de anul asta dat un gaj…un contract ceva….daca vad astia bune intentii poate ne lipim si de o linie credit de la Macron….
    Da’ ai nostri merg inchisi ca briceagu’ ….o sa ajung si eu ca Potrivnik nu o sa ia/n o sa faca….te baga in depresie tembelismul astora din guvern…??

  10. Daca a supravietuit 5 ani in Mexic si nu l-a rapit nimeni 🙂 , rezulta ca omul este tare si agil…

  11. N-am mari sperante cu discutiile astea cu elicopterele. Pentru ca nici unul din parteneri n-are de fapt intentii serioase.
    Atat Airbus cat si Bell isi dau seama ca intentiile Romaniei „de a produce elicoptere aici” sunt neserioase si nerealiste si o ard in diverse, mai un eveniment PR, mai un articol, mai o sponsorizare. Pe de alta parte in Ro exista cercuri decizionale slab pregatite tehnic care nu-si dau seama ce eforturi astronomice presupune chestia cu „integrarea productiei aici”. „Aici” se da senin cu tencuiala pe picioarele unui pod care sta sa se darame. In Capitala.
    Cercul vicios va fi rupt fie de o comanda europeana ca parte a unui „deal” (a se citi spaga) politic, legat de inchiderea ochilor la vreun matrapazlac local fie daca se zburlesc americanii „ba’ pana la data X platiti prima transa pentru elicopterele alea, aveti nevoie de ele”. Mie unuia imi e f. transparent ca toata gandirea din spatele achizitiei de HIMARS, Patriot, samd e foarte tehnica si e de peste Atlantic. Si e foarte bine asa.
    Pe de alta parte Airbus nu are cu adevarat o oferta pentru cerinte militare. Derivatele de Puma sunt un fel de elicoptere „paramilitare” mai degraba si nu niste pur-sange de lupta, in nici un caz elicoptere de asalt. Tiger e un dezastru, samd.

    • Dezastru, dezastru, dezastru si iarasi dezastru si de o parte si de cealalta… peste tot numai dezastru si am incheiat! 🙂

  12. Daca H215 si SuperPuma vor fi fabricate-n tara nu vad de ce statul roman nu ar face ceva achizitii pt MAI dupa cum spunea Ross, lucrul asta ar fi chiar necesar si util atat pt MAI cat si pt industria aeronautica din Ro.

    La militar as merge totusi pe Cobra..

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *