Airbus Helicopters Continua dezvoltarea versiunii militare a H 160

Airbus Helicopters și Directoratul General pentru Armament din Franța (DGA) derulează o serie nouă de studii pentru a continua dezvoltarea versiunii militare a H160 și pentru a defini ecosistemul asociat pentru suport, în cadrul programului Joint Light Helicopter (Hélicoptère  Interarmées Léger: HIL). Acest contract lansează activitățile de pre-dezvoltare a versiunii militare a H160, cunoscut de către forțele armate franceze și sub numele Guépard, cu scopul de a respecta calendarul de livrări anunțat în luna mai 2019 de către ministrul francez al Apărării, Florence Parly.

 Aceste noi studii se vor concentra și asupra definirii cadrului de suport optim, tridimensional, al flotei H160M. Airbus Helicopters, Safran Helicopter Engines și DGA vor colabora îndeaproape pentru a maximiza rata de disponibilitate pentru zbor a elicopterelor și pentru a optimiza costurile mentenanței flotei.

 “Lansarea colaborării între industrie și Ministerul Forțelor Armate pentru a defini cadrul de suport pentru Guépard și procesele asociate încă din faza de pre-dezvoltare este esential. Rezultatul acesteia ne va furniza toate elementele necesare pentru a asigura un înalt nivel de disponibilitate a elicopterului H160M la momentul intrării în serviciul forțelor armate franceze,” a spus Alexandra Cros, vicepreședinte și responsabil pentru afaceri guvernamentale la Airbus Helicopters Franța.

“Aceste studii dezvoltă și consolidează munca și angajamentele pe care ni le-am asumat recent prin contractele de suport global pentru flotele Cougar, Caracal și Tiger ale forțelor armate franceze”.

 

H160 a fost proiectat drept elicopter modular, disponibil și în variantă militară, cu o singură platformă, capabil să îndeplinească misiuni variate –  infiltrări de tip commando, interceptări aeriene, foc de acoperire, luptă anti-navă. Lansarea programului HIL în 2021 va permite primele livrări pentru forțele armate franceze în 2026.

Airbus

9 comentarii:

  1. asta nu ne place???
    pt corvete nu ar fi bun?
    pt a inlocui pumele….?
    pare mult mai agil decat autobusele alea zburatoare….
    sau elicopterele sunt pe planul 15 in dotarea noastra?
    banuiesc ca poti sa ii pui si rachet AT pe el…sau?
    oricum decat Puma naval …cred ca e mult mai ok

    • daca vrei sa continui pe principiu puma socat ,iei ceva greu ca superpuma nu light ,daca vrei sa imparti separat in elicoptere de atac si transport iei poate Chinook cu apache sau huey cu viper cu toate ca huey cu viper creca se impaca mai bine ,acu cine face doctrina de lupta stie mai bine ,mai ales ca stie si ce au potentialii adversari in curte ca sa contracareze asa ceva

      4
    • Pai de ce ai vrea un elicopter mic si agil la marina? trebuie unul mare si puternic ca sa fie stabil (cand scufunda sonarul, arunca/preia scafandri) sa care mult (sonar, balize, torpile, echipaj de cel putin 3 oameni). La naval un autobuz zburator e ideal 🙂

      4
  2. Că tot vrb de elicoptere sa ne spuneți și măsuri de siguranță pt piloți !? Avion se catapultează dar la elicoptere nu știu exista așa ceva !?! Stau piloți tot timpul cu parașute in spate ……ceva siguranță ? !!! Aia din Siria au continuat să meargă cu el deși era în flăcări !? Probabil au murit de la schize ? ?! Un subiect care trebuie tratat serios și în cazul elicopterelor la fel se întâmplă și la avioane comerciale !? Serios scrie pe fata ălora prosti și nu se poate face nimic sa ii protejeze sau sa mai aibă o șansă !
    Mulțumesc ! Și multa stima sunteți Tari !!!
    A când mă mai ia valul sa nu mă băgați în seamă lipsa de andrenalina !?

  3. Se apuca astia sa-l faca la Brasov?…..daca da i-i bun, daca nu nu-i bun da-l dracului!

    Apropos, se mai aude ceva de mega afacerea Bell la Brasov, ca intro vreme prin 2017-2018 fabricau toti elicoptere acolo si Airbus si Bell da si Sikorsky, mai ramaneau italienii si rusii sa fabrice acolo si mai nou turcii (noroc ca aia n-au motor!) si ramaneam dracului fara capacitate de productie de la atata inghesuiala

    4
  4. #how much?
    Un Romeo e 43M $, de parca ar avea nituri Swarowski

    1

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *