Elbit Systems introduce capacitatea de salvare maritimă pe distanță lungă, bazată pe UAS

Hermes 900 Supraveghere maritimă UAS, echipat cu nouă capacitate de salvare, a fost livrată recent unui client din Asia de Sud-Est.

 Elbit Systems introduce o capacitate unică de salvare de vieți sistemului de aeronave fără pilot Hermes 900 (Supraveghere Aeriană fără pilot) (UAS). Integrarea capabilităților de detectare, identificare și de expediere precisă a plutelor de salvare umflate la bord, permite dronei să îndeplinească misiuni de recuperare și salvare maritimă (SaR) pe distanțe lungi. Un astfel de UAS Hermes 900 configurat maritim a fost livrat recent unui client din Asia de Sud-Est.

Condițiile meteorologice nefavorabile și rezistența scurtă afectează semnificativ capacitățile de recuperare si salvare ale aeronavelor cu echipaj, adesea împiedicându-le să-și execute misiunile. Capabilă să zboare continuu mai mult de 24 de ore, drona Hermes 900 poate funcționa în condiții meteorologice nefavorabile atât ziua cât și noaptea. Dotată cu noua capacitate de recuperare și salvare, drona poate crește numărul de misiuni maritime executate în siguranță și poate îmbunătăți siguranța și eficacitatea răspunsului la aceste nevoi.

Drona de Supraveghere și Patrulare Maritimă Hermes 900 poate transporta până la patru plute de salvare, a câte șase potențiale persoane salvate fiecare, integrate și montate pe aripi. Având atașat un radar maritim la bord, drona poate detecta supraviețuitorii. După găsirea supraviețuitorilor, sarcina Electro-Optică / Infraroșie (EO / IR) a dronei este implementată pentru a oferi o identificare vizuală și calculul rapid al punctului de lansare, permițând UAS să expedieze plute de salvare de la o altitudine mică de aproximativ 180m în apropierea  supraviețuitorilor. Plutele de salvare se umflă gradual imediat după lansare astfel încât la momentul aterizării pe apă să fie complet desfășurate și să poată fi folosite de supraviețuitori.

UAS Hermes 900 de altitudine medie și de lungă durată este operațional în cadrul Forței Aeriene Israeliene din anul 2015 și s-a dovedit populară printre numeroși clienți, inclusiv Elveția, Marea Britanie, Brazilia, Mexic și Chile, UE și ONU și țări din Asia de Sud-Est. 

ELBIT

9 comentarii:

  1. Cred ca formularea corecta ar fi „de altitudine medie si lunga durata/anduranta”.
    Medium – Altitude & Long – Endurance (MALE).

  2. Scuze, am o idee fix. Construim Iak-52-uri, dar fără cabina aia urâtă, dublăm timpul de zbor adăugând un rezervor pe locul din spate, pe locul din față punem electronica si avem drona noastră de salvare daca ii punem bărci sub aripi! (sau ii punem Spyke si o trimitem sa vaneze tancuri)
    Si ii dam un nume traditional… turturica, vrabia, ciocârlia, pupăza, cioara, coțofana etc.

    6
  3. Incet incet zborul cu pilot incepe sa fie inlocuit de zbor autonom. In tot mai multe tipuri de misiuni. Pana va disparea. Se va ajunge si la zborul comercial autonom. Chestiune de timp…..

  4. interesant concept

    • Conceptul a fost propus acum cativa ani si intr-un articol de pe Rumania Military dar mi-e lene sa-l caut. 😉

      1

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *